Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(27)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(23)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wirkus Marek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(27)
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Odzież
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Postmodernizm
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: Cz. I. Komunikacja masowa, Rozdz. 1. Reklama jako narzędzie komunikacji masowej Istota komunikacji marketingowej (przykład. Strategia komunikacji marketingowej ING Nationale-Nederlanden , Winiary), Rozdz. 2. Serwis World Wide Web (WWW) jako narzędzie komunikacji masowej (planowanie serwisu internetowego firmy Maxim), Rozdz. 3. Promocja below the line (BTL) (przykład. kampania mailingowa marki Augmentin, promocja konsumencka agencji TEQUILABTL GROUP, promocja partnerska firm PepsiCo i Sony, biuro turystyczne Travel & Advantage), Rozdz. 4. Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji, Rozdz. 5. Wizualizacja, Rozdz. 6. Relacje z mediami oraz rozgłos (przykład. Firma Gerda laureatem konkursu Acanthus Aureus), Rozdz. 7. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, Rozdz. 8. Lobbing, Rozdz. 9. Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem ; Cz. II Komunikacja grupowa, Rozdz. 10. Wystąpienia publiczne i prezentacje, Rozdz. 11. Targi jako narzędzie komunikacji grupowej, Rozdz. 12. Wydarzenia marketingowe (event marketing), Rozdz. 13. Komunikowanie się w grupie pracowniczej, Rozdz. 14. Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie,Rozdz. 15. Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej Cz. III Komunikacja indywidualna, Rozdz. 16. Komunikacja werbalna, Rozdz. 17. Słuchanie, Rozdz. 18. Czytanie, Rozdz. 19. Pisanie, Rozdz. 20. Mowa ciała, Rozdz. 21. Zarządzanie przestrzenią, Rozdz. 22. Wizerunek, Rozdz. 23. Retoryka, Rozdz. 24. Negocjacje i mediacja Rozdz. 25. Komunikacja indywidualna za pośrednictwem komputera, Rozdz. 26. Błędy i trudności w komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.[http://www.ksiegarnia.difin.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR. [ksiegarnia.difin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej