Baran Radosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Baran Radosław
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(279)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(271)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(225)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Willis Helena (1964- )
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Supeł Barbara
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Temat
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Zrozumieć marketing - 1. Istota Marketingu ; (Struktura problematyki, Kluczowe pojęcia, Koncepcje i praktyczne zastosowania) ; 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; Część II. Odkrywanie szans rynkowych - 4. Analiza warunków działania, 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, 7. Zachowania konkurentów na rynku ; Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania - 8. Segmentacja rynku (Sposoby definiowania segmentacji rynku, ACORN, Segmentacja według kryterium wartości klienta, VALS, "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research, Segmentacja internautów w Polsce (Gemius), Telefony Emporia dla seniorów), 9. Wybór rynku docelowego (Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda, Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta), 10. Pozycjonowanie (Pozycjonowanie w modelu STP, Algorytm procesu pozycjonowania, Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści, Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania, Opcje pozycjonowania marki produktu, Mapa łańcuchów znaczeniowych, Pozycjonowanie produktów WITTCHEN, Wybór własnej pozycji na rynku, Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady) ; 11. Decyzje związane z produktem i marką (Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków, Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce, Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya), 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen (Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów, Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów) , 13. Decyzje związane z dystrybucją, 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej (Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej, Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu, Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii, Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej, Struktura i zawartość briefu reklamowego) ; 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix (Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty, Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych, Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics) ; Część V. Kształtowanie efektywność działań marketingowych - 16. Koszty i efekty działań marketingowych, 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej (Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) ; 18. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej