Zaremba-Warnke Sabina
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Zaremba-Warnke Sabina
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(279)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(271)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(225)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Willis Helena (1964- )
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Supeł Barbara
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing ekologiczny
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: 1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego (pojęcie i modele konsumpcji); 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów (potrzeby czystego środowiska i ich konsekwencje rynkowe), 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego, 3.1. Ewolucja filozofii działania firmy na rynku, 3.2. Charakterystyka wybranych przejawów orientacji społecznej i humanistycznej, 3.2.1. Konsumencka krytyka działań przedsiębiorstw na rynku, 3.2.2. Rosnące znaczenie etyki w biznesie, 3.2.3. Koncepcja marketingu społecznego, 3.2.4. Ekologizacja zarządzania w przedsiębiorstwach w oparciu o wiedzę, 3.3. Pojęcie marketingu ekologicznego (definicje, istota, funkcje, struktura i podmioty marketingu ekologicznego), 4. Ekoprodukt, 4.1. Produkt w interpretacji marketingowej, 4.2. Pojęcie produktu przyjaznego dla środowiska, 4.3. Ekologiczne cechy produktu, 4.4. Klasyfikacja ekoproduktów, 4.5. Cykl życia ekoproduktu, 4.6. Znakowanie ekoproduktów, 5. Cena ekoproduktów, 5.3. Charakterystyka wybranych strategii cenowych ekoproduktów (proekologiczna dystrybucja), 7. Promocja ekoproduktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W miarę narastania współczesnych globalnych problemów społecznych, ekologicznych i ekonomicznych koncepcja społecznej odpowiedzialności wszystkich podmiotów społeczno-gospodarczych staje się coraz bardziej powszechna. Dotyczy ona nie tylko przedsiębiorstw, ale również podmiotów pozostałych sektorów gospodarki oraz poszczególnych obywateli. Kierowanie się w działalności zasadami społecznej odpowiedzialności (CSR) powinno stanowić imperatyw zarówno dla organizacji, jak i dla jednostek, z nadrzędnym celem, jakim jest poprawa jakości życia obecnych i przyszłych pokoleń. W ostatnich latach można zauważyć wyraźne związki pomiędzy ideą społecznej odpowiedzialności a ideą zrównoważonego rozwoju. Zrównoważony rozwój jest koncepcją o charakterze nowego paradygmatu, integrującą trzy główne obszary funkcjonowania społeczeństw, tj. ekologiczny, ekonomiczny i społeczny, a społeczna odpowiedzialność zintegrowana z innymi rodzajami odpowiedzialności staje się jednym z podstawowych narzędzi implementacji nowego paradygmatu rozwoju na poziomie organizacji. Przekazywana Czytelnikowi publikacja zawiera przegląd aktualnych badań dotyczących społecznej odpowiedzialności w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji wyróżniono trzy względnie jednorodne moduły tematyczne, poświęcone głównym kategoriom odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Koncentrują się one kolejno na: • roli i znaczeniu społecznej odpowiedzialności w realizacji zrównoważonego rozwoju i podnoszeniu poziomu jakości życia, głównie w aspekcie regionalnym przy uwzględnieniu następujących kontekstów: demografii, regionalnego kapitału społecznego i produktu turystycznego czy specyfiki obszarów wiejskich; • zagadnieniach społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie; zawarte w tej części artykuły mają charakter zarówno przeglądowy, jak i empiryczny; ich lektura pozwoli Czytelnikowi prześledzić ewolucję koncepcji CSR, zapoznać się z jej wymiarem implementacyjnym oraz zidentyfikować związki pomiędzy CSR a ideą zrównoważonego rozwoju; • odpowiedzialności społecznej w szeroko rozumianych organizacjach non-profit; w tej części pracy poruszono m.in. zagadnienia odpowiedzialności jednostek administracji publicznej, podmiotów systemu zdrowotnego oraz uczelni i organizacji pozarządowych. Projekty artykułów zamieszczonych w tej publikacji były przedmiotem dyskusji naukowych podczas V Ogólnopolskiej Konferencji pn. Zrównoważony rozwój organizacji, która odbyła się w dniach 16-18 czerwca 2014 r. w Karpaczu. Redaktorzy tej publikacji wyrażają wdzięczność uczestnikom konferencji za możliwość twórczej wymiany poglądów, recenzentom za inspirujące i krytyczne uwagi oraz autorom za przygotowanie artykułów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Monografia prezentuje wyniki badań dotyczących wybranych problemów zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji, w szczególności zarządzania informacją, wiedzą i kapitałem intelektualnym, z perspektywy małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Ważną rolę w tym opracowaniu odgrywają wielowymiarowe dociekania autorów dotyczące jakości życia różnych podmiotów (mieszkańców, gospodarstw domowych i przedsiębiorstw) i jej aspektów, takich jak praca, dochody i ich rozdysponowanie czy poziom zaspokojenia potrzeb oraz ryzyko działalności gospodarczej. Rozdziały, opracowane przez przedstawicieli najbardziej liczących się w Polsce ośrodków naukowych, mają charakter teoriopoznawczy oraz empiryczny. Książka kierowana jest zarówno do przedstawicieli środowisk naukowych, studentów, jak i praktyków zarządzania zainteresowanych rozwojową problematyką zarządzania niematerialnymi zasobami przedsiębiorstwa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej