Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(24)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(48)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 18
(4)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Markom Andreas
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Łaciok Karol
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barański Maciej
(1)
Bekas Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brott Armin
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caslione John A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Christensen Clayton
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Covey Sean
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fijewski Piotr (1956- )
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Godin Seth
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordman Robert
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Gregory Anne
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heffernan Margaret (1955- )
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huling Jim
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Robert
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasznia Dariusz
(1)
Keefe Janice
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kisiała Jacek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Król Tomasz
(1)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Królikowska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Niemcy
(2)
Język
polski
(79)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(25)
Marketing cyfrowy
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie
(7)
Przywództwo
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mentoring
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
BHP
(2)
Controlling personalny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outplacement
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Business Intelligence
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mieszkania
(1)
Najem
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Y
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Płaca
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradnik
(74)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili![lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mgliste pomysły, niesprawdzone teorie, marzycielskie iluzje Zanim zaczniesz wcielać je w życie, SPRAWDŹ, czy to zadziała. Ta błyskotliwa książka pomoże ci upewnić się, że wszystko jest przygotowane do startu. Odpowie na pytania: - czy pomysł ma SZANSĘ na sukces? - JAK działać w wybranej branży, aby nie stracić czasu i pieniędzy? - czy to dobry pomysł DLA CIEBIE? Pełna sprawdzonych porad, które od razu możesz zastosować do swojej sytuacji. Ćwiczenia, przykłady z życia, anegdoty z własnego doświadczenia autora, który wiele razy zaczynał od nowa zawodowe życie (z sukcesami!) wszystko to pomoże ci spojrzeć krytycznie na swój pomysł i działać nie tylko odważnie, ale i rozsądnie. Możesz myśleć o tej książce jak o podręczniku, po który sięgniesz, kiedy będziesz szukać uczciwych wskazówek, jak założyć i poprowadzić firmę, która będzie się wciąż rozwijać. Krok po kroku sprawdzisz, czy jesteś gotowy do startu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. ; rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług ubezpieczeniowych / Beata Nowatorska-Romaniuk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 191, [1] s. : il., schem., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2006. - 156, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy ze środkami masowego przekazu. Przedstawiono kilkadziesiąt sposobów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Omówiono przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich, prowadzenie działalności lobbyingowej. Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.[merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy innych. Aby być asertywnym menedżerem, należy nauczyć się: wydawać polecenia i przekazywać swoje oczekiwania, chwalić innych i prezentować siebie, nie bać się krytyki i reagować na nią. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Instytucja: Helion
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejne, zaktualizowane wydanie podręcznika uwzględnia zmiany ustawy o rachunkowości. Książka powstała w oparciu o doświadczenia autorek ze współpracy z University of Stirling w Wielkiej Brytanii prowadzonej w ramach programu Know-how Found. Czytelnik znajdzie w książce: 1. omówienie sprawozdań finansowych w aspekcie możliwości interpretacji poszczególnych pozycji bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych, 2. wskazanie możliwości wstępnego wnioskowania o kondycji firmy na podstawie sprawozdań finansowych, 3. prezentację wskaźników finansowych wybranych dla potrzeb oceny sytuacji płatniczej przedsiębiorstwa, jego wypłacalności i rentowności, 4. przedstawienie wskaźników zyskowności jednostkowej i ich zastosowania w badaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 5. analizę przepływów pieniężnych. Metodologia oceny została zilustrowana przykładami liczbowymi opartymi na danych z rocznych sprawozdań finansowych. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w szczególności dla studentów i praktyków poszukujących przejrzystej formy prezentowania omawianych zagadnień.[gandalf].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie. W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych. Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu "szczupłego zarządzania". W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej