Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Planeta 11
(4)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(36)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(4)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(4)
Murdoch Anna
(4)
Davis Anthony
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Arfin Ferne
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Deszczyński Przemysław (1956-)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna (1964- )
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lupa Iwona
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna
(1)
Walczak Anna
(1)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Kobieta
(4880)
Przyjaźń
(2904)
Rodzina
(2791)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Tajemnica
(1677)
Public relations
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1655)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1434)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1328)
Rodzeństwo
(1278)
Śledztwo i dochodzenie
(1255)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1072)
Magia
(1060)
Uczucia
(988)
Życie codzienne
(980)
Uczniowie
(939)
Psy
(884)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(821)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(712)
Władcy
(690)
Relacja romantyczna
(685)
Koty
(684)
Osoby zaginione
(672)
Boże Narodzenie
(657)
Matki i córki
(648)
Sekrety rodzinne
(648)
Przedsiębiorstwo
(644)
Żydzi
(632)
Dziennikarze
(619)
Budownictwo
(590)
Wychowanie w rodzinie
(590)
Piosenka
(589)
Chłopcy
(580)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(562)
Przestępczość zorganizowana
(556)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(531)
Mężczyzna
(529)
Poszukiwania zaginionych
(501)
Arystokracja
(500)
Wybory życiowe
(468)
Wakacje
(449)
Seryjni zabójcy
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(437)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(413)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(377)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(370)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(361)
Dojrzewanie
(360)
Historia
(349)
Wsie
(342)
Polityka
(339)
Wojna
(331)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(311)
Spisek
(308)
Sieroty
(303)
Dinozaury
(299)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(288)
Czarownice i czarownicy
(287)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Holokaust
(272)
Odżywianie
(271)
Kradzież
(268)
Zjawiska paranormalne
(268)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Poradnik
(10)
Materiały konferencyjne
(3)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2006. - 156, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy ze środkami masowego przekazu. Przedstawiono kilkadziesiąt sposobów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Omówiono przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich, prowadzenie działalności lobbyingowej. Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.[merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media.Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR" zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisując charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65/69
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne techniki PR / redakcja Anne Gregory ; przekład Liliana Okupniak. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005. - 165 stron : ilustracje ; 21 cm.
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego = Research Reports of Librarianship and Information Studies of the Jagiellonian University, ISSN 1505-9286 ; nr 15.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska. Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Monika Olejnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polityka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wydanie I. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” – specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część „Paradoksu kłamcy”. Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera – z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej