Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(9)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czapliński Paweł (geograf)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Gasper Dorota
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lee Kevin
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Rudewicz Jacek
(1)
Seda Catherine
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dzieci
(25538)
6-8 lat
(11758)
0-5 lat
(8175)
9-13 lat
(7549)
Młodzież
(6905)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
14-17 lat
(4002)
Szkoły wyższe
(3692)
Niewidomi
(1053)
Rodzice
(572)
18+
(453)
Szkoły średnie
(439)
Szkoły podstawowe
(399)
Szkoły ponadgimnazjalne
(273)
Gimnazja
(169)
Nauczyciele
(116)
Studenci
(100)
Poziom podstawowy
(95)
Menedżerowie
(74)
Przedszkola
(66)
Prawnicy
(59)
Przedsiębiorcy
(49)
Niedowidzący
(48)
Nauczanie początkowe
(46)
Szkoły ponadpodstawowe
(42)
Logopedzi
(32)
Urzędnicy
(31)
Inżynierowie budownictwa
(27)
Aplikanci
(26)
Kobieta
(24)
Pedagodzy
(24)
Pracownicy naukowi
(22)
Dziewczęta
(20)
Ekonomiści
(20)
Pracodawcy
(20)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Klasa 1
(18)
Licea
(18)
Nauczyciele języka polskiego
(18)
Adwokaci
(17)
Radcy prawni
(17)
Sędziowie
(17)
Technikum
(17)
A2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(16)
Poziom średniozaawansowany
(16)
Pracownicy samorządowi
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Inżynierowie
(14)
Zarządcy nieruchomości
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Klasa 1.
(12)
Klasa 3.
(12)
Klasa 4
(12)
Nauczyciele akademiccy
(12)
Specjaliści ds. kadr
(12)
Szkoły zawodowe
(11)
Budowlani
(10)
Klasa 2.
(10)
Klasa 4.
(10)
Księgowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A1 poziom biegłości językowej
(9)
Klasa 2
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Poziom niższy średniozaawansowany
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Chorzy
(8)
Klasa 8.
(8)
Politycy
(8)
Analitycy ekonomiczni
(7)
B1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 5.
(7)
Poziom zaawansowany
(7)
Rzeczoznawcy budowlani
(7)
Rzeczoznawcy majątkowi
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Architekci
(6)
Bibliotekarze
(6)
Klasa 3
(6)
Lekarze
(6)
Notariusze
(6)
Pracownicy banków
(6)
Prokuratorzy
(6)
Terapeuci zajęciowi
(6)
Wychowawcy małych dzieci
(6)
Chłopcy
(5)
Deweloperzy
(5)
Dyrektorzy HR
(5)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Inwestorzy indywidualni
(5)
Klasa 7.
(5)
Literatura angielska
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Programiści
(5)
Terapeuci
(5)
Doktoranci
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dorośli
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Temat
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Analiza danych
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Glokalizacja
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Struktura funkcjonalno-przestrzenna
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
YouTube
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2006. - 156, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy ze środkami masowego przekazu. Przedstawiono kilkadziesiąt sposobów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Omówiono przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich, prowadzenie działalności lobbyingowej. Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.[merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0! Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski * Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? * Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? * Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! * Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach * Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym * Określanie wartości użytkowników witryny * Tworzenie strategii udanej kampanii PPC * Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników * Wybór słów kluczowych * Maksymalizacja tropu wyszukiwania * Strony konwersji, oferty i budżet * Zarządzanie kampanią * Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych * Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań. [ekonomiczna24].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. [znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1345) 1271)
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej