Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Autor
Lupa Iwona
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Marketing społecznościowy
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Blog
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22)
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki! Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym. Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na ┬oszukanie├ platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania ─ do blogowania! [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/Podr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ZAKĄTEK BIBLIOTEKARZA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej