Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(66)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(14)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(45)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(6)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Zimny Rafał
(2)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Roman Kenneth
(1)
Russell Thomas J. (1941- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stolarska Małgorzata
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Underhill Paco
(1)
White Gordon E
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Zawierucha Lucyna
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Studenci
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(4868)
Przyjaźń
(2889)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2356)
Tajemnica
(1670)
Reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1650)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1322)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1254)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1056)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(978)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(814)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(708)
Koty
(685)
Relacja romantyczna
(682)
Władcy
(682)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(645)
Matki i córki
(643)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(618)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(550)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(533)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(500)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(463)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(366)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(359)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Polityka
(337)
Wsie
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(256)
Pomaganie
(256)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Felieton
(2)
Monografia
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Treść : Rozdział I. Prawo a etyka (Definicje prawa, Definicje etyki, Proporcje w komunikacie reklamowym) ; Rozdział II. Reklama w ustawodawstwie polskim (Konstytucja RP, Znak towarowy w reklamie - ustawa Prawo własności przemysłowej, Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji) ; Rozdział III. Unormowania reklamy wynikające z ustawodawstwa europejskiego (Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, Przestrzeganie przez reklamę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej) ; Rozdział IV. Reklama towarów i usług w ustawach szczegółowych (Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych) ; Rozdział V. Kodeksy etyczne dotyczące reklamy ; Rozdział VI. Granice norm prawnych i etycznych reklamy (Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, Dobra osobiste w reklamie, Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, Formy i zakazy reklamy uciążliwej, Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, Prawa człowieka a wolność reklamy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2, stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 228, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Seria Akademicka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
(Książki do Słuchania)
W tej części poznasz poronione pomysły firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niz ich klienci, co im jest potrzebne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : M, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom! Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem. Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Treść : Rozdział 1. Planowanie kampanii reklamowej (Jak zaplanować kampanię reklamową?, Metody ustalania budżetu reklamowego, Brief - najważniejszy dokument dla agencji reklamowej, Brief kreatywny, Jak powstaje reklama: proces twórczy, Co to znaczy dobre rozwiązanie kreatywne?, Techniki przyciągania uwagi odbiorcy w reklamie, Typy apeli reklamowych, Jak podbić serca i umysły odbiorców: techniki prezentacji przekazu reklamowego, Jak sprawdzić, czy pomysł kreatywny jest dobry: badania ex ante, Pułapki realizacji kampanii, Pomiar skuteczności kampanii reklamowej) ; Rozdział 2. Adresaci, cele i treści reklamy (Cele behawioralne a cele biznesowe, Źródła biznesu i odpowiadające im cele behawioralne, Adresaci reklamy, Model procesu zakupu oraz macierz KTO-GDZIE-KIEDY-JAK, Cele komunikacyjne reklamy, Potrzeba produktu, Świadomość marki i jak się ją buduje, Kreowanie i modyfikowanie postaw wobec marki: macierz Rossitera-Percy'ego, Wpływ reklamy na zamiar zakupu marki, Proces przetwarzania reklam, Do kogo, po co i jak przemawiać?) ; Rozdział 3. Planowanie mediów (Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach?, Nowe sposoby komunikacji w erze rozwoju technologii - Advertainment, Advertgame, Portale społecznościowe, Mobilne środki komunikacji) ; Rozdział 4. Pomiar skuteczności reklamy (Badanie procesu przetwarzania reklamy oraz jej wpływu na potrzebę produktu i zamiar zakupu marki, Badanie wpływu reklamy na świadomość marki, Badanie wpływu reklamy na postawę wobec marki, Badania przed kampanią i po kampanii oraz badania ciągłe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ParkEdukacja)
"Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Wyd. 3. - Warszawa : "Trio", 2007. - 247, [1] s. : tab. ; 21 cm.
Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a przy tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować sie twórcy tekstów perswazji - w komercji i polityce...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko? Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Książka opowiada o nowej metodzie badań rynku - neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Autor dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik dla szkół handlowych średnich i policealnych / Jolanta Lux, Anna Michalska. - Warszawa : "Adam", cop. 1997. - 136 s. : fot. kolor., il. (w tym kolor.) ; 30 cm.
(SHOP)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywność reklamy / Joanna Łodziana-Grabowska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, cop. 1996. - 173, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej