Zarządzanie produktem
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Duda Jan (inżynieria produkcji)
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Wirkus Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Zarządzanie produktem
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
W książce w sposób kompleksowy, a zarazem syntetyczny przedstawiono zagadnienia oraz narzędzia wspomagające zarządzanie całym cyklem życia produktu: od koncepcji, poprzez projektowanie konstrukcji i technologii, produkcję, eksploatację, aż do wycofania produktu z eksploatacji, recykling i w końcu utylizację. Współczesne systemy zarządzania cyklem życia produktu (Product Lifecycle Management, PLM) są przykładem zastosowań wielu technologii Przemysłu 4.0, w tym AI, VR/AR, modelowania, symulacji i innych, które w radykalny sposób zmieniają sposób pracy inżynierów, sprzyjają poprawie jakości prac projektowych i skracaniu czasu wprowadzania nowych wyrobów na rynek. Książka jest adresowana do studentów, praktyków pracujących w działach B+R, przygotowania produkcji czy rozważających zakup systemów PLM, a także wszystkich tych, którzy po prostu interesują się postępem, jaki dokonał się w ostatnim czasie w zakresie metod, organizacji pracy i narzędzi wspomaganego komputerowo projektowania wyrobów i technologii. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej