Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(23)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wirkus Marek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4877)
Przyjaźń
(2895)
Rodzina
(2789)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Tajemnica
(1673)
Komunikacja marketingowa
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1651)
Miłość
(1648)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1061)
Magia
(1050)
Uczucia
(987)
Życie codzienne
(979)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(817)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Koty
(685)
Władcy
(683)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(647)
Matki i córki
(645)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(534)
Podróże
(530)
Poszukiwania zaginionych
(502)
Arystokracja
(498)
Wybory życiowe
(465)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(415)
Ojcowie i córki
(412)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(368)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(338)
Polityka
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(301)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(289)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej