Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Poradniki i przewodniki
(52)
Publikacje fachowe
(20)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(47)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(76)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(10)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(9)
Filia nr 13
(8)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(5)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Blanchard Ken
(2)
Bończak-Kucharczyk Ewa
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Fijewski Piotr (1956- )
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(2)
Kulesza Michał (1948- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Markom Andreas
(2)
Santorski Jacek (1951- )
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Siwek Grzegorz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Węgrzyn Ludwik
(2)
Łaciok Karol
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adair John (1934- )
(1)
Allen Douglas B
(1)
Allen Dwight W
(1)
Anderson George W
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barański Maciej
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Białobłocki Tomasz (1981- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Bluszcz Grzegorz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brady Laura
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Breeze Claire
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burkeman Oliver (1975- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caslione John A
(1)
Całus Edmund
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cetnarowski Michał
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Jerzy
(1)
Chomicz Wojciech
(1)
Christensen Clayton
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Coates Jonathan
(1)
Cook Marshall (1944- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cosby Bill
(1)
Covey Sean
(1)
Cox Danny
(1)
Croke Liam
(1)
Czajka Zbigniew
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
DeMotte Kim
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
DuBrin Andrew J
(1)
Dudzik Katarzyna
(1)
Dunlap Tori
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Eales-White Rupert
(1)
Emery Roxanne
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Ferrández Candela
(1)
Fila Małgorzata
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fowler Susanne
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Fraser Campbell
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(139)
Niemcy
(2)
Język
polski
(141)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
9-13 lat
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(58)
Przedsiębiorstwo
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Menedżerowie
(11)
Relacje międzyludzkie
(10)
Marketing
(9)
Przywództwo
(9)
Motywacja pracy
(8)
Praca
(7)
Sukces
(7)
Kadry
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Mentoring
(4)
Mieszkania
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Zarządzanie nieruchomościami
(4)
Asertywność
(3)
Finanse
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja
(3)
Oszczędność
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prakseologia
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Samorealizacja
(3)
Wspólnota mieszkaniowa
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
BHP
(2)
Bogactwo
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Controlling personalny
(2)
Czas
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Kobieta
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Najem
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outplacement
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Płaca
(2)
Radni
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samokontrola
(2)
Samopoznanie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczęście
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza danych
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Business Intelligence
(1)
Błądzenie myślami
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dorośli
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Etyka
(1)
Feminizm
(1)
Filozofia życia
(1)
Finanse osobiste
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kariera
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(126)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Psychologia
(10)
Rozwój osobisty
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
141 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 230, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
W książce omówiono kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli. Procesy te są ważnym elementem polityki personalnej, a ich jakość – sprawdzianem kultury organizacji. W czasach kryzysu tematyka ta nabiera szczególnej aktualności. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaufanie czyli waluta przyszłości : moja droga od zera do 7 milionów z bloga / Michał Szafrański. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2018. - 430, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Publikacja „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” to książka, która stanowi swoisty poradnik, jak odnieść internetowy sukces dzięki prowadzeniu bloga. Michał Szafrański w znany sobie szczery i bezpośredni sposób zdradza tajniki swojego sukcesu oraz daje porady, czego nie robić i co robić, kiedy zabieramy się za autorski blog, który ma przynosić korzyści finansowe. Autor krok po kroku prowadzi czytelnika przez swoją kilkuletnią drogę, pełną wzlotów i upadków, zawirowań oraz niekiedy i przeciwności losu, do tego, żeby stać się najbardziej znanym blogerem finansowym w Polsce! Chcesz iść jego śladem i zostać milionerem? Odpowiedź twierdząca jest chyba oczywista. Nie pozostaje więc nic innego, jak wziąć do ręki publikację „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” i z pomocą autora nakreślić własną ścieżkę sukcesu![merlin].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“ Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. [z noty wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej – od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć. Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie. W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.: • proces zakładania firmy - krok po kroku, • wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności, • zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman, • udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe, • historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie najmem lokali w praktyce / Maciej Kamiński. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2019. - XVI, 211 stron : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
(Nieruchomości)
Zakup lokalu mieszkalnego na wynajem jest obecnie jedną z najpopularniejszych form lokowania kapitału. Wraz ze wzrostem zainteresowania inwestowaniem w ten rodzaj nieruchomości przeobrażeniom zaczął ulegać rynek najmu, który w ostatnich latach dojrzał i staje się coraz bardziej konkurencyjny. W kontekście rosnącej podaży lokali i zwiększającej się rywalizacji o najemcę osiągnięcie sukcesu inwestycyjnego staje się coraz większym wyzwaniem. Niniejsza publikacja: -przybliża kryteria wyboru mieszkalnego w celach inwestycyjnych; charakteryzuje najpopularniejsze grupy budownictwa spotykane na rynku wtórnym wraz z ich charakterystyką użytkową ; przedstawia kompleksowo proces zarządzania najmem lokalu na potrzeby własne oraz prowadzenia działalności w tym zakresie ; omawia rodzaje umów najmu oraz sposoby rozliczeń z najemcą i urzędem skarbowym ; opisuje prawne i organizacyjne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze zarządzania najmem lokali ; daje gotowe narzędzia ułatwiające zarządzanie nieruchomością – przykładowe zapisy umowne, wzory pełnomocnictw protokołów i innych dokumentów. [ksiegarnia.beck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili![lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Optymalizacja zatrudnienia : właściwe praktyki w czasie zmian / Jarosław Marciniak. - Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
(HR)
Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Ico_Gray_17.gif [486 B] Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, przykładowe narzędzia ułatwiające przeprowadzenie procesu optymalizacji (m.in. listy kontrolne, formularze, ankiety). Poprzednie wydanie tej książki ukazało się w 2016 roku pod tytułem Optymalizacja zatrudnienia, wynagrodzeń i struktur organizacyjnych. W obecnej edycji tekst został uaktualniony, a także uzupełniony o nowe treści dotyczące lepszego wykorzystania potencjału różnych kategorii wiekowych pracowników, z zakresu analizy struktur organizacyjnych oraz rozpiętości kierowania, a także rozliczania pracowników. Część dotyczącą telepracy poszerzono o zagadnienia dotyczące pracy zdalnej. Kwestie opisane przez autora mają szczególne znaczenie w kontekście sytuacji kryzysowej oraz przy podejmowaniu decyzji o redukcji lub restrukturyzacji zatrudnienia oraz komunikowania zmian pracownikom. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A GDYBY TAK PRZESTAĆ PRÓBOWAĆ ROBIĆ WSZYSTKO? Brakuje nam czasu. Osaczają nas nieustannie wydłużające się listy spraw do załatwienia i przepełnione skrzynki odbiorcze. Mamy problemy z koncentracją. Towarzyszy nam nerwowy pośpiech i poczucie piętrzących się zaległości. Próbujemy kolejnych metod zwiększania produktywności i stosujemy przeróżne life hacki, dzięki którym rzekomo możemy zoptymalizować swój dzień. Wiele z nich tylko pogarsza sytuację. Spróbujmy odzyskać wewnętrzny spokój, odpowiadając sobie na pytanie: jak najlepiej wykorzystać ten absurdalnie krótki czas, który został nam dany - czas naszego życia, trwającego średnio CZTERY TYSIĄCE TYGODNI.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Agora, 2019. - 637 stron : ilustracje ; 24 cm.
Ray Dalio nazywany jest „Stevem Jobsem inwestowania”, a jego książka “Zasady” sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie. Z zawartych w nich porad korzysta między innymi Bill Gates, ale ich skuteczność oraz uniwersalna forma sprawdzają się na wielu płaszczyznach życia - będą tak samo przydatne dla potężnych prezesów, jak i tych, którzy dopiero szukają własnej ścieżki sukcesu. Dalio, jeden z bardziej wpływowych ludzi na świecie, swój sukces zawdzięcza niekonwencjonalnym zasadom, które opracowywał, udoskonalał, a następnie wcielał w życie. Dzieli się nimi na łamach książki, inspiruje i motywuje czytelników, by przy ich pomocy, także oni śmiało osiągali swoje cele. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
W edukacji finansowej między mężczyznami i kobietami jest przepaść. ?Dziew­czynki częściej uczy się oszczędzania i ograniczania wydatków, ?a chłopców inwestowania i osiągania finansowych celów. Kobiety muszą zmagać się ze ste­reotypami o rozrzutności, a w sytuacjach kryzysowych to one pierwsze tracą pracę. Nic dziwnego, że dla wielu z nas pieniądze są źródłem lęku ?i przeszkodą w osiągnięciu życiowej samodzielności. A gdyby pieniądze zamiast Cię ograniczać dawałyby Ci wolność? Możliwość po­dróżowania, rezygnowania z toksycznej pracy, swobodę wyboru życia, jakiego pragniesz? Tori Dunlap, ekspertka od finansów i założycielka firmy doradczej Her First $100K, uczy kobiety, jak przezwyciężać specyficzne przeszkody stojące na ich drodze do finansowej wolności. W Finansowej feministce przedstawia zasady zarządzania pieniędzmi: spłacania długów, rozsądnego wydawania pieniędzy, oszczędzania bez popadania w ascezę oraz inwestowania. Dzięki nim marzenia stają się bliższe niż kiedykolwiek. Bestseller „New York Timesa“, „Wall Street Journal“ i Amazon.com. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nierozpraszalni : jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiu / Nir Eyal. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 271, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Od tego, czy jesteś uważnym człowiekiem, zależy wszystko: Twoje osiągnięcia w pracy, efekty nauki, jakość relacji z innymi ludźmi, a nawet życie seksualne. Umiejętność koncentracji decyduje o tym, czy przeżyjesz i jak wygląda Twoje życie. Dosłownie. Tymczasem większość ludzi zwyczajnie przegrywa walkę o swoją uwagę i pozwala rozpraszać się natłokowi bodźców. Telefon. Kolejny e-mail. Bezsensowne spotkanie. Reklama. Facebook, Instagram, magazyny plotkarskie. Czy zastanawiasz się czasami, do jakich imponujących wyników może dojść człowiek, który konsekwentnie dąży do celu i nie pozwala się rozproszyć? Ta książka mówi o jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów: dekoncentracji. Wyjaśniono w niej mechanizmy, które sprawiają, że przy braku kontroli nad uwagą człowiek nie podejmuje w pełni świadomych decyzji, a rozproszony umysł reaguje na pokusy, które marnują czas. Opisano ukryte mechanizmy psychologiczne, które doprowadzają nas do obłędu. Niestety, rozwiązaniem nie jest mentalna abstynencja od elektronicznych zabawek. Zamiast tego autor proponuje technikę konsekwentnego realizowania składanych sobie obietnic. Przedstawia też poparty badaniami czteroetapowy model takiego postępowania. Ponadto nie szczędzi praktycznych wskazówek ułatwiających wdrożenie go w codziennym życiu. W efekcie odzyskasz władzę nad swoim czasem i swoją przyszłością! [swiatksiazki.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ja (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej