Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(50)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(5)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(38)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(4)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(4)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(4)
Murdoch Anna
(4)
Davis Anthony
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Arfin Ferne
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Sylwia
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956-)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna (1964- )
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lupa Iwona
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(1)
Williams Whitney Gracia (1988- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura peruwiańska
(1)
Temat
Public relations
(46)
Reklama
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CIA
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Grupy nacisku
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matki i córki
(1)
Merchandising
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nastolatki
(1)
Nowy produkt
(1)
Opieka społeczna
(1)
Politycy
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Reforma rolna
(1)
Romans w pracy
(1)
Samotne matki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Turystyka
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zamach stanu
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gwatemala
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Poradnik
(11)
Materiały konferencyjne
(3)
Powieść
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne techniki PR / redakcja Anne Gregory ; przekład Liliana Okupniak. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005. - 165 stron : ilustracje ; 21 cm.
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formnie słać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa.
Spis treści: Dziennikarstwo a public relations ; Formy pisarskie w public relations ; Komunikat prasowy ; Streszczenia ; Szlifowanie stylu ; Opis, opowiadanie, reportaż ; Kalki językowe, makaronizmy, i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; Warsztat pracy w RP ; Współpraca z dziennikarzami ; Listy ; Teksty perswazyjne i prestiżowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska. Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Monika Olejnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polityka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wydanie I. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” – specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część „Paradoksu kłamcy”. Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera – z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stacja Jagodno / Karolina Wilczyńska ; cz. 1)
Cykl "Stacja Jagodno" tworzą: cz. 1 : Zaplątana miłość, cz. 2 : Marzenia szyte na miarę, cz. 3 : Po nitce do szczęścia ; cz. 4 : Serce z bibuły ; cz. 5 : Życie jak malowane, cz. 6 : Dom pełen słońca ; cz. 7 : Uczucia zaklęte w kamieniu ; cz. 8 : W obiektywie wspomnień ; cz. 9 : Cisza między dźwiękami ; cz. 10 : Splecione letnie sny.
Zatrzymaj się na chwilę w urokliwej miejscowości w Górach Świętokrzyskich. Tutaj czas płynie inaczej. W Jagodnie spotykają się przeciwieństwa: wieś i miasto, kobiety i mężczyźni, starość i młodość, tradycja i nowoczesność. Karolina Wilczyńska odmienia smaki życia przez wszystkie przypadki. Tamara - 36-letnia rozwódka i specjalistka od PR-u dostaje polecenie zorganizowania kampanii wyborczej kandydatowi na wójta gminy Jagodno. Podczas spotkania przedwyborczego jeden z oponentów zarzuca Tamarze, że promuje politykę prospołeczną, a sama zaniedbuje swoją rodzinę. Faktycznie jej nastoletnia córka Marysia ma problemy - chłopak namawia ją do zażycia narkotyków i domaga się ┬dowodu miłości├. Czy nowy partner Tamary przejdzie tę próbę rodzicielską? Czy Tamara uratuje córkę? Kim jest tajemnicza babcia Róża? Trzy generacje kobiet i smak konfitur z fiołków, które potrafią osłodzić nawet najbardziej gorzkie życie. Najnowsza powieść Karoliny Wilczyńskiej to pełna ciepła opowieść o miłości, szczęściu i poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego = Research Reports of Librarianship and Information Studies of the Jagiellonian University, ISSN 1505-9286 ; nr 15.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezwstydny klient / Whitney G. ; przełożyła Sylwia Chojnacka. - Wydanie I. - Białystok : Wydawnictwo Kobiece, 2020. - 147, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Intensywne doznania / Whitney G. ; 3)
Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowy kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym klientem. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. +18 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Er (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Burzliwe czasy / Mario Vargas Llosa ; przełożyła Marzena Chrobak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2020. - 391, [8] stron ; 22 cm.
Dyskretny urok kłamstwa Gwatemala, lata 50. Sam Zemmuray, baron owocowy, zatrudnia w swojej firmie kontrowersyjnego Edwarda Bernaysa – specjalistę PR. Nie ma pojęcia, że ten ruch doprowadzi do jednej z największych akcji CIA w Ameryce Łacińskiej, a główną rolę odegra w niej Martita Borrero Parra, uwodzicielska i zmysłowa Miss Gwatemali. Czy namiętność i spryt pozwolą osiągnąć wszystko? Brawurowa historia kłamstwa tak dobrego, że stało się prawdą. Burzliwe czasy, mistrzowskie niczym Święto Kozła, odsłaniają kulisy rozgrywki, która do dziś rezonuje w światowej polityce i stanowi materiał na genialny serial. A wszystko to wydarzyło się naprawdę.[lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PH (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. H (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] S t u d i a [S t u d i e s] Edward Haliżak: Stosunki USA–Chiny: falsyfikacja hipotezy „pułapki Tukidydesa” [US–China Relations: Falsification of the ‘Thucydides Trap’ Hypothesis], doi 10.7366/020909614201601, s. 9–32; Magdalena Kozub-Karkut: Teorie stosunków międzynarodowych a badanie polityki zagranicznej [International Relations Theories vis-à-vis Foreign Policy Studies], doi 10.7366/020909614201602, s. 33–50; Krzysztof Miszczak: Raisons d’État. EU Security and Defence Policy Framework in the Context of Polish and German Interests. An Analysis, doi 10.7366/020909614201603, s. 51–66; Olga Barburska: Podstawy normatywne funkcjonowania Unii Europejskiej w stosunkach międzynarodowych – ujęcie teoretyczne [The Normative Basis of the Functioning of the European Union in International Relations – A Theoretical Approach], doi 10.7366/020909614201604, s. 67–90; Joanna Starzyk-Sulejewska: Stosunki Unii Europejskiej z Organizacją Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) [The Relations between the European Union and the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO)], doi 10.7366/020909614201605, s. 91–110; Paula Marcinkowska: The Scope of Influence of the Central and Eastern European Member States of the EU on Shaping the EU’s Policy towards Russia – The Case of the Visegrad Countries, doi 10.7366/020909614201606, s. 111–122; Rafał Ulatowski: Międzynarodowy wymiar bezpieczeństwa energetycznego Chin [The International Dimension of China’s Energy Security], doi 10.7366/020909614201607, s. 123–138; Anna Wróbel: Sektor usług w negocjacjach Transatlantyckiego Partnerstwa na rzecz Handlu i Inwestycji [The Services Sector in Negotiations of the Transatlantic Trade and Investment Partnership], doi 10.7366/020909614201608, s. 139–156; Marcin Florian Gawrycki: Analiza polityki zagranicznej państw Ameryki Łacińskiej i Karaibów (II) [An Analysis of the Foreign Policy of Latin American and Caribbean Countries (Part 2)], doi 10.7366/020909614201609, s. 157–200; Alicja Curanović: Symboliczna potęga Rosji w XXI wieku [Russia’s Symbolic Power in the 21st Century], doi 10.7366/020909614201610, s. 201–220; Irena Popiuk-Rysińska: Rada Bezpieczeństwa Narodów Zjednoczonych po zimnej wojnie [The UN Security Council after the Cold War], doi 10.7366/020909614201611, s. 221–242; Karina Paulina Marczuk: Public Diplomacy in the Service of the National Interest – Australia’s “Stopping the Boats” Campaign, doi 10.7366/020909614201612, s. 243–252; Katarzyna Kołodziejczyk: Przyszłość grupy krajów Afryki, Karaibów i Pacyfiku [The Future of the African, Caribbean and Pacific Group of States], doi 10.7366/020909614201613, s. 253–264; Ashik KC: Different Strokes for Different Folks: Azerbaijan’s Geopolitical Orientation between the EU and Russia, doi 10.7366/020909614201614, s. 265–276; Deepen Bista: Post-Maidan European Union’s Support to the Economic Transformation of Ukraine, doi 10.7366/020909614201615, s. 277–292; Maria Pasztor, Dariusz Jarosz: Władze komunistyczne w Polsce a ruch miast bliźniaczych w Europie [Communist Authorities in Poland and the Twin Towns Movement in Europe], doi 10.7366/020909614201616, s. 293–314. S p r a w o z d a n i a [R e p o r t s] Alicja Curanović, Szymon Kardaś: Sprawozdanie z konferencji jubileuszowej „Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” z okazji 40-lecia Instytutu Stosunków Międzynarodowych, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Warszawski, 5 grudnia 2016 roku [Report on the jubilee conference “Stosunki międzynarodowe w czasach globalnego kryzysu” on the occasion of the 40th anniversary of the Institute of International Relations, Faculty of Political Science and International Studies, University of Warsaw, 5 December 2016], s. 315–323; Andrzej Szeptycki: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy”, Warszawa, 16 grudnia 2016 roku [Report on the international academic conference “Polska nauka o stosunkach międzynarodowych: doświadczenia dla Ukrainy” , Warsaw, 16 December 2016], s. 324–326. R e c e n z j e [R e v i e w s] Józef M. Fiszer: Karina P. Marczuk (red.), Reconciliation – Partnership – Security. Cooperation between Poland and Germany 1991–2016, s. 327–332.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej