Specjaliści ds. public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(25538)
6-8 lat
(11758)
0-5 lat
(8175)
9-13 lat
(7549)
Młodzież
(6905)
Specjaliści ds. public relations
(-)
14-17 lat
(4002)
Szkoły wyższe
(3692)
Niewidomi
(1053)
Rodzice
(572)
18+
(453)
Szkoły średnie
(439)
Szkoły podstawowe
(399)
Szkoły ponadgimnazjalne
(273)
Gimnazja
(169)
Nauczyciele
(116)
Studenci
(100)
Poziom podstawowy
(95)
Menedżerowie
(74)
Przedszkola
(66)
Prawnicy
(59)
Przedsiębiorcy
(49)
Niedowidzący
(48)
Nauczanie początkowe
(46)
Szkoły ponadpodstawowe
(42)
Logopedzi
(32)
Urzędnicy
(31)
Inżynierowie budownictwa
(27)
Aplikanci
(26)
Kobieta
(24)
Pedagodzy
(24)
Pracownicy naukowi
(22)
Dziewczęta
(20)
Ekonomiści
(20)
Pracodawcy
(20)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Klasa 1
(18)
Licea
(18)
Nauczyciele języka polskiego
(18)
Adwokaci
(17)
Radcy prawni
(17)
Sędziowie
(17)
Technikum
(17)
A2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(16)
Poziom średniozaawansowany
(16)
Pracownicy samorządowi
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Inżynierowie
(14)
Zarządcy nieruchomości
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Klasa 1.
(12)
Klasa 3.
(12)
Klasa 4
(12)
Nauczyciele akademiccy
(12)
Specjaliści ds. kadr
(12)
Szkoły zawodowe
(11)
Budowlani
(10)
Klasa 2.
(10)
Klasa 4.
(10)
Księgowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A1 poziom biegłości językowej
(9)
Klasa 2
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Poziom niższy średniozaawansowany
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Chorzy
(8)
Klasa 8.
(8)
Politycy
(8)
Analitycy ekonomiczni
(7)
B1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 5.
(7)
Poziom zaawansowany
(7)
Rzeczoznawcy budowlani
(7)
Rzeczoznawcy majątkowi
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Architekci
(6)
Bibliotekarze
(6)
Klasa 3
(6)
Lekarze
(6)
Notariusze
(6)
Pracownicy banków
(6)
Prokuratorzy
(6)
Terapeuci zajęciowi
(6)
Wychowawcy małych dzieci
(6)
Chłopcy
(5)
Deweloperzy
(5)
Dyrektorzy HR
(5)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Inwestorzy indywidualni
(5)
Klasa 7.
(5)
Literatura angielska
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Programiści
(5)
Terapeuci
(5)
Doktoranci
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dorośli
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Temat
Public relations
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Merchandising
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej