Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(627)
IBUK Libra
(27)
Forma i typ
Książki
(624)
Publikacje dydaktyczne
(228)
Publikacje naukowe
(197)
Publikacje fachowe
(115)
Poradniki i przewodniki
(37)
E-booki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Audiobooki
(3)
Publikacje informacyjne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(620)
wypożyczone
(78)
nieokreślona
(13)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Planeta 11
(71)
DGiOZ
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(528)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(12)
Filia nr 6
(24)
Filia nr 9
(11)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(10)
Filia nr 13
(14)
Filia nr 15
(7)
Filia nr 16
(13)
Filia nr 18
(8)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Baran Radosław
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Krwawicz Małgorzata
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(3)
Leoński Wojciech
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Ratajczak-Mrozek Milena
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Styś Aniela
(3)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(3)
Witkowska Magda
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Bugajska Joanna
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Davies Peter
(2)
Dolot Anna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Godin Seth
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Haig Matt (1975- )
(2)
Hauke-Lopes Aleksandra
(2)
Hingston Peter
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konarska Maria
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Liksza Joanna
(2)
Lupa Iwona
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Markom Andreas
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Pardey David
(2)
Perek Marzena
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sala Józef
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(189)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(99)
Okres powstania dzieła
2001-
(313)
1901-2000
(8)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(652)
Niemcy
(2)
Język
polski
(647)
angielski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(198)
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(25)
Studenci
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Ekonomiści
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(5)
Pracodawcy
(5)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Doradcy personalni
(3)
Księgowi
(3)
14-17 lat
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Technikum
(2)
9-13 lat
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Główni księgowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci mody
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy unijni
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura polska
(3)
Temat
Marketing
(193)
Zarządzanie
(71)
Przedsiębiorstwo
(63)
Innowacje
(27)
Marketing cyfrowy
(22)
Komunikacja marketingowa
(20)
Organizacja
(20)
BHP
(17)
Controlling personalny
(17)
Konsumenci (ekon.)
(17)
Reklama
(17)
Turystyka
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(15)
Firma (nazwa)
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Motywacja pracy
(14)
Public relations
(14)
Usługi
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Przywództwo
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Bezpieczeństwo
(12)
Banki
(11)
Rynek
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Kadry
(10)
Logistyka
(10)
Stanowisko pracy
(10)
Wypadki przy pracy
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Marketing partnerski
(9)
Media społecznościowe
(9)
Rynek pracy
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Znaki towarowe
(9)
Konkurencyjność
(8)
Marketing polityczny
(8)
Menedżerowie
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Zarządzanie projektami
(8)
Controlling
(7)
Decyzje
(7)
Globalizacja
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Przemysł
(7)
Analiza finansowa
(6)
Finansowanie
(6)
Handel
(6)
Kultura
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Model biznesowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Promocja handlowa
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Płaca
(6)
Sukces
(6)
Transport
(6)
Warunki pracy
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Inwestycje
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd gminny
(5)
Start-up
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Budownictwo
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje ekologiczne
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Jakość produktu
(4)
Konkurencja
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Magazyn
(4)
Miasta
(4)
Nieruchomości
(4)
Organizacje
(4)
Temat: czas
2001-
(150)
1901-2000
(36)
1989-2000
(32)
1989-
(15)
1945-1989
(7)
2001-0
(4)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(92)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Korea Południowa
(3)
Świat
(3)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Szwecja
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(217)
Monografia
(90)
Poradnik
(74)
Opracowanie
(68)
Materiały pomocnicze
(39)
Praca zbiorowa
(21)
Raport z badań
(17)
Wydawnictwa popularne
(9)
Reportaż
(7)
Case study (studium przypadku)
(3)
Encyklopedia
(3)
Publicystyka
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Skrypt (typ publikacji)
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Blog
(1)
Broszura
(1)
Książki mówione
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(315)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(112)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Transport i logistyka
(19)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Psychologia
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Inżynieria i technika
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(5)
Historia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
654 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Na czym polega analiza rynku? Jak śledzić konkurentów, prowadzić testy marketingowe? Jak wyceniać towary, tworzyć pozytywny obraz firmy? Zaplanować äwejście na rynekö? Gdzie, kiedy i w jaki sposób reklamować się? Jak prowadzić sprzedaż promocyjną? Popularny i wszechstronny opis badania rynku i technik sprzedaży. [http://www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22)
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki! Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym. Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na ┬oszukanie├ platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania ─ do blogowania! [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/Podr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ZAKĄTEK BIBLIOTEKARZA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Profesjonalisty)
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: Jak zaistnieć na rynku i dotrzeć do grupy decelowej ; Jak określić problem badawczy ; Jak planować projekt badawczy ; Jak pozyskiwać dane ; Jak skutecznie analizować dane ; Jak prawidłowo prezentować wyniki i je przekazywać ; Jak wykorzystać informacje ; Jak działać ; Jak pozyskiwać klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego (pojęcie i modele konsumpcji); 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów (potrzeby czystego środowiska i ich konsekwencje rynkowe), 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego, 3.1. Ewolucja filozofii działania firmy na rynku, 3.2. Charakterystyka wybranych przejawów orientacji społecznej i humanistycznej, 3.2.1. Konsumencka krytyka działań przedsiębiorstw na rynku, 3.2.2. Rosnące znaczenie etyki w biznesie, 3.2.3. Koncepcja marketingu społecznego, 3.2.4. Ekologizacja zarządzania w przedsiębiorstwach w oparciu o wiedzę, 3.3. Pojęcie marketingu ekologicznego (definicje, istota, funkcje, struktura i podmioty marketingu ekologicznego), 4. Ekoprodukt, 4.1. Produkt w interpretacji marketingowej, 4.2. Pojęcie produktu przyjaznego dla środowiska, 4.3. Ekologiczne cechy produktu, 4.4. Klasyfikacja ekoproduktów, 4.5. Cykl życia ekoproduktu, 4.6. Znakowanie ekoproduktów, 5. Cena ekoproduktów, 5.3. Charakterystyka wybranych strategii cenowych ekoproduktów (proekologiczna dystrybucja), 7. Promocja ekoproduktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efekt uboczny śmierć to oparta na faktach opowieść o korupcji, przekupstwie i oszustwach napisana przez dr. Johna Virapena, który określany jest jako osoba wtajemniczona z kręgu Wielkiej Farmacji. W czasie 35 lat pracy w branży farmaceutycznej (głównie jako dyrektor generalny Eli Lilly and Company w Szwecji) Virapen był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek różnych leków. Wszystkie miały efekty uboczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Zrozumieć marketing - 1. Istota Marketingu ; (Struktura problematyki, Kluczowe pojęcia, Koncepcje i praktyczne zastosowania) ; 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; Część II. Odkrywanie szans rynkowych - 4. Analiza warunków działania, 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, 7. Zachowania konkurentów na rynku ; Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania - 8. Segmentacja rynku (Sposoby definiowania segmentacji rynku, ACORN, Segmentacja według kryterium wartości klienta, VALS, "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research, Segmentacja internautów w Polsce (Gemius), Telefony Emporia dla seniorów), 9. Wybór rynku docelowego (Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda, Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta), 10. Pozycjonowanie (Pozycjonowanie w modelu STP, Algorytm procesu pozycjonowania, Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści, Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania, Opcje pozycjonowania marki produktu, Mapa łańcuchów znaczeniowych, Pozycjonowanie produktów WITTCHEN, Wybór własnej pozycji na rynku, Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady) ; 11. Decyzje związane z produktem i marką (Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków, Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce, Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya), 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen (Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów, Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów) , 13. Decyzje związane z dystrybucją, 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej (Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej, Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu, Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii, Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej, Struktura i zawartość briefu reklamowego) ; 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix (Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty, Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych, Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics) ; Część V. Kształtowanie efektywność działań marketingowych - 16. Koszty i efekty działań marketingowych, 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej (Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) ; 18. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej