Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(27)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(23)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wirkus Marek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(27)
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Odzież
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Postmodernizm
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie przygotowane zostało jako pomoc w procesie kształcenia z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej) oraz reklamy. Autorki, opracowując niniejszy skrypt, wykorzystały swoje doświadczenia wynikające z prowadzenia od kilku lat zajęć dydaktycznych z tej dziedziny. Skrypt jest przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz dyplomowych, rozpoczynających naukę komunikacji rynkowej na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych, a szczególnie na kierunku "marketing i komunikacja rynkowa". Stanowi on uzupełnienie podręczników z zakresu komunikacji rynkowej i marketingowej, a w szczególności podręcznika pt. Komunikacja marketingowa. Modele, struktura, formy przekazu (2013) autorstwa Jana W. Wiktora. Opracowanie może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tego zakresu, gdyż treści w nim zawarte mogą stanowić inspirację do przygotowania różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z podstaw komunikacji rynkowej, komunikacji marketingowej, reklamy, promocji, marketingu itp. W skrypcie przedstawiono podstawowe kategorie z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej), szeroko pojętego marketingu oraz zadania i testy. Mogą one być pomocne do przyswojenia wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, przygotowania się do ćwiczeń, a także sprawdzenia zakresu wiedzy. Należy zaznaczyć, że w podręczniku ograniczono się jedynie do podstawowych kategorii, koncentrując uwagę na zagadnieniach związanych z wybranymi obszarami komunikacji marketingowej, tj.: istocie i pojęciu oraz elementach i rodzajach komunikacji rynkowej (marketingowej), modelach komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, masowej i hipermedialnej oraz badaniach marketingowych i planowaniu działań komunikacji marketingowej, uwzględniając wybrane instrumenty, środki i techniki (promotion mix).[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Książka "Treść jest najważniejsza" pozwoli ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Seria Specjaln,. Monografie ; Nr 160)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.[www.znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Spis treści: Innowacyjność organizacji - istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter ; Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz ozwoju innowacji ; Zarządzanie innowacjami - od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych ;. Promocja innowacji jako system komunikacj i pr zedsiębiorstwa z rynkiem.
Głównym celem niniejszej monografii jest kompleksowe ujęcie wybranych zagadnień związanych z problematyką zarządzania innowacjami oraz innow a- cyjnością współczesnych organizacji, z uwzględnieniem możliwych do zastos o- wania w t ym zakresie rozwiązań biznesowych w zakresie promocji innowacji. Monografia składa się z czterech rozdziałów, których kolejność i treść są podporządkowane postawionemu celowi głównemu. [wprowadzenie]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. [PWN].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka marketingu mobilnego jest niezwykle aktualna i ważna, i to zarówno w warstwie poznawczej, jak i aplikacyjnej. Stąd staje się przedmiotem rozważań w literaturze światowej (a także krajowej). Większość dostępnych publikacji opartych jest na informacjach pochodzących ze źródeł wtórnych. Ponadto dominuje w nich spojrzenie na technologie mobilne z punktu widzenia przedsiębiorstw, które wykorzystują te technologie w działalności marketingowej. Daje się odczuć pewien niedosyt prac ujmujących problematykę marketingu mobilnego z perspektywy konsumenta. W ten nurt wpisuje się niniejsza publikacja. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia istoty marketingu mobilnego, określenia kierunków jego rozwoju, scharakteryzowania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu mobilnym oraz zidentyfikowania postaw konsumentów wobec nich. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej