Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(315)
Forma i typ
Książki
(315)
Publikacje naukowe
(194)
Publikacje dydaktyczne
(126)
Publikacje fachowe
(113)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(285)
wypożyczone
(61)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(38)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(273)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(13)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(4)
Krwawicz Małgorzata
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(3)
Leoński Wojciech
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Bugajska Joanna
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Dolot Anna
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Konarska Maria
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Liksza Joanna
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Markom Andreas
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szczepkowska Malwina
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tyszkiewicz Rafał
(2)
Wieczorek-Szymańska Anna
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Zając Piotr (ekonomia)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Andryszak Monika
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Angyris Chris
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barański Maciej
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Begg David K. H
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanke-Ławniczak Katarzyna
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Jacek
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
BrownJohn Seely
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzeziński Andrzej (ekonomia)
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Buczacki Aleksander
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burnat Bogusław
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Busławski Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(139)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(298)
1901-2000
(7)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(313)
Niemcy
(2)
Język
polski
(315)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(96)
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(25)
Studenci
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(5)
Pracodawcy
(5)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Doradcy personalni
(3)
Księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Technikum
(2)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Główni księgowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci mody
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy unijni
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(55)
Przedsiębiorstwo
(47)
Marketing
(26)
Innowacje
(24)
Organizacja
(18)
BHP
(17)
Controlling personalny
(16)
Komunikacja marketingowa
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Motywacja pracy
(13)
Przywództwo
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Bezpieczeństwo
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Logistyka
(10)
Stanowisko pracy
(10)
Wypadki przy pracy
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(10)
Kadry
(9)
Rynek pracy
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Konkurencyjność
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Menedżerowie
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Kapitał ludzki
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Analiza finansowa
(6)
Finansowanie
(6)
Media społecznościowe
(6)
Model biznesowy
(6)
Organizacja pracy
(6)
Produkcja
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Public relations
(6)
Płaca
(6)
Reklama
(6)
Warunki pracy
(6)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Praca
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Controlling
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje ekologiczne
(4)
Inwestycje
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Magazyn
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Organizacje
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Płynność finansowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Start-up
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
Zielona gospodarka
(4)
Badania marketingowe
(3)
Budownictwo
(3)
Decyzje
(3)
Finanse
(3)
Finanse publiczne
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Mentoring
(3)
Mobbing
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Odnawialne źródła energii
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Pokolenie Y
(3)
Produktywność (ekonomia)
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Temat: czas
2001-
(143)
1901-2000
(33)
1989-2000
(31)
1945-1989
(7)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(86)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Świat
(3)
Europa
(2)
Korea Południowa
(2)
Niemcy
(2)
Azja
(1)
Dania
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Szwecja
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(88)
Podręcznik
(86)
Opracowanie
(63)
Poradnik
(51)
Materiały pomocnicze
(36)
Praca zbiorowa
(17)
Raport z badań
(17)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Skrypt (typ publikacji)
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3731)
Edukacja i pedagogika
(1653)
Podróże i turystyka
(1318)
Socjologia i społeczeństwo
(1287)
Literaturoznawstwo
(978)
Zarządzanie i marketing
(315)
Psychologia
(938)
Medycyna i zdrowie
(886)
Kultura i sztuka
(858)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(666)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(653)
Biologia
(636)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(554)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(502)
Rozwój osobisty
(408)
Religia i duchowość
(380)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(341)
Kultura fizyczna i sport
(333)
Hobby i czas wolny
(295)
Fizyka i astronomia
(282)
Kulinaria
(262)
Etnologia i antropologia kulturowa
(239)
Styl życia, moda i uroda
(236)
Inżynieria i technika
(218)
Geografia i nauki o Ziemi
(213)
Architektura i budownictwo
(206)
Językoznawstwo
(163)
Filozofia i etyka
(162)
Ochrona środowiska
(130)
Nauka i badania
(125)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(124)
Media i komunikacja społeczna
(108)
Praca, kariera, pieniądze
(108)
Transport i logistyka
(99)
Informatyka i technologie informacyjne
(90)
Chemia
(68)
Matematyka
(65)
Dom i ogród
(64)
Rolnictwo i leśnictwo
(61)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(36)
Archeologia
(24)
315 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorki prezentują ideę zwaną Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC), której twórcą jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1175) 1101)
Podjęta przez Autorów problematyka jest ważna i aktualna. Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki, niezwykle szybkie tempo postępu naukowo-technicznego, zmiany demograficzne i społeczne, inne zmiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw, wpływają w dużym stopniu na zmianę uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju współczesnych przedsiębiorstw. Nasilenie zmian w otoczeniu przedsiębiorstw wiąże się z realizacją koncepcji gospodarki 4.0, z którą mamy obecnie do czynienia. To powoduje, iż przedsiębiorstwa i kadra menedżerska musi nieustannie analizować rodzaj i charakter tych zmian, oraz wdrażać takie modele biznesu, które pozwalają utrzymać i kształtować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw. Z tego założenia wyszli Autorzy monografii, podejmując się realizacji ambitnego celu, jakim była identyfikacja charakterystycznych uwarunkowań współczesnych organizacji w warunkach gospodarki 4.0 i adekwatnych dla nich nowych form działania i modeli biznesowych. Należy podkreślić, iż pomimo, że literatura naukowa w Polsce z zakresu modeli biznesu jest dość obszerna, to jednak brak jest opracowań kompleksowych omawiających zarówno uwarunkowania, jak formy i modele działania przedsiębiorstw. Recenzowana monografia wnosi nowe wątki i wypełnia słabiej rozpoznane pola badawcze w tym obszarze. Autorzy monografii nie koncentrowali się wyłącznie na teoretycznym ujęciu omawianej problematyki, ale używając języka teorii i praktyki– ilustrują powiązania pomiędzy pojęciami a rzeczywistymi formami i modelami biznesu, przedstawiając ciekawe przypadki opisujące sytuacje zaczerpnięte z życia współczesnych organizacji.[ksiegarniainternetowa].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie II, (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim poziomem aspiracji i oczekiwań, a przez to rosnącym popytem na dobra - a zwłaszcza usługi - zaspokajające potrzeby wyższe. Dominacja usług wpływa w olbrzymim stopniu na funkcjonowanie tych gospodarek, powoduje spadek znaczenia przemysłu, silne przenikanie się czynności produkcyjnych i usługowych w nowoczesnych gałęziach gospodarki, kluczowe znaczenie informacji i wiedzy jako podstawowych czynników produkcji. Publikacja „Logistyka usług" dostarcza Czytelnikowi w sposób przekrojowy i syntetyczny wiedzy nie tylko z zakresu usług, jakości usług, ale także zwraca uwagę na logistyczną stronę ich funkcjonowania i pokazuje poszczególne elementy procesów logistycznych w konkretnych branżach usługowych.[cedewu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejścia. Stąd głównym celem monografii jest wykazanie przyczyn i sposobów ewolucji od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego we współczesnych organizacjach, przy jednoczesnym uwzględnieniu triady procesy–projekty–wiedza. Rezultatem prowadzonych prac jest pogłębienie oraz uporządkowanie problematyki z zakresu klasycznego zarządzania procesowego oraz jego ewolucji w kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego. W prezentowanej monografii obok aspektów teoretycznych pojawiają się też aspekty empiryczne. Zostały przedstawione wyniki badań na świecie oraz w Polsce, realizowanych przez Autorkę w latach 2012–2018, a także studia przypadków polskich i niemieckich przedsiębiorstw. Zaprezentowane rozważania i wyniki badań to praktyczne wskazówki, które mogą stanowić inspirację dla kadry zarządzającej do podjęcia działań w kierunku budowy zintegrowanego zarządzania procesowego. [ksiegarnia.beck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszłość zarządzania procesowego : strategie - ludzie - technologie : monografia / redakcja naukowa Agnieszka Bitkowska. - Wydanie I. - Warszawa ; Toruń : "Dom Organizatora", 2023. - 340 stron : ilustracje, fotografia, wykresy ; 24 cm.
Monografia prezentuje poglądy 63 autorów na szeoko pojętą problematykę zarządzania procesowego we wspólczesnych organizacjach. Prezentowane są tu zarówno zagrożenia wynikające z eqwentualnych opóżnień w dostosowywaniu sie do dynamicznie zmieniającego się świata dotykające róznych form gospodarki, a także wynikające z wojny w Ukrainie, czy związane z pandemią Covid-19 jak i sznse związane z wprowadzeniem nowoczesnych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem monografii jest zaprezentowanie zarządzania procesowego we współczesnych organizacjach, zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej, w ujęciu klasycznym i z uwzględnieniem nowych koncepcji rozwijających się w otoczeniu, wzbogaconych rozwiązaniami z praktyki gospodarczej. Rozdział pierwszy poświęcony jest teoretyczno-metodycznym aspektom zarządzania procesowego w organizacjach. Omówiono m.in. zagadnienia dotyczące: istoty i klasyfikacji procesów, struktury zarządzania procesowego oraz uwarunkowań realizacji tej koncepcji. Rozdział drugi dotyczy wybranych zagadnień z zakresu procesowego modelu funkcjonowania organizacji, w szczególności: istoty projektowania i modelowania procesów. W dalszej części omówiono metody i narzędzia do pomiaru i doskonalenia procesów oraz oceny dojrzałości procesowej. Rozdział trzeci poświęcony jest przesłankom ewolucji zarządzania procesowego i wyłaniającym się nowoczesnym trendom w otoczeniu, budowaniu zwinnego, dynamicznego zarządzania procesowego, a w szczególności koncepcji zintegrowanego zarządzania procesowego. Rozdział czwarty dotyczy nowych metod i narzędzi zarządzania procesowego w podejściu marketingowym do zasobów ludzkich czy rozwiązań technologicznych. Obejmuje problematykę odnoszącą się do podejścia instytucjonalnego, a w szczególności do aspektów kulturowych, strukturalnych i społecznych. Monografia adresowana jest do kadry menedżerskiej, ekspertów i konsultantów z zakresu zarządzania procesowego, architektów i projektantów procesów, przedstawicieli biur zarządzania procesami, jak również doktorantów, uczestników studiów podyplomowych oraz studentów uczelni ekonomicznych i technicznych. Zaprezentowany w monografii zakres merytoryczny prezentuje istotne zagadnienia, ale nie w pełni je wyczerpuje, stanowiąc inspirację do podjęcia i prowadzenia dalszych badań teoretyczno-empirycznych w omawianej problematyce. [ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów uczelni technicznych, którzy w programie studiów dziennych bądź zaocznych mają przedmioty związane z finansami. Omówiono w nim zagadnienia, które mogą być przydatne dla przyszłych inżynierów pełniących w przedsiębiorstwach funkcje menedżerskie[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie jest efektem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań, dotyczących szans i zagrożeń związanych z realizacją funkcji motywowania w organizacjach. Publikacja jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką zarządzania kapitełem ludzkim. Stanowi lekturę, która może być pomocna zarówno dla wykładowców, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Spis treści: Strategia reklamowa, czyli jak stworzyć skuteczny i efektywny miks kanałów ; Analiza konsumenta - od pojęcia grupy docelowej po odkrycie jednostki ; Ustalenie budżetu, czyli jak określić optymalny próg inwestycji : Miks mediów czyli wybór środków przekazu ; Threshold, czyli jak zapewnić odpowiedni próg widoczności marki ; Kreacja tradycyjna czy innowacyjna? ; Planowanie i zakup mediów ; Pomiar wyników reklamy ; Dziesięć zasad realizacji skutecznej kampanii reklamowej ; Źródła danych ststystycznych i główne modele pomiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszym empirycznym tomie zostały przeprowadzone analizy według podejścia indukcjonistycznego. Polegało ono na zebraniu nowych faktów obserwacyjnych w sferze innowacji, ich systematyzacji oraz na sformułowaniu uogólnionych prawidłowości. Badania empiryczne zostały ukierunkowane na cztery grupy zagadnień: mechanizmy i rezultaty innowacji w skali mikro i makro, studia przypadków najważniejszych (przełomowych) trendów innowacyjnych, ryzyko i niepowodzenia innowacyjne, tworzenie systemów wspierania innowacyjności. Podejście indukcjonistyczne w badaniu innowacji wzbogaca wyniki poznawcze uzyskane w podejściu teoretycznym (hipotetyczno-dedukcyjnym). Wciąż odnotowuje się nowe fakty obserwacyjne w zakresie innowacji. Duża ich część nie była znana, gdy tworzono teorie i modele. Empiryczne ujęcie innowacji stanowi komplementarne dopełnienie, ale także weryfikację rozważań i twierdzeń teoretycznych zawartych w pierwszym tomie. Wartością dodaną poznania empirycznego jest możliwość odpowiedzi na pytanie o użyteczność i efektywność zmian innowacyjnych w dłuższym okresie. Nowym elementem poznania jest także uogólniona empiryczna identyfikacja i charakterystyka głównych (przełomowych) trendów innowacyjnych, która opiera się na bardzo bogatym zbiorze danych i publikacji. [Gandalf.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.[nota wydawcy].l
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania)
Przedsiębiorczość, jako pojęcie wieloznaczne i wieloaspektowe, znajduje się w obszarze zainteresowań badaczy kilku dyscyplin nauki. Podkreśla się gospodarcze znaczenie przedsiębiorczości, uznając ją za ważny czynnik rozwoju gospodarczego, przyczyniający się do tworzenia nowych procesów technologicznych, produktów i usług. Proces przedsiębiorczy postrzegany jako tworzenie nowych podmiotów gospodarczych jest dominujący w literaturze. Należne miejsce zajmuje przedsiębiorca, który w publikacjach anglojęzycznych prezentowany jest jako osoba podejmująca działalność gospodarczą, a w niemieckojęzycznej jako właściciel i zarządzający firmą. Przedsiębiorczość odnosi się jednak do wszystkich sfer życia i funkcjonowania człowieka, gdzie wymagana jest inicjatywa, pomysłowość oraz kreatywność. Powinna być więc postrzegana jako forma ludzkiej aktywności i umiejętności innowacyjnego działania, ale także jako zbiór postaw i zachowań. Kształtowanie postaw i zachowań przedsiębiorczych przydatnych w każdej dziedzinie życia człowieka jest więc niezwykle ważne. Celem głównym książki jest prezentacja projektu, którego zadaniem jest rozbudzanie postaw i zachowań przedsiębiorczych. Monografia ma charakter teoretyczno-praktyczny, gdzie w części teoretycznej prezentowane są podstawowe problemy i koncepcje przedsiębiorczości, a w części praktycznej przedstawiono ideę i praktyczne strony realizacji Olimpiady Przedsiębiorczości i Zarządzania, która jest projektem o wskazanym wcześniej celu. [ekonomiczna24.osdw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2006. - 156, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka zawiera usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie public relations, a także praktyczne rady, jak zorganizować tę działalność, od czego zacząć, jak opracować program czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy ze środkami masowego przekazu. Przedstawiono kilkadziesiąt sposobów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Omówiono przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich, prowadzenie działalności lobbyingowej. Podsumowania w postaci tablic, zestawień i rysunków umożliwiają szybkie wyłowienie najważniejszych technik i rozwiązań do wdrożenia w praktyce.[merlin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bezpieczeństwo i Ochrona Człowieka w Środowisku Pracy ; 3)
Opracowanie stanowi jeden z modułów Materiału Źródłowego przygotowanego w celu ułatwienia dostępu, wszystkim zainteresowanym, do wielodyscyplinowego obszaru wiedzy z zakresu bepieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest kompendium wiedzy dotyczącej produkcji i logistyki, planowania organizacyjnego, metod projektowania procesów technologicznych oraz organizacji systemów produkcyjnych. W rozdziale pierwszym przedstawiono istotę przedsiębiorstwa produkcyjnego. W drugim systemy produkcyjne i ich organizację. W trzecim omówiono procesy technologiczne i stawiane im wymagania. Rozdział czwarty skupia się na kwestiach wyposażenia technicznego przedsiębiorstw produkcyjnych oraz zarządzania w nich jakością. Szczególną rolę poświęcono normalizacji i ważniejszym aspektom zarządzania jakością, w tym kompleksowemu zarządzaniu jakością (TQM). W rozdziale piątym wskazano nowoczesne kierunki rozwoju produkcji i logistyki. Zwrócono uwagę na nowoczesny trend rozwoju produkcji (Industry 4.0), w tym zagadnień logistycznych. Rozważania te uzupełniono analizą procesu produkcyjnego jako elementu umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa.[PWN].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesowa książka roku magazynu "Fast Company".
W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej