Gędek Marek (1965-2018)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Gędek Marek (1965-2018)
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(270)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(259)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(226)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Willis Helena (1964- )
(189)
Czechowicz Józef
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Supeł Barbara
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Zarawska Patrycja (1970- )
(156)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
III wojna północna (1700-1721)
(1)
Reklama
(1)
Wenedowie (lud starożytny)
(1)
Wojny polsko-moskiewskie (1492-1667)
(1)
Wojny polsko-moskiewskie (1604-1634)
(1)
Temat: czas
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wenetowie byli pokojowo nastawionym ludem, który na terenach Europy Środkowej zbudował kwitnącą cywilizację czasów kultury łużyckiej. Zrezygnował z niej jednak, bo był otwarty na inne sposoby życia i na inne społeczności. Na terenie północnych Włoch, gdy w IV wieku zaczęły docierać tam watahy germańskich plemion wędrownych, opuszczali Wenetowie tereny lądowe i chronili się na przybrzeżne laguny. Tam budowali swoje domostwa, znów szukając nie tylko ratunku, ale i możliwości rozwoju. Podobnie było w trakcie nawałnicy słowiańskiej. Uciekali w chłodniejsze - aczkolwiek spokojniejsze - rejony, po cichu i bez wojen. Schyłek istnienia narodu związany był z Morzem Bałtyckim i Zatoką Ryską. Gdy jednak odsunięto ich od morza bardziej w głąb kontynentu - wówczas ostatecznie wyginęli. Roztopili się prawie niezauważalnie w otaczającej społeczności. Dopóki trzymali się wody, trwali przez wiele setek lat![merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(3) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny polsko-moskiewskie od XV do XVIII wieku / Marek Gędek. - Warszawa : Bellona, cop. 2015. - 305, [7] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Polska weszła w konfrontację z Wielkim Księstwem Moskiewskim, a potem Rosją, wraz z zawarciem Unii w Krewie z Litwą. Tym samym kraje Jagiellonów stały się sąsiadami państwa carów. w XIV i XV w. stroną ofensywną w konflikcie była Moskwa. Wraz z większym zaangażowaniem Polski role odwróciły się i na początku XVII wieku Polacy nawet zajęli Kreml. W XVIII wieku Piotr Wielki i Katarzyna Wielka zbudowali potęgę Imperium Rosyjskiego, a Polska zniknęła z map świata. Kolejnymi konfrontacjami Polaków i Rosjan były polskie powstania narodowe w XIX wieku. Autor kończy swoją narrację konfliktami między odrodzoną Polską a Rosją bolszewicką w XX wieku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(436).01/.06 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej