Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(356)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(356)
Publikacje naukowe
(194)
Publikacje dydaktyczne
(139)
Publikacje fachowe
(114)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(321)
wypożyczone
(66)
nieokreślona
(4)
Placówka
Planeta 11
(39)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(311)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(14)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 16
(6)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(4)
Krwawicz Małgorzata
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(3)
Leoński Wojciech
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Bugajska Joanna
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Dolot Anna
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Konarska Maria
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Liksza Joanna
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Markom Andreas
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szczepkowska Malwina
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tyszkiewicz Rafał
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wieczorek-Szymańska Anna
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Zając Piotr (ekonomia)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Andryszak Monika
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Angyris Chris
(1)
Antczak Stefan
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barański Maciej
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Begg David K. H
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanke-Ławniczak Katarzyna
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Jacek
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(141)
2010 - 2019
(138)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(300)
1901-2000
(7)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(358)
Niemcy
(2)
Język
polski
(359)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(109)
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(25)
Studenci
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(5)
Pracodawcy
(5)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Doradcy personalni
(3)
Księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Technikum
(2)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Główni księgowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci mody
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy unijni
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(71)
Przedsiębiorstwo
(52)
Marketing
(49)
Innowacje
(24)
Organizacja
(20)
BHP
(17)
Controlling personalny
(17)
Komunikacja marketingowa
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(15)
Motywacja pracy
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Przywództwo
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Bezpieczeństwo
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Kadry
(10)
Logistyka
(10)
Stanowisko pracy
(10)
Wypadki przy pracy
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(10)
Rynek pracy
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Konkurencyjność
(8)
Menedżerowie
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Public relations
(7)
Reklama
(7)
Analiza finansowa
(6)
Controlling
(6)
Finansowanie
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Media społecznościowe
(6)
Model biznesowy
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Produkcja
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Płaca
(6)
Warunki pracy
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Globalizacja
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje ekologiczne
(4)
Internet
(4)
Inwestycje
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Magazyn
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Organizacje
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Płynność finansowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Start-up
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Transport
(4)
Usługi
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zielona gospodarka
(4)
Badania marketingowe
(3)
Budownictwo
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Mentoring
(3)
Mobbing
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Temat: czas
2001-
(144)
1901-2000
(33)
1989-2000
(31)
1945-1989
(7)
1989-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(87)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Świat
(3)
Europa
(2)
Korea Południowa
(2)
Niemcy
(2)
Azja
(1)
Dania
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szwecja
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(101)
Monografia
(88)
Opracowanie
(64)
Poradnik
(53)
Materiały pomocnicze
(36)
Praca zbiorowa
(17)
Raport z badań
(17)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Skrypt (typ publikacji)
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(315)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(106)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(19)
Transport i logistyka
(19)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Historia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
360 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka adresowana jest głównie do studentów. Została pomyślana jako wsparcie w ugruntowaniu wiedzy z zakresu przedmiotów wykładanych na kierunku Zarządzanie. Współautorzy uznali, że dzięki przedstawieniu tych zagadnień w formie publikacji, zostaną one lepiej zrozumiane i przyswojone. Nie było jednak zamierzeniem autorów zaprezentowanie wszystkich problemów poruszanych w ramach poszczególnych przedmiotów, lecz skupienie się na wybranych problemach, które z punktu widzenia studentów, jak pokazuje praktyka autorów, mogą być trudniejsze do przyswojenia. (...) Pod każdym rozdziałem zamieszczono listę pytań kontrolnych, ponieważ publikacja ma ułatwić studentom zrozumienie prezentowanej problematyki. Dołączono także zadania do wykonania lub przemyślenia oraz listę uzupełniających pozycji literaturowych, polecanych przez autorów tym, którzy chcieliby zgłębić opisywaną problematykę. [Ze Wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Kolejna książka z cyklu „Nauka i praktyka innowacji”, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień. Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić Czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.[pwe.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wydanie VI. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowa­nia organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawo­wa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu, - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego, - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność. [ce.de.wu.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje metody, techniki i narzędzia wykorzystywane do analizy i oceny organizacji. Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu metody, przedstawienie instrukcji jej stosowania, zaprezentowanie przykładowego wykorzystania, polecenie wykonania ćwiczenia oraz wskazanie obszaru zastosowania metody (w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym oraz określenie rodzaju celu i horyzontu czasu).[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kontynuację części pierwszej skryptu pod tym samym tytułem. Głównym celem opracowania jest prezentacja wybranych metod wykorzystywanych na potrzeby decyzyjne w przedsiębiorstwach do doskonalenia ich funkcjonowania. W skrypcie zaprezentowano metody uniwersalne, użyteczne i często wykorzystywane w zarządzaniu. Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu metody, przedstawienie instrukcji jej stosowania, zaprezentowanie przykładowego wykorzystania, polecenie wykonania ćwiczenia oraz wskazanie zakresu zastosowania metody (w ujęciu podmiotowym i przedmiotowym oraz określenie rodzaju celu i horyzontu czasu). Z uwagi na charakter publikacji część teoretyczna została zawężona do minimum na rzecz przykładów praktycznych. Podczas prezentacji metod Autorka kierowała się zasadą precyzyjnego wyjaśnienia sposobu ich wykorzystania. Książka może być pomocna podczas samodzielnego opracowywania projektów usprawniających funkcjonowanie organizacji, realizowanych zarówno na potrzeby dydaktyczne, jak i zawodowe. Tym samym jej bezpośrednimi adresatami są przede wszystkim studenci kierunków Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz praktycy gospodarczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kontynuację części pierwszej i drugiej skryptu pod tym samym tytułem. W opracowaniu przedstawiono szereg metod wspierających proces twórczy i służących przede wszystkim do poszukiwania i definiowania pomysłów nowych produktów. Głównym celem opracowania jest prezentacja wybranych metod heurystycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwach na potrzeby poszukiwania innowacyjnych rozwiązań poprzez pobudzanie kreatywności u pracowników różnych szczebli i jednocześnie zaangażowanych w rozwiazywanie problemów o zróżnicowanym charakterze i spektrum. Autorka przedstawia zarówno metody nowe, jak i klasyczne. Metoda Design Thinking została potraktowana jako nadrzędna w odniesieniu do pozostałych metod zaprezentowanych w opracowaniu i wyznaczająca dla nich ramy, co wpłynęło bezpośrednio na strukturę opracowania i wybór opisanych metod. Przedstawione metody mogą być w praktyce wykorzystywane w realizacji kolejnych etapów poszukiwania rozwiązań przy wykorzystaniu metody Design Thinking. Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu metody, przedstawienie instrukcji jej stosowania, zaprezentowanie przykładowego wykorzystania, polecenie wykonania ćwiczenia oraz wskazanie zakresu zastosowania metody (w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym, określenie horyzontu czasu i rodzaju celu). Z uwagi na charakter opracowania teoria dotycząca poszczególnych metod została zawężona do minimum na rzecz przykładów praktycznych. Podczas prezentacji metod Autorka kierowała się zasadą precyzyjnego wyjaśnienia sposobu ich wykorzystania. Opracowanie może być pomocne w samodzielnym generowaniu rozwiązań - zarówno na potrzeby dydaktyczne, jak i w działalności praktycznej przez szerokie grono użytkowników. Tym samym adresatami są tu przede wszystkim studenci kierunków Zarządzanie i Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz praktycy gospodarczy, jak również słuchacze studiów podyplomowych, uczestnicy szkoleń specjalistycznych i inni czytelnicy zainteresowani poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: · teorie zarządzania, · społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, · środowisko przedsiębiorstwa, · proces podejmowania decyzji, · planowanie, · organizowanie, · zarządzanie kadrami, · zachowania organizacyjne, · przewodzenie, · przedsiębiorczość, · kontrolowanie. Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, gdzie był dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego. Prowadził wykłady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierowanie to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce -- oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania -- omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników wyższego szczebla nowoczesnych organizacji (menedżer globalny), ekologiczne aspekty działalności, odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa, zagadnienia etyczne zawiązane z zarządzaniem, globalizacja gospodarki i działalności firmy, przedsiębiorczość, kultura organizacji, wielokulturowość, wzrastająca rola jakość w zarządzaniu. Tekst książki jest urozmaicony licznymi przykładami, pozwalającymi utrwalić zdobytą wiedzę. Na końcu każdego rozdziału znajdują się podsumowanie rozważań i pytania kontrolne, szczególne przydatne do celów dydaktycznych. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, organizacji i zarządzania w szkołach wyższych różnego typu, dla uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także dla kadry kierowniczej pragnącej uzupełnić lub poszerzyć wiedzę. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 czyt. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn/65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane w monografii treści oraz wynikające z ich analizy wnioski dotyczą prawidłowości funkcjonowania podmiotów w uwarunkowaniach rynkowych. Podstawą wskazania procedur i narzędzi oddziaływania na uczestników rynku, było postrzeganie marketingu jako procesu społecznego i zarządczego, nie tylko do „sprzedaży i kupna” dóbr, towarów i usług, ale głównie do wymiany wartości. W takim ujęciu marketing to wszelka wiedza i umiejętności jej wykorzystania, w logicznym postępowaniu na rynku oraz w życiu, dla rozpoznawania potrzeb (pragnień) społecznych i ich zaspokajania w czasie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (książka NIEDOSTĘPNA do wypożyczenia) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej