Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(81)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(21)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(53)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(6)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zimny Rafał
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lee Kevin
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Marshal Colin
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pankhurst Kate
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(84)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Prawnicy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Reklama
(66)
Marketing
(15)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Reklama internetowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Język polski
(5)
Znaki towarowe
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(3)
Celebryci
(2)
Handel
(2)
Język
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Kreatywność
(2)
Merchandising
(2)
Nieuczciwa reklama
(2)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(2)
Piosenkarze polscy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberseks
(1)
Decyzje
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Google Analytics
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Kelly, Neil
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Plakat
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psy
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Remarketing
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Semiotyka
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Sztuka
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wychowanie
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Felieton
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi. Fascynujace spojrzenie na to jak media manipulują Twoim umysłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka reklamy / Jan Goślicki. - Kraków : Fundusz Gospodarczy Region Małopolska, 1994. - 180, [8] s. tabl. ; 30 cm + zał. : 8 s. ; 20x29 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik dla szkół handlowych średnich i policealnych / Jolanta Lux, Anna Michalska. - Warszawa : "Adam", cop. 1997. - 136 s. : fot. kolor., il. (w tym kolor.) ; 30 cm.
(SHOP)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywność reklamy / Joanna Łodziana-Grabowska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, cop. 1996. - 173, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział 1. Reklama i jej efekty (Reklama jako narzędzie komunikacji marketingowej, Typologia efektów reklamy - Zasadnicze rodzaje efektów reklamy, Sekwencyjność efektów reklamy ; Efekty komunikacyjne reklamy - Proces komunikacji marketingowej, Perswazyjne modele efektów komunikacyjnych, Alternatywne modele efektów komunikacyjnych, Zintegrowane modele efektów komunikacyjnych) ; Rozdział 2. Wyznaczanie celów reklamy (Proces planowania reklamy, Zasadnicze cele reklamy i sposoby ich wyznaczania - Proces wyznaczania celów reklamy, Cele ekonomiczne, Cele behawioralne, Cele komunikacyjne, Cele Medowie) ; Rozdział 3. Pomiar i ocena efektów reklamy (Proces kontroli efektów reklamy, Pomiar efektów ekonomicznych, Pomiar efektów behawioralnych, Pomiar efektów komunikacyjnych, Pomiar efektów mediowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. - to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej