Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(361)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(361)
Publikacje naukowe
(197)
Publikacje dydaktyczne
(142)
Publikacje fachowe
(116)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(326)
wypożyczone
(66)
nieokreślona
(5)
Placówka
Planeta 11
(39)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(316)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(14)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(7)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 16
(6)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(4)
Krwawicz Małgorzata
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(3)
Leoński Wojciech
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Bugajska Joanna
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Dolot Anna
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Konarska Maria
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Liksza Joanna
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Markom Andreas
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szczepkowska Malwina
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tyszkiewicz Rafał
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wieczorek-Szymańska Anna
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Zając Piotr (ekonomia)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Andryszak Monika
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Angyris Chris
(1)
Antczak Stefan
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barański Maciej
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Begg David K. H
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanke-Ławniczak Katarzyna
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Jacek
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(146)
2010 - 2019
(138)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(305)
1901-2000
(7)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(363)
Niemcy
(2)
Język
polski
(364)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(111)
Menedżerowie
(61)
Przedsiębiorcy
(26)
Studenci
(16)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Dyrektorzy HR
(6)
Ekonomiści
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Pracodawcy
(5)
Doradcy personalni
(4)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Technikum
(2)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Główni księgowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci mody
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy unijni
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(72)
Przedsiębiorstwo
(53)
Marketing
(49)
Innowacje
(24)
Organizacja
(20)
BHP
(17)
Controlling personalny
(17)
Komunikacja marketingowa
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(15)
Motywacja pracy
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Przywództwo
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Bezpieczeństwo
(12)
Logistyka
(11)
Marketing cyfrowy
(11)
Kadry
(10)
Stanowisko pracy
(10)
Wypadki przy pracy
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(10)
Rynek pracy
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Konkurencyjność
(8)
Menedżerowie
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Public relations
(7)
Reklama
(7)
Analiza finansowa
(6)
Controlling
(6)
Finansowanie
(6)
Media społecznościowe
(6)
Model biznesowy
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Płaca
(6)
Warunki pracy
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Globalizacja
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Innowacje ekologiczne
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Organizacje
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Sukces
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Zielona gospodarka
(5)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Informatyzacja
(4)
Internet
(4)
Inwestycje
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Magazyn
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
Płynność finansowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Start-up
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Transport
(4)
Usługi
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Badania marketingowe
(3)
Budownictwo
(3)
Finanse publiczne
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Mentoring
(3)
Mobbing
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Temat: czas
2001-
(145)
1901-2000
(33)
1989-2000
(31)
1945-1989
(7)
1989-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Świat
(3)
Europa
(2)
Korea Południowa
(2)
Niemcy
(2)
Azja
(1)
Dania
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szwecja
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(103)
Monografia
(90)
Opracowanie
(65)
Poradnik
(53)
Materiały pomocnicze
(36)
Praca zbiorowa
(17)
Raport z badań
(17)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Skrypt (typ publikacji)
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(320)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(108)
Transport i logistyka
(20)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(19)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Inżynieria i technika
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Historia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
365 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (książka NIEDOSTĘPNA do wypożyczenia) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 268, [1] strona : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych. Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło and Wojciech Pizło focuses on a current marketing theory with a selection of practical consequences and with the stress on economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned and objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends and is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative and up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments or other organisations and thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature and spirit of marketing. Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku umieszczono wiele interesujących wiadomości praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Natomiast liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem działań marketingowych z wielu różnych punktów widzenia.[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesowa książka roku magazynu "Fast Company".
W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.5 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / redakcja naukowa Juliusz Engelhardt. - Wydanie II wznowione - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie przedsiębiorstwem w (...) nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwa­niem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa. Dobrze, że tematyka zarządzania jest coraz częściej podejmowana w podręcznikach, artykułach, staje się jednym z głównych tematów konferencji na­ukowych. Nigdy za wiele na ten temat; zarządzanie jest bowiem podstawą funkcjonowania i rozwoju każdego przedsiębiorstwa, a ciągłe doskonalenie systemów zarządzania winno stać się motywem przewodnim strategii każdego przedsiębiorstwa. Recenzowany podręcznik (...) zasługuje na wysoką ocenę. Ma dużą wartość zarówno poznawczą, jak i praktyczną, ma również swoje walory dydak­tyczne. (...) Tematyka poruszana nawiązuje do aktualnych trendów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wskazuje na różnego rodzaju uwarunkowania jakie towarzyszą procesowi zarządzania i w związku z tym podejmowanym decyzjom. Przy tym wszystkim warto podkreślić, że wiele z poruszanych w podręczniku tematów z powodzeniem uzupełnia wiedzę o zarządzaniu prezentowaną w innych, tego rodzaju, pozycjach zwartych". Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Żurka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mgliste pomysły, niesprawdzone teorie, marzycielskie iluzje Zanim zaczniesz wcielać je w życie, SPRAWDŹ, czy to zadziała. Ta błyskotliwa książka pomoże ci upewnić się, że wszystko jest przygotowane do startu. Odpowie na pytania: - czy pomysł ma SZANSĘ na sukces? - JAK działać w wybranej branży, aby nie stracić czasu i pieniędzy? - czy to dobry pomysł DLA CIEBIE? Pełna sprawdzonych porad, które od razu możesz zastosować do swojej sytuacji. Ćwiczenia, przykłady z życia, anegdoty z własnego doświadczenia autora, który wiele razy zaczynał od nowa zawodowe życie (z sukcesami!) wszystko to pomoże ci spojrzeć krytycznie na swój pomysł i działać nie tylko odważnie, ale i rozsądnie. Możesz myśleć o tej książce jak o podręczniku, po który sięgniesz, kiedy będziesz szukać uczciwych wskazówek, jak założyć i poprowadzić firmę, która będzie się wciąż rozwijać. Krok po kroku sprawdzisz, czy jesteś gotowy do startu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse)
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów ekonomicznych i zarzadzania, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowych zajmujących się badaniami w zakresie metod analizy i zarządzania ryzykiem, przedstawicieli instytucji finansowych, przede wszystkim banków i ubezpieczeń oraz menedżerów.[ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw / Jacek Jaworski. - Wydanie 2. zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 543 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Oddawana do rąk Czytelników książka adresowana jest głównie do studentów kierunków ekonomicznych i pokrewnych, jako podręcznik z przedmiotów związanych z problematyką zarządzania finansami przedsiębiorstw. Może też być cennym przewodnikiem dla praktyków gospodarczych - przede wszystkim dla dyrektorów finansowych, księgowych, specjalistów ds. analiz, controllingu, inwestycji itp. Można w niej znaleźć zarówno teoretyczne podstawy omawianych zagadnień, jak i praktyczne rozwiązania konkretnych problemów dotyczących pomiaru i kształtowania przepływów finansowych w przedsiębiorstwie. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest próba opracowania modelu objaśniającego wpływ czynników technologicznych powiązanych z czwartą rewolucją przemysłową na zarządzanie projektami rozwoju nowych produktów (NPD) w przedsiębiorstwie. W książce: • scharakteryzowano obecne trendy w działalności projektowej w organizacjach; • omówiono podejście procesowe w zarządzaniu projektami; • przedstawiono koncepcję ładu projektowego oraz jego operacjonalizacji; • opisano czwartą rewolucję przemysłową (genezę i istotę pojęcia, jego niejednoznaczność, wzajemne relacje koncepcji z działalnością projektową przedsiębiorstwa, implikacje dla zarządzania projektami NPD, aktywatory czwartej rewolucji przemysłowej); • określono wpływ aktywatorów czwartej rewolucji przemysłowej na zarządzanie projektem w przedsiębiorstwie; • przedstawiono autorski model zarządzania projektami NPD w czwartej rewolucji przemysłowej. [pwn.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania jakością / Katarzyna Szczepańska. - Wydanie 2. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2017. - 182 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością. [wydawnictwopow.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne ; 338)
Publikacja jest przeznaczona dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu oraz dla osób, które chciałyby rozwijać praktyczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.
Spis treści : Studia przypadków (IKEA, Disneyland, LEGO, OKNOPLAST, Peroni Nastro Azzurro, Netguru, brand24, OTCF) ; Zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
(Twój Osobisty Regulamin Pracy : 151 błyskotliwych rozwiązań)
Twój osobisty regulamin pracy! Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem. I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu Reguły -- strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów. Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania! Metody działania w sytuacji, gdy: *masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi *chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu *potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania *działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu *czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji : ujęcie dynamiczne / redakcja naukowa Anna Adamik. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 525 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu „nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji, jak i praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie rozwoju organizacji komercyjnych, publicznych i społecznych, a także przedstawicieli władz lokalnych, generujących swymi działaniami rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przedstawia w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny ekonomii ; wyjaśnia zasady współczesnej ekonomii przydatne do analizy rzeczywistości gospodarczej ; rozpatruje najważniejsze problemy występujące w gospodarce światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Spis treści: Strategia reklamowa, czyli jak stworzyć skuteczny i efektywny miks kanałów ; Analiza konsumenta - od pojęcia grupy docelowej po odkrycie jednostki ; Ustalenie budżetu, czyli jak określić optymalny próg inwestycji : Miks mediów czyli wybór środków przekazu ; Threshold, czyli jak zapewnić odpowiedni próg widoczności marki ; Kreacja tradycyjna czy innowacyjna? ; Planowanie i zakup mediów ; Pomiar wyników reklamy ; Dziesięć zasad realizacji skutecznej kampanii reklamowej ; Źródła danych ststystycznych i główne modele pomiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor pracy przedstawia spektrum źródeł innowacyjności. Wychodząc od kwestii ogólnie pojmowanych potrzeb ludzkich, przechodzi następnie do takich osobowych źródeł, jak rozwijający się potencjał wiedzy, zasoby twórcze czy intuicja. Sięga do innych, nie zawsze przywoływanych źródeł innowacyjności, osadzając je we właściwym kontekście. Potem wprowadza nas w obszar różnych uwarunkowań powstawania innowacyjnych rozwiązań..... [fragment recenzji Stanisława Tkaczyka]
Spis treści: Źródla innowacyjności i innowacji ; Uwarunkowania powstawania innowacji ; Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań ; Wpływ innowacyjności na sukcesy rynkowe ; Specyfika innowacyjności w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej