Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(77)
Forma i typ
Książki
(77)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(10)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(66)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ozimek Irena
(2)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Adamczak-Retecka Monika
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Brodecki Zdzisław (1941- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Christopher Martin
(1)
Chybalski Filip
(1)
Cybula Piotr
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frank Robert H
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gallagher Bill
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gnela Bogusława (1953- )
(1)
Goerger Harlan H
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gradoń Witold
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Harris Vincent
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jordan J
(1)
Justyński Janusz (1941- )
(1)
Kamiński Ireneusz C
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosiorowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziejczyk Magdalena
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kruk Henryk
(1)
Kucewicz Katarzyna
(1)
Kłaczyńska Małgorzata Danuta
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Litwińska Zuzanna Saba
(1)
Makówka Małgorzata
(1)
Marcinkowska-Wełna Zofia
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Myślicki Rafał
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Osajda Konrad
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pająk Agnieszka (dietetyk)
(1)
Peck Helen
(1)
Pigłowski Marcin
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sapała Marta
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Skory Maciej
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Streżyńska Anna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szustak Grażyna
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Sławomirska Agnieszka
(1)
Ucherek Marzena (1967-2012)
(1)
Underhill Paco
(1)
Walden-Kozłowska Adalberta
(1)
Wełna Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Konsumenci (ekon.)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Temat: czas
1989-
(8)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(7)
Materiały konferencyjne
(2)
Felieton polski
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział I. Pojęcie, geneza i rozwój marketingu ; Rozdział II. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem ; Rozdział III. Badania marketingowe ; Rozdział IV. Konsument i uwarunkowania jego zachowań (Model zachowań konsumentów, Czynniki wpływające na zachowania nabywców, Proces podejmowania decyzji zakupu) ; Rozdział V. Segmentacja i pozycjonowanie produktu ; Rozdział VI. Produkt i proces jego rozwoju (Pojęcie produktu w marketingu, Klasyfikacje produktów, Planowanie nowego produktu, Cykl życia produktu, Struktura asortymentowa, Marka, Opakowanie, Zadania menedżera produktu ; Rozdział VII. Cena i jej kształtowanie ; ROZDZIAŁ VIII. Dystrybucja jako element marketingu (Istota, funkcje i integracja dystrybucji z pozostałymi elementami marketingu, Kanały dystrybucji oraz ich charakterystyka, Determinanty pionowej struktury dystrybucji, Organizacja fizycznego przepływu produktów) ; Rozdział IX. Komunikacja marketingowa (Planowanie komunikacji marketingowej, Reklama, Public relations, Promocja sprzedaży, Promocja osobista) ; Rozdział X. Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym (Istota obsługi klienta oraz jej elementy, Marketingowy aspekt obsługi klienta, Rola logistyki w realizacji poziomu obsługi klienta, Obsługa klienta jako płaszczyzna łącząca marketing i logistykę, Pomiar poziomu obsługi klienta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze – chciałbym ukazać konsumpcję jako zjawisko społeczne i wynikające stąd implikacje praktyczne dla funkcjonowania jednostki i społeczeństwa. Po drugie – wskazać na perspektywę kulturowego kontekstu konsumpcji, jako propozycji badawczej. Po trzecie – ukazać złożoność socjologicznych uwarunkowań konsumpcji. Po czwarte – ukazać powiązania między konsumentem, konsumpcjonizmem a społeczeństwem konsumpcyjnym. Wreszcie po piąte – wskazać na najważniejsze kierunki rozwoju konsumpcji i jej ograniczenia. Przedstawiony zakres tematyczny i sformułowane cele wyznaczają problematykę badawczą, którą ilustrują następujące pytania badawcze: jakie przesłanki decydują o charakterze kategorii społeczno-ekonomicznej konsumenta? Co zdecydowało o przeistoczeniu się „spożywców” w kategorię konsumentów? W jaki stopniu czynniki społeczne i kulturowe wpłynęły na rozwój konsumpcji? Jakie uwarunkowania wpłynęły na rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego? W jakim stopniu konsumpcjonizm stał się dominującą ideologią społeczeństwa konsumpcyjnego? Jakie są granice rozwoju konsumpcji? [http://www.slaskwn.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Platinium)
Treść: Część I Bezpieczeństwo finansowe - 1. Determinanty i struktura bezpieczeństwa finansowego (Bezpieczeństwo jako cecha stabilności finansowej, Wielowymiarowość bezpieczeństwa finansowego i jego determinanty , Struktura sieci bezpieczeństwa finansowego, Determinanty bezpieczeństwa finansowego rynku bankowego i rynku ubezpieczeniowego, Współpraca między instytucjami sieci bezpieczeństwa finansowego) ; 2. Nadzór zintegrowany nad rynkiem finansowym (Modele nadzoru nad rynkiem finansowym, Koncepcje nadzoru finansowego w Unii Europejskiej, Nadzór sektorowy versus nadzór zintegrowany, Komisja Nadzoru Finansowego jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, Przedsięwzięcia Komisji Nadzoru Finansowego jako instytucji nadzorczej w sieci bezpieczeństwa finansowego) ; 3. Bank centralny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego (Rola i funkcje banku centralnego jako ogniwa sieci bezpieczeństwa finansowego, Bank centralny jako pożyczkodawca ostatniej instancji, Działania banku centralnego na rzecz bezpieczeństwa systemu płatniczego i systemów rozrachunku papierów wartościowych, Polityka informacyjna banku centralnego) ; Część II - Ochrona klienta rynku finansowego : 4. Ochrona klienta rynku bankowego i klienta skok-u , Systemy gwarantowania depozytów na rynku finansowym Unii Europejskiej, Bankowy Fundusz Gwarancyjny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, System ochrony oszczędności w SKOK-ach, Arbitraż konsumencki i sąd polubowny, Tajemnica chroniona prawnie) ; 5. Ochrona klienta rynku kapitałowego (Międzynarodowa Organizacja Komisji Papierów Wartościowych, System rekompensat jako element sieci bezpieczeństwa finansowego, Rozstrzyganie sporów w obrocie giełdowym) ; 6 Ochrona klienta rynku ubezpieczeniowego (Cele, funkcje i klasyfikacja funduszy gwarancyjnych w sektorze ubezpieczeniowym, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, Rzecznik Ubezpieczonych w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Sieć
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie IBRKK.)
Treść : Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej i w Polsce (Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego, Dostęp do Internetu w krajach Unii Europejskiej, Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce według cech socjodemograficznych, Obawy Polaków dotyczące bezpieczeństwa w sieci) ; Rozdział 2. Konsument na rynku e-handlu (Charakterystyka e-handlu, Prokonsumenckie zmiany w e-handlu, Zachowania e-konsumentów na rynku e-handlu, Prawa konsumenta na rynku e-handlu, Perspektywy rozwoju e-handlu) ; Rozdział 3. E-bankowość z perspektywy konsumentów (Historia e-bankowości, Rozwój e-bankowości w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Liderzy rynku w Polsce, Produkty bankowości internetowej. Innowacyjne produkty bankowości internetowej, Skłonność Polaków do korzystania z usług e-bankowości, Bariery rozwoju e-bankowości w Polsce, Korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania przez konsumentów z usług bankowości internetowej, Perspektywy rozwoju e-bankowości w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1.1. Internet we współczesnym świecie (Przemiany cywilizacyjne, Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej, Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej) ; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni (Charakterystyka e-konsumenta, Prosument w sieci, Konsument w dobie kryzysu) ; 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja) (E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem, E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu, E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy) ; 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura) ; 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia) ; 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów (Prawa dotyczące korzystania z e-usług, Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu, Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Joanna Dutkiewicz [et al.]. - Warszawa : "Difin", 2000. - 271 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
...Życie jest pełne zagadek i paradoksów, które wbrew pozorom mają bardzo racjonalne przyczyny! Znany profesor ekonomii oraz jego studenci tropią absurdy codzienności i znajdują dla nich zaskakujące naukowe wyjaśnienia. Oto najlepszy kurs ekonomii dla żółtodziobów, wyprawa w świat, w którym żyjecie, a którego nie znacie. Otwórzcie tę książkę na dowolnej stronie - przekonacie się, jak inspirująca na co dzień może okazać się ekonomia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ciekawostki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej