Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(66)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(14)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(45)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(6)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Zimny Rafał
(2)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Roman Kenneth
(1)
Russell Thomas J. (1941- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stolarska Małgorzata
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Underhill Paco
(1)
White Gordon E
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Zawierucha Lucyna
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Studenci
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(4868)
Przyjaźń
(2889)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2356)
Tajemnica
(1670)
Reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1650)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1322)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1254)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1056)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(978)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(814)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(708)
Koty
(685)
Relacja romantyczna
(682)
Władcy
(682)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(645)
Matki i córki
(643)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(618)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(550)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(533)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(500)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(463)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(366)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(359)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Polityka
(337)
Wsie
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(256)
Pomaganie
(256)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Felieton
(2)
Monografia
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; [przekład Agnieszka Rogalińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy. [lubimyczytac.pl].
Spis treści: Jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt? Praca w reklamie - jak ją zdobyć ; Jak prowadzić agencję reklamową ; Jak znaleźć klientów ; List otwarty do klienta poszukującego agencji ; Poszukiwany: renesans reklamy drukowanej ; Jak robić reklamy telewizyjne, które się sprzedają ; Reklama korporacyjna ; Jak reklamować turystykę zagraniczną ; Sekrety sukcesu w reklamie business-to-business ; Direct-mail - moja pierwsza milość i moja sekretna broń ; Reklama społeczna ; Rywalizacja z Procter & Gamble ; Osiemnaście cudownych pożytków z badań rynkowych ; Odrobina wiedzy, którą mam na temat marketingu ; Czy Ameryka jest wciąż na czele? Lasker, Resor. Rubicam, Burnett, Hopkins i Bernbach ; Co jest złego w reklamie? Przewiduję trzynaście zmian ; Lista lektur ; Tłumaczenie wybranych lektur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wszystkie dziedziny życia i reklama ma swoich świętych - najważniejszym z nich jest David Ogilvy. Gdyby zajmował się tylko swoją agencją oraz jej kampaniami, jego biografia i tak byłaby interesującą opowieścią, bo stworzył wiele reklam, które weszły do historii branży i nadały jej kierunek rozwoju. Ale on był do tego złożoną, barwną osobowością i miał w życiu kilka epizodów zdumiewających. Jako były student Oksfordu był kucharzem w Paryżu, pracował dla brytyjskiego wywiadu i prowadził farmę w krainie amiszów, a pod koniec życia osiadł we francuskim zamku. W sumie fascynująca opowieść i mnóstwo informacji o kulisach oraz mechanizmach tworzenia kampanii reklamowych. Autor przez ponad ćwierć wieku był współpracownikiem bohatera książki w agencji Ogilvy & Mather.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pisać skutecznie/ Andrzej Wiszniewski. - Wyd. 2. - Katowice : Videograf II, 2003. - 231 s. ; 19 cm.
Książka uczy, jak napisać list motywacyjny, CV, zaproszenie, ofertę handlową, pracę dyplomową bądź podziękowania. [www.empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział 1. Reklama i jej efekty (Reklama jako narzędzie komunikacji marketingowej, Typologia efektów reklamy - Zasadnicze rodzaje efektów reklamy, Sekwencyjność efektów reklamy ; Efekty komunikacyjne reklamy - Proces komunikacji marketingowej, Perswazyjne modele efektów komunikacyjnych, Alternatywne modele efektów komunikacyjnych, Zintegrowane modele efektów komunikacyjnych) ; Rozdział 2. Wyznaczanie celów reklamy (Proces planowania reklamy, Zasadnicze cele reklamy i sposoby ich wyznaczania - Proces wyznaczania celów reklamy, Cele ekonomiczne, Cele behawioralne, Cele komunikacyjne, Cele Medowie) ; Rozdział 3. Pomiar i ocena efektów reklamy (Proces kontroli efektów reklamy, Pomiar efektów ekonomicznych, Pomiar efektów behawioralnych, Pomiar efektów komunikacyjnych, Pomiar efektów mediowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek reklamy w Polsce / Lucyna Zawierucha. - Wyd. 2. - Warszawa : Promotor, 2008. - 81, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Magister.pl.)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Polszczyzny)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej