Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(50)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(5)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(38)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(4)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(4)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(4)
Murdoch Anna
(4)
Davis Anthony
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Arfin Ferne
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Sylwia
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956-)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna (1964- )
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lupa Iwona
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(1)
Williams Whitney Gracia (1988- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura peruwiańska
(1)
Temat
Public relations
(46)
Reklama
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CIA
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Grupy nacisku
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matki i córki
(1)
Merchandising
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nastolatki
(1)
Nowy produkt
(1)
Opieka społeczna
(1)
Politycy
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Reforma rolna
(1)
Romans w pracy
(1)
Samotne matki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Turystyka
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zamach stanu
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gwatemala
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Poradnik
(11)
Materiały konferencyjne
(3)
Powieść
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Jest to książka, która odsłania tajniki sztuki przemawiania przed publicznością. Zapoznaje Czytelników nie tylko z planowaniem wystąpień i różnorodnymi technikami oratorskimi, ale również zasad dykcji i intonacji, które można doskonalić, korzystając z bogatego zestawu podanych ćwiczeń i przykładów. Autorka wprowadza nas w świat mowy ciała, którego każdy element ma znaczenie w nawiązaniu kontaktu ze słuchaczami. Wskazówki i uwagi dotyczące doskonalenia umiejętności przemawiania mają charakter praktyczny i pomagają osiągnąć mistrzostwo w tej sztuce. Książka zainteresuje praktyków public relations, kadry menedżerskie, pracowników branży reklamy i mediów, działów sprzedaży i obsługi klienta oraz studentów wyższych uczelni i studiów podyplomowych, a także wszystkich, którzy w swej działalności zawodowej, społecznej czy politycznej występują na forum publicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 8
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2006. - 156, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy ze środkami masowego przekazu. Przedstawiono kilkadziesiąt sposobów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Omówiono przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich, prowadzenie działalności lobbyingowej. Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.[merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2009. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne techniki PR / redakcja Anne Gregory ; przekład Liliana Okupniak. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005. - 165 stron : ilustracje ; 21 cm.
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formnie słać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa.
Spis treści: Dziennikarstwo a public relations ; Formy pisarskie w public relations ; Komunikat prasowy ; Streszczenia ; Szlifowanie stylu ; Opis, opowiadanie, reportaż ; Kalki językowe, makaronizmy, i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; Warsztat pracy w RP ; Współpraca z dziennikarzami ; Listy ; Teksty perswazyjne i prestiżowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska. Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Monika Olejnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polityka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej