Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(197)
Forma i typ
Książki
(195)
Publikacje dydaktyczne
(69)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(9)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Planeta 11
(23)
DGiOZ
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(159)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(9)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(10)
Filia nr 15
(3)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Mruk Henryk
(7)
Garbarski Lechosław
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Davies Peter
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Godin Seth
(2)
Hingston Peter
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Pardey David
(2)
Perek Marzena
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Styś Aniela
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Łaguna Mirosław
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Antczak Stefan
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914-)
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Borówka Ewa
(1)
Breen George Edward (1911-)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dodge H. Robert (1929- )
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Doyle Peter
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomista)
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Galloway Scott
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Goebel Urszula
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grelak Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(65)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(197)
Język
polski
(196)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Studenci
(2)
Dziennikarze
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(82)
Poradnik
(21)
Opracowanie
(8)
Monografia
(7)
Wydawnictwa popularne
(4)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Książki mówione
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Dom i ogród
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
197 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baśnie wolnego rynku / Jacek Wasilewski. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 243 strony : ilustracje ; 20 cm.
Gdy wieczorami czytamy dzieciom bajki, z reguły nie zdajemy sobie sprawy, że tuż pod powierzchnią opowieści kryją się kryzysy ekonomiczne, drenaże mózgów, operacje plastyczne, fetysze kulturowe oraz wyzysk w kolonialnej Afryce. Książka dokonuje błyskotliwej analizy dzisiejszych zjawisk społecznych przez pryzmat znanych baśni i bajek. To wyjątkowe podejście z jednej strony obnaża liczne utajone absurdy współczesności, a z drugiej pokazuje prawdziwą ponadczasowość klasycznych opowieści. Kto i dlaczego staje się wilkiem w bajce o trzech świnkach? Czy na zmywaku w Londynie pracują potomkowie niegdysiejszych rewolucjonistów? Czy nieświadomie wskazujemy marketingowym wilkom drogę do domku własnej babci? Kto rzeszom współczesnych Kopciuszków jawi się jako dobra wróżka? I dlaczego Święty Mikołaj, skoro ponoć żył w ciepłej Turcji, przybywa z bieguna północnego?[ksiegarniapwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
[...] Uważam, że recenzowana monografia dotyczy bardzo istotnego z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania problemu, którym jest współczesny marketing i profesjonalna sprzedaż. Monografia zawiera bardzo bogatą treść teoretyczną , jak i oryginalne badania autorek poświęcone temu zagadnieniu. Z peewnością będzie się cieszyć ona zainteresowaniem, zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania [...]. [z recenzji dr. hab. Adama Jabłońskiego, prof. WSB w Poznaniu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
(Twój Osobisty Regulamin Pracy : 151 błyskotliwych rozwiązań)
Twój osobisty regulamin pracy! Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem. I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu Reguły -- strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów. Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania! Metody działania w sytuacji, gdy: *masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi *chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu *potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania *działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu *czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wyd. 4. - Warszawa : Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2001. - 301 s. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
Nazwy firm i produktów / Marek Zboralski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 276 s. : tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Zygmunt Waśkowski. - Poznań : Wydawnictwo UEP, 2022. - 281, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instytucja: Wydawnictwo UEP
Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej