Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(82)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(24)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(48)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 18
(4)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Markom Andreas
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Łaciok Karol
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barański Maciej
(1)
Bekas Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brott Armin
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caslione John A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Christensen Clayton
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Covey Sean
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fijewski Piotr (1956- )
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Godin Seth
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordman Robert
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Gregory Anne
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heffernan Margaret (1955- )
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huling Jim
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Robert
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasznia Dariusz
(1)
Keefe Janice
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kisiała Jacek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Król Tomasz
(1)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Królikowska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Niemcy
(2)
Język
polski
(79)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(25)
Marketing cyfrowy
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie
(7)
Przywództwo
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mentoring
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
BHP
(2)
Controlling personalny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outplacement
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Business Intelligence
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mieszkania
(1)
Najem
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Y
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Płaca
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradnik
(74)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ted Books)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Jak CIA zrewolucjonizowała swój wywiad, zadając sobie jedno proste pytanie? Jak pewna organizacja zwiększyła przychody o 15 milionów dolarów, ustanawiając krótką przerwę na kawę? Jak całodzienny hakaton (rodzaj warsztatów, których uczestnicy wspólnie projektują i realizują internetowe i informatyczne przedsięwzięcia) może zmienić kulturę firmy? Opowiadając z dowcipem i humorem, Heffernan udowadnia, że często małe zmiany mają największe i najbardziej trwałe skutki. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“ Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. [z noty wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej – od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć. Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie. W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.: • proces zakładania firmy - krok po kroku, • wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności, • zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman, • udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe, • historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Optymalizacja zatrudnienia : właściwe praktyki w czasie zmian / Jarosław Marciniak. - Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Ico_Gray_17.gif [486 B] Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, przykładowe narzędzia ułatwiające przeprowadzenie procesu optymalizacji (m.in. listy kontrolne, formularze, ankiety). Poprzednie wydanie tej książki ukazało się w 2016 roku pod tytułem Optymalizacja zatrudnienia, wynagrodzeń i struktur organizacyjnych. W obecnej edycji tekst został uaktualniony, a także uzupełniony o nowe treści dotyczące lepszego wykorzystania potencjału różnych kategorii wiekowych pracowników, z zakresu analizy struktur organizacyjnych oraz rozpiętości kierowania, a także rozliczania pracowników. Część dotyczącą telepracy poszerzono o zagadnienia dotyczące pracy zdalnej. Kwestie opisane przez autora mają szczególne znaczenie w kontekście sytuacji kryzysowej oraz przy podejmowaniu decyzji o redukcji lub restrukturyzacji zatrudnienia oraz komunikowania zmian pracownikom. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak że pracują znacznie poniżej swoich możliwości, drugi sprawia, że ludzie rozwijają skrzydła i odnoszą ogromne sukcesy. Demotywator, aby osiągać zaplanowane rezultaty, wywiera presję i narzuca własne koncepcje, wierząc, że są najlepsze. U podłoża sukcesu Inspiratora leży przekonanie, że ludzie są mądrzy i potrafią znaleźć rozwiązania problemów. Trzeba więc zadawać im wnikliwe pytania, stawiać wyzwania, wspierać ich, wzmacniać kompetencje. Autorka w swym praktycznym poradniku, opartym na badaniach ponad dwustu menedżerów z wiodących organizacji, podaje szereg strategii, w jaki sposób wyzwalać potencjał pracowników i stymulować ich wzrost, by w przyszłości stali się również inspirującymi liderami. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania. Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 217, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych firm są trudności związane z kierowaniem ludźmi. Każde tego typu przedsiębiorstwo ma wprawdzie własną specyfikę i nie istnieje jeden wzorzec postępowania, którym powinni się kierować właściciele, jednak możliwe i pożądane jest dopasowanie prezentowanych tu modeli działania do konkretnych potrzeb, uwarunkowań i okoliczności. Omawiając zatem specyfikę zarządzania ludźmi w małej firmie (rozumianej tu jako przedsiębiorstwo zatrudniające mniej niż 50 osób), autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania, rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia, motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania, < kształtowanie systemów wynagrodzeń, systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających, rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
BIM w praktyce : standardy, wdrożenie, case study / Dariusz Kasznia, Jacek Magiera, Paweł Wierzowiecki. - Wydanie 1.(1 dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 306 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
BIM to najgorętszy temat światowego budownictwa ostatnich lat. Ta nowoczesna, zyskująca w wielu krajach popularność metodologia realizowania inwestycji budowlanej, pozwala budować efektywniej i w sposób bardziej ekologiczny. Jak słusznie zauważyli autorzy - BIM, to realna budowa obiektu tyle, że w świecie wirtualnym, gdzie praktycznie zanim go wybudujemy można już znaleźć wiele kolizji i problemów, zaplanować i oszacować wartość budowy i eksploatacji, ograniczyć niekorzystny wpływ na środowisko, a nawet dostrzec potencjalne katastrofy. BIM to również zmiana relacji inwestor-projektant-wykonawca, czyli nowy wymiar współpracy wszystkich stron zaangażowanych w realizację inwestycji budowlanej. Książka ma charakter przystępnego poradnika skierowanego do osób praktycznie funkcjonujących w środowisku BIM. Wytyczne opisane w książce są autorską adaptacją do warunków polskich standardów zagranicznych, wraz obszernym komentarzem i case study głównych problemów, na które w praktyce napotyka się we wdrożeniu BIM. Pozycja ta jest skierowana do wszystkich uczestników procesu budowlanego – projektantów, wykonawców oraz inwestorów, w tym należących do sektora publicznego. Jej celem jest dostarczenie podstawowych informacji o BIM, które umożliwią uruchomienie inwestycji zgodnie z tą metodologią, z uwzględnieniem obowiązujących w Polsce regulacji prawnych. Dowiedz się: czy polskie prawo zamówień publicznych pozwala na wymaganie stosowania BIM-u, jakie są etapy i procesy związane z realizacją inwestycji zgodnie z BIM, na przykładzie standardów zagranicznych, jakie są zalety stosowania BIM podczas eksploatacji majątku trwałego, jak używać BIM w projektach infrastruktur.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 230, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość – sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaufanie czyli waluta przyszłości : moja droga od zera do 7 milionów z bloga / Michał Szafrański. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2018. - 430, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Publikacja „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” to książka, która stanowi swoisty poradnik, jak odnieść internetowy sukces dzięki prowadzeniu bloga. Michał Szafrański w znany sobie szczery i bezpośredni sposób zdradza tajniki swojego sukcesu oraz daje porady, czego nie robić i co robić, kiedy zabieramy się za autorski blog, który ma przynosić korzyści finansowe. Autor krok po kroku prowadzi czytelnika przez swoją kilkuletnią drogę, pełną wzlotów i upadków, zawirowań oraz niekiedy i przeciwności losu, do tego, żeby stać się najbardziej znanym blogerem finansowym w Polsce! Chcesz iść jego śladem i zostać milionerem? Odpowiedź twierdząca jest chyba oczywista. Nie pozostaje więc nic innego, jak wziąć do ręki publikację „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” i z pomocą autora nakreślić własną ścieżkę sukcesu![merlin].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki prezentują ideę zwaną Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC), której twórcą jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteśmy śmiali, zwyciężamy. Brytyjskie siły specjalne SAS to elitarna jednostka o niezrównanej reputacji, zrzeszająca żołnierzy wszechstronnych – wyszkolonych do walki, wykonujących ryzykowne zadania pod presją, ale też powstrzymujących konflikty za pomocą sprytu i dyplomacji. Najlepszych z najlepszych. Poradnik ten stanowi lekcję życia i przywództwa prosto od specjalistów zahartowanych w najbardziej wymagających środowiskach. Wiele technik ich działania z powodzeniem można jednak przenieść do codzienności, dlatego książka opisuje przede wszystkim sytuacje, z którymi styka się każdy z nas, i proponuje przemyślane rozwiązania zainspirowane szkoleniami i doświadczeniami bitewnymi SAS. Jak skutecznie negocjować i odpowiadać na pytania pod presją? W jaki sposób zarządzać zespołem? Jak pokonać strach przed porażką? Autorzy odpowiadają na te i inne pytania, posiłkując się przykładami bliskimi życia: rozmową o pracę, kupnem domu, prowadzeniem własnej firmy czy radzeniem sobie z wrednym współpracownikiem. "Czterej żołnierze: snajper, komandos biorący udział w morskich operacjach antyterrorystycznych, ekspert od materiałów wybuchowych oraz człowiek, który przeżył "Operację Pewna Śmierć" – gwiazdy programu "Odważni wygrywają" – prezentują przewodnik na temat przywództwa i rozwoju osobistego. Pokazują, co zrobić, żeby osiągać sukcesy na każdej płaszczyźnie: w rodzinie, w biznesie i na froncie. Swoją determinacją, inspirują mnie od lat trzy grupy. Pierwsza to zawodowi sportowcy, którzy potrafią podporządkować cztery lata życia, by zdobyć olimpijski medal. Drugą są astronauci, którzy potrafią cierpliwie znosić niewygody, nawet miesiącami. A trzecią są właśnie zawodowi wojskowi – tacy, jak autorzy tej książki. Ich pasja, determinacja, dokładność i szeroki ogląd sytuacji są dla mnie drogowskazami w efektywności biznesowej. A niniejsza książka to narzędzie, które będzie mi towarzyszyć w podejmowaniu decyzji. Gorąco polecam". Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków "Odpowiednie przygotowanie i trening umiejętności pozwalają działać efektywnie nawet w ekstremalnych warunkach. Jak zachować spokój i radzić sobie w sytuacjach trudnych, stresowych i kryzysowych, w których ceną jest życie i przetrwanie? Każdy z nas ma swoje wyzwania w sferze prywatnej i zawodowej, dlatego polecam lekturę tej książki, ponieważ pomoże spojrzeć na nie z zupełnie innej i nowej perspektywy". Piotr Śliwiński, coach, konsultant biznesu, twórca bloga "Manager z Głową"[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ja (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej