Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(193)
Forma i typ
Książki
(191)
Publikacje dydaktyczne
(69)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(214)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Planeta 11
(19)
DGiOZ
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(159)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(9)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(10)
Filia nr 15
(3)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Mruk Henryk
(7)
Garbarski Lechosław
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Davies Peter
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Godin Seth
(2)
Hingston Peter
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Pardey David
(2)
Perek Marzena
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Styś Aniela
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Łaguna Mirosław
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Antczak Stefan
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914-)
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Borówka Ewa
(1)
Breen George Edward (1911-)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dodge H. Robert (1929- )
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Doyle Peter
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomista)
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Galloway Scott
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Goebel Urszula
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grelak Kazimierz
(1)
Grzejszczak Jakub
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(65)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(193)
Język
polski
(192)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Studenci
(2)
Dziennikarze
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4873)
Przyjaźń
(2897)
Rodzina
(2788)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Tajemnica
(1672)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1653)
Miłość
(1646)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1101)
Dziewczęta
(1062)
Magia
(1053)
Uczucia
(987)
Życie codzienne
(980)
Uczniowie
(939)
Psy
(883)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(819)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Koty
(685)
Władcy
(684)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(647)
Matki i córki
(645)
Przedsiębiorstwo
(644)
Żydzi
(632)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(560)
Przestępczość zorganizowana
(554)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(530)
Mężczyzna
(529)
Poszukiwania zaginionych
(502)
Arystokracja
(500)
Wybory życiowe
(466)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(412)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(376)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(369)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(358)
Historia
(349)
Wsie
(339)
Polityka
(338)
Wojna
(331)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(302)
Spisek
(301)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Holokaust
(272)
Odżywianie
(271)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(82)
Poradnik
(21)
Opracowanie
(8)
Monografia
(7)
Wydawnictwa popularne
(4)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Książki mówione
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Dom i ogród
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
193 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. [lubimyczytac.pl].
Spis treści : Istota marketingu ; Marketing a warunki działania ; Podstawy decyzji marketingowych ; Marketing w procesach konkurencji ; Postępowanie nabywców na rynku ; Wybór rynku docelowego ; Plasowanie ; Badania marketingowe ; Produkt ; Działania związane z produktem ; Opakowanie i marka produktu ; Cena ; Kształtowanie i zmiany cen ; Dystrybucja towarów : Formy organizacyjne dystrybucji towarów ; Aktywizacja sprzedaży ; Instrumenty akywizacji sprzedaży ; Marketing bezpośredni ; Kierowanie działalnością marketingową ; Marketing w wybranych obszarach działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka reklamy / Jan Goślicki. - Kraków : Fundusz Gospodarczy Region Małopolska, 1994. - 180, [8] s. tabl. ; 30 cm + zał. : 8 s. ; 20x29 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
(Książki do Słuchania)
W tej części poznasz poronione pomysły firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niz ich klienci, co im jest potrzebne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Na czym polega analiza rynku? Jak śledzić konkurentów, prowadzić testy marketingowe? Jak wyceniać towary, tworzyć pozytywny obraz firmy? Zaplanować äwejście na rynekö? Gdzie, kiedy i w jaki sposób reklamować się? Jak prowadzić sprzedaż promocyjną? Popularny i wszechstronny opis badania rynku i technik sprzedaży. [http://www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej