Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(31)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(25)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Kłeczek Ryszard
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Radosław
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Covey Sean
(1)
Czech Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Huling Jim
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jawień Robert
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Maney Kevin
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McChesney Chris
(1)
Michalski Grzegorz (1972- )
(1)
Michalski Jakub
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Ociepa Roman
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Olko Sławomir
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pringle Hamish
(1)
Pukas Anetta
(1)
Ratajczak-Mrozek Milena
(1)
Rusiński Michał
(1)
Siemiński Waldemar (1943- )
(1)
Soniewicki Marcin
(1)
Speh Thomas W
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Styś Aniela
(1)
Stępień Beata
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Tichy Maciej
(1)
Topczewska Teresa
(1)
Virapen John
(1)
Wieczerzycki Marcin
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Menedżerowie
(3)
Inwestorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(15)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Marketing
(6)
Firma (nazwa)
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Planowanie strategiczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Sukces
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Cele życiowe
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Grupa Samsung
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leki
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Przywództwo
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Strategia
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Znaki towarowe
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Polska
(1)
Unia Europejska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efekt uboczny śmierć to oparta na faktach opowieść o korupcji, przekupstwie i oszustwach napisana przez dr. Johna Virapena, który określany jest jako osoba wtajemniczona z kręgu Wielkiej Farmacji. W czasie 35 lat pracy w branży farmaceutycznej (głównie jako dyrektor generalny Eli Lilly and Company w Szwecji) Virapen był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek różnych leków. Wszystkie miały efekty uboczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty przełomowe)
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwanie odpowiedzi rozpoczyna się w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu. Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Strategiczne ; t. 1)
arządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.[PWN]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations . [ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej