Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(81)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(21)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(53)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(6)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zimny Rafał
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lee Kevin
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Marshal Colin
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pankhurst Kate
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(86)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Prawnicy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Reklama
(66)
Marketing
(15)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Reklama internetowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Język polski
(5)
Znaki towarowe
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(3)
Celebryci
(2)
Handel
(2)
Język
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Kreatywność
(2)
Merchandising
(2)
Nieuczciwa reklama
(2)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(2)
Piosenkarze polscy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberseks
(1)
Decyzje
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Google Analytics
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Kelly, Neil
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Plakat
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psy
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Remarketing
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Semiotyka
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Sztuka
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wychowanie
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Felieton
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
86 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko? Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Spis treści: Strategia reklamowa, czyli jak stworzyć skuteczny i efektywny miks kanałów ; Analiza konsumenta - od pojęcia grupy docelowej po odkrycie jednostki ; Ustalenie budżetu, czyli jak określić optymalny próg inwestycji : Miks mediów czyli wybór środków przekazu ; Threshold, czyli jak zapewnić odpowiedni próg widoczności marki ; Kreacja tradycyjna czy innowacyjna? ; Planowanie i zakup mediów ; Pomiar wyników reklamy ; Dziesięć zasad realizacji skutecznej kampanii reklamowej ; Źródła danych ststystycznych i główne modele pomiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek reklamy w Polsce / Lucyna Zawierucha. - Wyd. 2. - Warszawa : Promotor, 2008. - 81, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Magister.pl.)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : "Business Press", [1998 ?]. - 195 s. ; 21 cm.
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski * Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? * Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? * Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! * Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach * Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym * Określanie wartości użytkowników witryny * Tworzenie strategii udanej kampanii PPC * Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników * Wybór słów kluczowych * Maksymalizacja tropu wyszukiwania * Strony konwersji, oferty i budżet * Zarządzanie kampanią * Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych * Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań. [ekonomiczna24].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mój niesforny szczeniak / Holly Webb)
Ela jest zachwycona, gdy jej przyjaciółka wygrywa casting na udział w reklamie telewizyjnej. Duży problem pojawia się wtedy, gdy Lucynka dowiaduje się, że ma wystąpić w reklamie karmy dla psów, bo bardzo się ich boi. Ela i Urwis chcą jej pomóc, by oswoiła się z psami. Jednak Urwis, to gwarancja niekończących się kłopotów… [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2, stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 228, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Seria Akademicka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ParkEdukacja)
"Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej