Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(81)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(21)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(53)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(6)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zimny Rafał
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lee Kevin
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Marshal Colin
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pankhurst Kate
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(84)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Prawnicy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Reklama
(66)
Marketing
(15)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Reklama internetowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Język polski
(5)
Znaki towarowe
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(3)
Celebryci
(2)
Handel
(2)
Język
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Kreatywność
(2)
Merchandising
(2)
Nieuczciwa reklama
(2)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(2)
Piosenkarze polscy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberseks
(1)
Decyzje
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Google Analytics
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Kelly, Neil
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Plakat
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psy
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Remarketing
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Semiotyka
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Sztuka
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wychowanie
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Felieton
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A ja żem jej powiedziała... / Katarzyna Nosowska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 203, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. Nosowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. Mimo sławy i spektakularnej kariery pozostała skromna. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. Ani przez chwilę nikogo nie udaje. Z perspektywy dojrzałej kobiety mówi o konsekwencjach tłumienia swojego głosu wewnętrznego, konieczności polerowania intuicji złotą łyżeczką i potyczkach z wewnętrznym krytykiem, zwanym przez nią „puczystą”. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystka, Publicystyka (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Biografie. Reportaże (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wszystkie dziedziny życia i reklama ma swoich świętych - najważniejszym z nich jest David Ogilvy. Gdyby zajmował się tylko swoją agencją oraz jej kampaniami, jego biografia i tak byłaby interesującą opowieścią, bo stworzył wiele reklam, które weszły do historii branży i nadały jej kierunek rozwoju. Ale on był do tego złożoną, barwną osobowością i miał w życiu kilka epizodów zdumiewających. Jako były student Oksfordu był kucharzem w Paryżu, pracował dla brytyjskiego wywiadu i prowadził farmę w krainie amiszów, a pod koniec życia osiadł we francuskim zamku. W sumie fascynująca opowieść i mnóstwo informacji o kulisach oraz mechanizmach tworzenia kampanii reklamowych. Autor przez ponad ćwierć wieku był współpracownikiem bohatera książki w agencji Ogilvy & Mather.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Wyd. 3. - Warszawa : "Trio", 2007. - 247, [1] s. : tab. ; 21 cm.
Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a przy tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować sie twórcy tekstów perswazji - w komercji i polityce...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
A ja żem jej powiedziała... / Katarzyna Nosowska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
A ja żem jej powiedziała... - ta książka to petarda.
Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. „A ja żem jej powiedziała, Kaśka, szczęścia nie poudajesz” - mówi Nosowska. Nagle cała Polska zaczyna czekać na kolejny odcinek. Zadałam sobie pytanie, co w tym zajęciu sprawia mi autentyczną przyjemność, na którym etapie działalności jestem najbardziej sobą, w sobie, czuję się bezpiecznie, a w okolicy serca wzrasta temperatura. Najszczersza z najszczerszych odpowiedzi brzmi - pisanie. Ten samotny moment, kiedy z chmary słów wyłapuję te, które najlepiej opowiedzą emocje. Jest to proces żmudny, momentami skrajnie wyczerpujący. Nie mam łatwości, którą legitymują się prawdziwi mistrzowie żonglerki słowem. Ja wysiaduję. Do odleżyn. I zaczęła pisać. O druzgocącym wpływie portali społecznościowych na nasze życie, o dylematach partnerstwa, problemach w okiełznaniu nastolatków, o miłości do jedzenia i terrorze rynku reklamowego. O tym jak kochać i nie kochać. O tym, że czarny nie wyszczupla, a seks tantryczny nie polega tylko na faszerowaniu, faszerowaniu, faszerowaniu. Nosowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. Mimo sławy i spektakularnej kariery pozostała skromna. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. Ani przez chwilę nikogo nie udaje. Z perspektywy dojrzałej kobiety mówi o konsekwencjach tłumienia swojego głosu wewnętrznego, konieczności polerowania intuicji złotą łyżeczką i potyczkach z wewnętrznym krytykiem, zwanym przez nią „puczystą”. „Od jakiegoś czasu nie wstydzę się tego kim jestem. Znam swoje możliwości. Są zbyt ograniczone by zawojować świat, ale wystarczające, by być wdzięczną, lubić życie i oddychać swobodnie.” Nieoczywiste, głębokie, błyskotliwe, świetnie napisane i bawiące do łez. Ta książka zabije cię miłością. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Dokument (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM/82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM/316/inne (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : M, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom! Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem. Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1103)
Celem niniejszej książki jest analiza wyzwań, profilaktyki i wychowania dzieci i młodzieży w kontekście ich uczestnictwa w cyberprzestrzeni. Podkreśla się rolę, jaką odgrywają rodzice i opiekunowie, a także nauczyciele i wychowawcy. Z racji wymiaru wychowawczego niniejszego opracowania podejmowane są zwłaszcza te aspekty udziału w cyberprzestrzeni, które dotyczą dzieci i młodzieży.. [ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców. Zastosowanie odpowiednich technik marketingu w wyszukiwarkach, jak również tego prowadzonego w mediach społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Ich implementacja pozwala na zwiększenie widoczności danej strony internetowej, czy też profilu na wybranym portalu społecznościowym, co przekłada się bezpośrednio na liczbę potencjalnych klientów mających możliwość zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorstwa. Wyszukiwarki internetowe zyskały ogólnoświatową popularność wśród ich użytkowników. Nie inaczej jest jednak w kontekście przedsiębiorstw. Również w ich przypadku medium to stało się niezwykle często wykorzystywanym kanałem dotarcia z komunikatem marketingowym do odbiorców. Obserwuje się dlatego wysoki stopień konkurencji. Setki stron internetowych walczą o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania,stąd też ich optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest tak istotna. Równie popularnym narzędziem co wyszukiwarki, stały się media społecznościowe. Przyciągają one całą rzeszę użytkowników swoimi niezwykłymi funkcjonalnościami. Istnieje wiele rodzajów takich mediów, a każde z nich może być polem do implementacji różnorakich narzędzi z zakresu marketingu. [ze streszczenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Narodziny naukowej psychologii to fascynująca opowieść. Zaczyna się od przednaukowych koncepcji funkcjonowania psychicznego człowieka: frenologii, mesmeryzmu, spirytualizmu i leczenia mentalnego. W toku wyłaniania się i rozwoju psychologii jako dyscypliny naukowej te zdroworozsądkowe i potoczne koncepcje nie przetrwały naukowej weryfikacji. Filozofia umysłu została stopniowo zastąpiona akademicką psychologią, która zatoczyła pełne koło od eksperymentalnych badań świadomości (strukturalizm i funkcjonalizm), przez eksperymentalne badania nad zachowaniem (behawioryzm), do eksperymentalnych badań nad zachowaniem i procesami umysłowymi (behawioryzm i psychologia poznawcza). Ludy T. Benjamin porywająco opisuje kształtowanie się nowych koncepcji psychologicznych, spory, które towarzyszyły temu procesowi oraz śledzi wymianę intelektualną między psychologami europejskimi i amerykańskimi. Pokazuje narodziny głównych szkół psychologicznych i początki stosowania psychologicznej wiedzy w rozwiązywaniu palących społecznych problemów. Śledzi także kształtowanie się zawodu psychologa. Historia współczesnej psychologii to nowe, uzupełnione wydanie pozycji znanej polskim Czytelnikom. Książka została pomyślana jako alternatywa dla typowo encyklopedycznych podręczników historii psychologii. Mam nadzieję, że moja książka przedstawia historię psychologii w sposób zarówno akademicki, jak i kształcący oraz że zgodnie z najlepszymi tradycjami dobrej historii będzie interesująca dla czytelnika. Ze Wstępu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej