Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje fachowe
(40)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Poradniki i przewodniki
(5)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(11)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(48)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 16
(1)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Andała-Sępkowska Justyna
(1)
Angyris Chris
(1)
Barański Maciej
(1)
Barański Robert
(1)
Bekas Robert
(1)
Bereszko Wojciech
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bomba Katarzyna (prawo)
(1)
BrownJohn Seely
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Danecka Daria
(1)
Dowgiałło Zygmunt (1926-)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbek Paweł (1970- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Finkeistein Sydney
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
GarvinDavid A
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gnela Bogusława (1953- )
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górski Marek (1951- )
(1)
Hebda Marta (ochrona środowiska)
(1)
Heropolitańska Izabela
(1)
Hjorth Niels
(1)
Ingaldi Manuela
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jerzmanowski Andrzej
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kaźmierczyk-Jachowicz Aneta
(1)
Kierzkowska Joanna Sylwia
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Koch Andrzej (1941- )
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolek Antoni
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozub Roman
(1)
Kołata Damian
(1)
Krajewski Marcin (prawnik)
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurzynoga Małgorzata
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Kępiński Jakub
(1)
Kępiński Marian (1940-2018)
(1)
Laloux Frédéric (1969- )
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lee Kevin
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lic Jan
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Loranc-Borkowska Jolanta
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Niemcy
(1)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Dzieci
(25558)
6-8 lat
(11778)
0-5 lat
(8180)
9-13 lat
(7572)
Młodzież
(6911)
Przedsiębiorcy
(50)
14-17 lat
(4018)
Szkoły wyższe
(3693)
Niewidomi
(1053)
Rodzice
(572)
18+
(459)
Szkoły średnie
(439)
Szkoły podstawowe
(400)
Szkoły ponadgimnazjalne
(273)
Gimnazja
(169)
Nauczyciele
(116)
Studenci
(103)
Poziom podstawowy
(95)
Menedżerowie
(76)
Przedszkola
(66)
Prawnicy
(59)
Niedowidzący
(48)
Nauczanie początkowe
(46)
Szkoły ponadpodstawowe
(42)
Urzędnicy
(34)
Logopedzi
(32)
Inżynierowie budownictwa
(28)
Aplikanci
(26)
Kobieta
(24)
Pedagodzy
(24)
Pracownicy naukowi
(22)
Pracodawcy
(21)
Dziewczęta
(20)
Ekonomiści
(20)
A1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Klasa 1
(18)
Licea
(18)
Nauczyciele języka polskiego
(18)
Adwokaci
(17)
Radcy prawni
(17)
Sędziowie
(17)
Technikum
(17)
A2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(16)
Poziom średniozaawansowany
(16)
Pracownicy samorządowi
(16)
Psychoterapeuci
(16)
Inżynierowie
(14)
Zarządcy nieruchomości
(14)
Nauczyciele akademiccy
(13)
B1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Klasa 1.
(12)
Klasa 3.
(12)
Klasa 4
(12)
Specjaliści ds. kadr
(12)
Budowlani
(11)
Szkoły zawodowe
(11)
Klasa 2.
(10)
Klasa 4.
(10)
Księgowi
(10)
Psycholodzy
(10)
A1 poziom biegłości językowej
(9)
Klasa 2
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Politycy
(9)
Poziom niższy średniozaawansowany
(9)
Pracownicy socjalni
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Chorzy
(8)
Klasa 8.
(8)
Analitycy ekonomiczni
(7)
B1 poziom biegłości językowej
(7)
Klasa 5.
(7)
Poziom zaawansowany
(7)
Rzeczoznawcy budowlani
(7)
Rzeczoznawcy majątkowi
(7)
A2 poziom biegłości językowej
(6)
Architekci
(6)
Bibliotekarze
(6)
Dyrektorzy HR
(6)
Klasa 3
(6)
Lekarze
(6)
Notariusze
(6)
Pracownicy banków
(6)
Prokuratorzy
(6)
Terapeuci zajęciowi
(6)
Wychowawcy małych dzieci
(6)
Chłopcy
(5)
Deweloperzy
(5)
Dorośli
(5)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Inwestorzy indywidualni
(5)
Klasa 7.
(5)
Literatura angielska
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Terapeuci
(5)
Doktoranci
(4)
Doradcy personalni
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(9)
Komunikacja marketingowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Gospodarka
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing
(3)
Analiza finansowa
(2)
Decyzje
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
E-konsumenci
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo spółek handlowych
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przywództwo
(2)
Rentowność
(2)
Rynek pracy
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
BHP
(1)
Budownictwo
(1)
COVID-19
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Drogi publiczne
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
EMAS
(1)
Elektronika
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Inwestycje rzeczowe
(1)
Kapitał obrotowy
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kasy zapomogowo-pożyczkowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Merchandising
(1)
Model biznesowy
(1)
NATURA 2000
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Niewypłacalność
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Nowy produkt
(1)
Obszary chronione
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odzież
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polski Ład (program społeczno-gospodarczy)
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Pożyczka
(1)
Prawo
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo gospodarki odpadami
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Europa
(1)
Gatunek
Monografia
(15)
Poradnik
(14)
Opracowanie
(11)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
Praca zbiorowa
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(17)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą / [tłumaczenie Magda Witkowska]. - Gliwice : "Helion", copyright 2006. - 243 strony ; 22 cm.
(Onepress Vip Harvard Business Review)
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.[nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reasumując moje rozważania na temat recenzowanej monografii, pragnę stwierdzić, że Autorzy zrealizowali w pełni założone cele (...). Stanowi ona niewątpliwie wkład w rozwój nauk ekonomicznych, a szczególnie rozwija teorię cen, prezentując szerokie spectrum ceny jako kategorii naukowej i jej aplikacji w praktyce gospodarczej. [Z recenzji prof. dr. hab. Mariana Nogi]
Opracowanie posiada zatem walory aplikacyjne. Ułatwia zrozumienie procesów podejmowania decyzji cenowych w organizacjach gospodarczych. Znajomość tej problematyki jest bowiem przesłanką do zmniejszania ryzyka popełnienia błędów (...) stanowi więc ważne źródło poszerzenia wiedzy na temat mechanizmów ustalania cen. Jest przydatne zarówno dla studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, jak i dla przedsiębiorstw oraz osób podejmujących decyzje w regulacyjnej sferze gospodarki. [Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Zielińskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO / Grażyna Paulina Wójcik. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO. W książce przybliżono problematykę ochrony danych osobowych, w tym zasady realizacji obowiązku informacyjnego oraz pomoc przy wdrażaniu RODO przez mikro- i małe przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest głównie do przedsiębiorców i ma na celu zwiększenie ich świadomości prawnej w zakresie ochrony danych osobowych. Podstawowe informacje odnoszące się do bezpieczeństwa, przetwarzania danych osobowych. Liczne przykłady majce na celu wyjaśnienie działań poszczególnych mechanizmów prawnych wynikających z rozporządzenia RODO. [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród głównych przesłanek, które skłoniły autora do podjęcia badań dotyczących innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w czasie kryzysu gospodarczego, były wyniki płynące z badań empirycznych przeprowadzonych wśród tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki w latach 2009-2011, w ramach projektu naukowego, finansowanego przez MNiSzW „Niematerialne wartości źrodłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzow polskiej gospodarki”(Zastempowski, Popławski & Grego-Planer, 2011). Wskazały one jednoznacznie, iż do kluczowych składników budujących konkurencyjność tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki (w grupie których 30% należało do małych i średnich przedsiębiorstw) zaliczyć należy głównie zasoby o charakterze niematerialnym. To wiedza, doświadczenie, zdolności i umiejętności pracowników (zarówno menedżerów, jak i pracowników niższych szczebli) zdecydowanie najsilniej determinowały konkurencyjność. Analiza i ocena uzyskanych w postępowaniu badawczym wyników spowodowała postawienie szeregu nowych pytań. Czy podobne prawidłowości pojawiają się w obszarze innowacyjności? Jak w tym zakresie zachowują się małe i średnie przedsiębiorstwa? Czy również w innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw zasoby niematerialne będą odgrywały kluczową rolę? Czy można badać innowacyjność przedsiębiorstw, odwołując się do osiągnięć zasobowej teorii organizacji? Czy można mówić o dynamicznym potencjale innowacyjnym? Jak skutecznie budować modele działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw i kreować ich przestrzeń innowacji? To jedynie pewien wycinek pytań, które przyczyniły się do podjęcia, opisanych w niniejszej pracy, badań.[wydawnictwo umk].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w budowaniu strategii długoterminowej w każdym przedsiębiorstwie.Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym. W książce szczególnie skupiono się na: • roli kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, • najważniejszych obszarach związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym, • wskaźnikach i metodach oceny zarządzania kapitałem obrotowym, • strategiach zarządzania kapitałem obrotowym.
Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Może też być przydatna dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość we współczesnym społeczeństwie ma ogromne znaczenie nie tylko ekonomiczne, ale również społeczne, gdyż jest istotnym elementem kapitału ludzkiego oraz siłą napędową wszelkich działań, których celem jest wzrost efektywności i uzyskanie przewagi konkurencyjne. Odnosi się to przede wszystkim do sektora małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących swoją działalność na obszarach chronionych (obszary Natura 2000). Do zalet książki należą: - Zwrócenie uwagi na problemy przedsiębiorczości na obszarach Natura 2000; - Przedstawienie systemu obszarów naturowych w Polsce; - Przedstawienie instytucjonalnego wsparcia dla realizacji rozwoju przedsiębiorczości; - Umiejscowienie ochrony środowiska w naukach ekonomicznych; - Wskazanie głównych determinant rozwoju sektora MSP na obszarach chronionych; - Projekcja utworzenia Specjalnych Stref Wsparcia Gospodarczego Obszarów Natura 2000. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej