Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Poradniki i przewodniki
(52)
Publikacje fachowe
(20)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(4)
Placówka
Planeta 11
(47)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(76)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(10)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(9)
Filia nr 13
(8)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(5)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Blanchard Ken
(2)
Bończak-Kucharczyk Ewa
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Fijewski Piotr (1956- )
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(2)
Kulesza Michał (1948- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Markom Andreas
(2)
Santorski Jacek (1951- )
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Siwek Grzegorz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Węgrzyn Ludwik
(2)
Łaciok Karol
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adair John (1934- )
(1)
Allen Douglas B
(1)
Allen Dwight W
(1)
Anderson George W
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barański Maciej
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Białobłocki Tomasz (1981- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Bluszcz Grzegorz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brady Laura
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Breeze Claire
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burkeman Oliver (1975- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caslione John A
(1)
Całus Edmund
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cetnarowski Michał
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Jerzy
(1)
Chomicz Wojciech
(1)
Christensen Clayton
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Coates Jonathan
(1)
Cook Marshall (1944- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cosby Bill
(1)
Covey Sean
(1)
Cox Danny
(1)
Croke Liam
(1)
Czajka Zbigniew
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
DeMotte Kim
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
DuBrin Andrew J
(1)
Dudzik Katarzyna
(1)
Dunlap Tori
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Eales-White Rupert
(1)
Emery Roxanne
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Ferrández Candela
(1)
Fila Małgorzata
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fowler Susanne
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Fraser Campbell
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(139)
Niemcy
(2)
Język
polski
(141)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
9-13 lat
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(58)
Przedsiębiorstwo
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Menedżerowie
(11)
Relacje międzyludzkie
(10)
Marketing
(9)
Przywództwo
(9)
Motywacja pracy
(8)
Praca
(7)
Sukces
(7)
Kadry
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Mentoring
(4)
Mieszkania
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Zarządzanie nieruchomościami
(4)
Asertywność
(3)
Finanse
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja
(3)
Oszczędność
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prakseologia
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Samorealizacja
(3)
Wspólnota mieszkaniowa
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
BHP
(2)
Bogactwo
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Controlling personalny
(2)
Czas
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Kobieta
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Najem
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outplacement
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Płaca
(2)
Radni
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samokontrola
(2)
Samopoznanie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczęście
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza danych
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Business Intelligence
(1)
Błądzenie myślami
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dorośli
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Etyka
(1)
Feminizm
(1)
Filozofia życia
(1)
Finanse osobiste
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kariera
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(126)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(51)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Psychologia
(10)
Rozwój osobisty
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nierozpraszalni : jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiu / Nir Eyal. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 271, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Od tego, czy jesteś uważnym człowiekiem, zależy wszystko: Twoje osiągnięcia w pracy, efekty nauki, jakość relacji z innymi ludźmi, a nawet życie seksualne. Umiejętność koncentracji decyduje o tym, czy przeżyjesz i jak wygląda Twoje życie. Dosłownie. Tymczasem większość ludzi zwyczajnie przegrywa walkę o swoją uwagę i pozwala rozpraszać się natłokowi bodźców. Telefon. Kolejny e-mail. Bezsensowne spotkanie. Reklama. Facebook, Instagram, magazyny plotkarskie. Czy zastanawiasz się czasami, do jakich imponujących wyników może dojść człowiek, który konsekwentnie dąży do celu i nie pozwala się rozproszyć? Ta książka mówi o jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów: dekoncentracji. Wyjaśniono w niej mechanizmy, które sprawiają, że przy braku kontroli nad uwagą człowiek nie podejmuje w pełni świadomych decyzji, a rozproszony umysł reaguje na pokusy, które marnują czas. Opisano ukryte mechanizmy psychologiczne, które doprowadzają nas do obłędu. Niestety, rozwiązaniem nie jest mentalna abstynencja od elektronicznych zabawek. Zamiast tego autor proponuje technikę konsekwentnego realizowania składanych sobie obietnic. Przedstawia też poparty badaniami czteroetapowy model takiego postępowania. Ponadto nie szczędzi praktycznych wskazówek ułatwiających wdrożenie go w codziennym życiu. W efekcie odzyskasz władzę nad swoim czasem i swoją przyszłością! [swiatksiazki.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ja (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie spółką prawa handlowego : praktyczny poradnik / Wojciech Chomicz [et al.]. - Stan prawny na dzień 5 maja 1997 r. - Warszawa ; Wrocław ; Poznań ; Zielona Góra : Zachodnie Centrum Organizacji, 1997. - 276 s. : schem., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiaj, kiedy mówimy o ekonomii, zwykle mamy na myśli pieniądze, ale pochodzenie tego słowa wiąże się z organizacją zasobów, takich jak czas i praca, dlatego autorka nie koncentruje się tylko na edukacji ekonomicznej i finansowej, a podkreśla znaczenie samokontroli, umiejętności zarządzania czasem, wagę współpracy i interakcji z ludźmi. Nie zapomina też o cechach charakteru i przedsiębiorczej postawie, która będzie kluczową kompetencją przyszłości. Książka zaczyna się legendą o zaradnym chłopcu, który nie chciał podążać utartymi ścieżkami i zajmować się łowieniem ryb jak jego tata. Marzył o byciu odkrywcą. Dzięki odwadze, pomysłowości i determinacji, wprowadził na Wyspę Słońca strategiczną innowację, która odmieniła ekonomię wyspy. `Musimy porozmawiać o pieniądzach` zainspiruje cię i pobudzi do myślenia. Znajdziesz tu fajne ćwiczenia, poznasz jeden z najpopularniejszych eksperymentów psychologicznych: test słodkiej pianki. Odkryjesz, czym jest przychód pasywny, procent składany, teoria perspektywy, owczy pęd czy efekt utopionych kosztów. Jeśli interesuje cię świat biznesu, ta książka jest dla ciebie. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracujesz po godzinach, żeby pokazać, że jesteś niezastąpiony? Kiedy oddajesz projekt, czujesz, jakby od jego oceny zależało całe twoje życie? Wydaje ci się, że twoje zawodowe sukcesy to tylko wynik szczęśliwego trafu? Brzmi znajomo? Od syndromu oszusta przez lęk przed konfliktem do zagrożeń perfekcjonizmu – oto książka o tym, co dzieje się z naszą psychiką w pracy i jak nawet największego profesjonalistę obciąża jego własny bagaż emocjonalny. W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki, jak poradzić sobie z emocjami w pracy – zarówno własnymi, jak i współpracowników i szefów. Nauczysz się konstruktywnie reagować na krytykę i nie projektować swoich lęków na kolegów. Dzięki niej rozpoznasz problemy i podejmiesz działania, które sprawią, że w końcu przestaniesz sabotować swoją karierę.swoją pracę z życiem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak że pracują znacznie poniżej swoich możliwości, drugi sprawia, że ludzie rozwijają skrzydła i odnoszą ogromne sukcesy. Demotywator, aby osiągać zaplanowane rezultaty, wywiera presję i narzuca własne koncepcje, wierząc, że są najlepsze. U podłoża sukcesu Inspiratora leży przekonanie, że ludzie są mądrzy i potrafią znaleźć rozwiązania problemów. Trzeba więc zadawać im wnikliwe pytania, stawiać wyzwania, wspierać ich, wzmacniać kompetencje. Autorka w swym praktycznym poradniku, opartym na badaniach ponad dwustu menedżerów z wiodących organizacji, podaje szereg strategii, w jaki sposób wyzwalać potencjał pracowników i stymulować ich wzrost, by w przyszłości stali się również inspirującymi liderami. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz ADHD - lub jeśli ma je ktoś, kogo kochasz - ta książka zmieni twoje życie i twój związek. „Brudne pranie” to nieupiększony, bezpośredni wgląd w chaos życia z ADHD. Dzięki prostym trikom, które faktycznie działają na twój mózg, pozwoli ci przekształcić nienawiść do siebie w samoakceptację. Jest również doskonałym źródłem wiedzy dla twojego partnera lub partnerki, przyjaciół i rodziców. Pokaże im, jak przejść od frustracji do cierpliwości, zrozumienia - i miłości.
Czy odczuwasz paraliżujący wstyd, bo wciąż masz problemy z higieną osobistą, wykonywaniem obowiązków domowych i wywiązywaniem się ze swoich zadań na czas? Czujesz, że twoi bliscy cię nie rozumieją i są sfrustrowani twoim zachowaniem? Naucz się, jak • porzucić przekonanie, że coś jest z tobą nie tak, • przestać się oceniać według kryteriów neurotypowego świata, • rozmawiać o swoich problemach z tymi, którzy cię kochają, • wspierać osoby z ADHD w naprawdę skuteczny sposób, • zastąpić osądzanie współczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zaburzenia rozwojowe u dzieci (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
BIM w praktyce : standardy, wdrożenie, case study / Dariusz Kasznia, Jacek Magiera, Paweł Wierzowiecki. - Wydanie 1.(1 dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 306 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
BIM to najgorętszy temat światowego budownictwa ostatnich lat. Ta nowoczesna, zyskująca w wielu krajach popularność metodologia realizowania inwestycji budowlanej, pozwala budować efektywniej i w sposób bardziej ekologiczny. Jak słusznie zauważyli autorzy - BIM, to realna budowa obiektu tyle, że w świecie wirtualnym, gdzie praktycznie zanim go wybudujemy można już znaleźć wiele kolizji i problemów, zaplanować i oszacować wartość budowy i eksploatacji, ograniczyć niekorzystny wpływ na środowisko, a nawet dostrzec potencjalne katastrofy. BIM to również zmiana relacji inwestor-projektant-wykonawca, czyli nowy wymiar współpracy wszystkich stron zaangażowanych w realizację inwestycji budowlanej. Książka ma charakter przystępnego poradnika skierowanego do osób praktycznie funkcjonujących w środowisku BIM. Wytyczne opisane w książce są autorską adaptacją do warunków polskich standardów zagranicznych, wraz obszernym komentarzem i case study głównych problemów, na które w praktyce napotyka się we wdrożeniu BIM. Pozycja ta jest skierowana do wszystkich uczestników procesu budowlanego – projektantów, wykonawców oraz inwestorów, w tym należących do sektora publicznego. Jej celem jest dostarczenie podstawowych informacji o BIM, które umożliwią uruchomienie inwestycji zgodnie z tą metodologią, z uwzględnieniem obowiązujących w Polsce regulacji prawnych. Dowiedz się: czy polskie prawo zamówień publicznych pozwala na wymaganie stosowania BIM-u, jakie są etapy i procesy związane z realizacją inwestycji zgodnie z BIM, na przykładzie standardów zagranicznych, jakie są zalety stosowania BIM podczas eksploatacji majątku trwałego, jak używać BIM w projektach infrastruktur.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki prezentują ideę zwaną Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC), której twórcą jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Nauka zawodu
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteśmy śmiali, zwyciężamy. Brytyjskie siły specjalne SAS to elitarna jednostka o niezrównanej reputacji, zrzeszająca żołnierzy wszechstronnych – wyszkolonych do walki, wykonujących ryzykowne zadania pod presją, ale też powstrzymujących konflikty za pomocą sprytu i dyplomacji. Najlepszych z najlepszych. Poradnik ten stanowi lekcję życia i przywództwa prosto od specjalistów zahartowanych w najbardziej wymagających środowiskach. Wiele technik ich działania z powodzeniem można jednak przenieść do codzienności, dlatego książka opisuje przede wszystkim sytuacje, z którymi styka się każdy z nas, i proponuje przemyślane rozwiązania zainspirowane szkoleniami i doświadczeniami bitewnymi SAS. Jak skutecznie negocjować i odpowiadać na pytania pod presją? W jaki sposób zarządzać zespołem? Jak pokonać strach przed porażką? Autorzy odpowiadają na te i inne pytania, posiłkując się przykładami bliskimi życia: rozmową o pracę, kupnem domu, prowadzeniem własnej firmy czy radzeniem sobie z wrednym współpracownikiem. "Czterej żołnierze: snajper, komandos biorący udział w morskich operacjach antyterrorystycznych, ekspert od materiałów wybuchowych oraz człowiek, który przeżył "Operację Pewna Śmierć" – gwiazdy programu "Odważni wygrywają" – prezentują przewodnik na temat przywództwa i rozwoju osobistego. Pokazują, co zrobić, żeby osiągać sukcesy na każdej płaszczyźnie: w rodzinie, w biznesie i na froncie. Swoją determinacją, inspirują mnie od lat trzy grupy. Pierwsza to zawodowi sportowcy, którzy potrafią podporządkować cztery lata życia, by zdobyć olimpijski medal. Drugą są astronauci, którzy potrafią cierpliwie znosić niewygody, nawet miesiącami. A trzecią są właśnie zawodowi wojskowi – tacy, jak autorzy tej książki. Ich pasja, determinacja, dokładność i szeroki ogląd sytuacji są dla mnie drogowskazami w efektywności biznesowej. A niniejsza książka to narzędzie, które będzie mi towarzyszyć w podejmowaniu decyzji. Gorąco polecam". Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków "Odpowiednie przygotowanie i trening umiejętności pozwalają działać efektywnie nawet w ekstremalnych warunkach. Jak zachować spokój i radzić sobie w sytuacjach trudnych, stresowych i kryzysowych, w których ceną jest życie i przetrwanie? Każdy z nas ma swoje wyzwania w sferze prywatnej i zawodowej, dlatego polecam lekturę tej książki, ponieważ pomoże spojrzeć na nie z zupełnie innej i nowej perspektywy". Piotr Śliwiński, coach, konsultant biznesu, twórca bloga "Manager z Głową"[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ja (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej