Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(34)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(18)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(9)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 18
(5)
Autor
Malcherek Monika
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Adamkiewicz Alicja
(1)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bliuj-Stodulska Patricija
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błaż Agata
(1)
Carroll Henry
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Diamond Stuart
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Fanning Patrick
(1)
Gabor Don
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Goldstein Joseph (1939- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hamlin Sonya
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jay Ros
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kloza-Rozwadowska Anna
(1)
Knichnicka Ewa
(1)
Knight Sarah
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kosek Marta (grafik)
(1)
Kossowska Agnieszka
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kubiak Michał
(1)
Kłobukowski Michał (1951- )
(1)
Leigh Andrew
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mac Amber
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maynard Michael
(1)
McKay Matthew
(1)
Moltzan-Małkowska Magdalena (1975- )
(1)
Moore Christopher W. (1947- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Murdoch Anna
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oziewicz Tina (1971- )
(1)
Parnham Elizabeth
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Paul Caroline (1963- )
(1)
Pietroń Katarzyna
(1)
Płóciennik Paweł (1987- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosenberg Marshall B
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shapiro Daniel B. (1948- )
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sofer Oren Jay
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Tamaki Lauren
(1)
Thomson Peter
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wietrzykowska Anna (1988- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Załazińska Aneta (1976- )
(1)
Zieliński Marcin (tłumacz)
(1)
Łobocka-Oleksowicz Anna
(1)
Żuczkowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Rodzice
(5)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(32)
Relacje międzyludzkie
(13)
Media społecznościowe
(6)
Internet
(5)
Retoryka
(5)
Instagram
(4)
Public relations
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dzieci
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Rodzina
(3)
Rozmowa
(3)
Sukces
(3)
Blog
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Narracja
(2)
Negocjacje
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywizm społeczny
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blogerzy
(1)
Bunt
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Fotografia kolorowa
(1)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Język angielski
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Netykieta
(1)
Niepłodność
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Protest społeczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki artystyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Typografia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wychowanie
(1)
Występy gościnne
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(42)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dyskusja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(18)
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych? Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań? Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji. [onepress]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. My (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. My (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tym razem Gladwell przygląda się temu, co dzieje się, kiedy spotykamy nieznajomych. I czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem. Jak to możliwe, że brytyjski premier Chamberlain uznał Hitlera za osobę godną zaufania? Czy można winić serial Przyjaciele za to, że mylimy się w ocenie drugiego człowieka? Jakim cudem Fidel Castro robił z CIA durnia przez całe pokolenie? Sprawa Amandy Knox, oszustwa Berniego Madoffa, samobójstwo Sylvii Plath - to tylko niektóre z fascynujących opowieści, jakie w swojej nowej książce serwuje Malcolm Gladwell. Autor zabiera nas w niezwykłą wyprawę w świat wielkiej historii, głośnych wydarzeń medialnych i najnowszych osiągnięć psychologii, aby pokazać, co idzie nie tak, gdy spotykamy się z nieznajomymi. Czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem lub konfliktem? Co tak naprawdę powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media start. 1 / Jason Hunt. - [Miejsce nieznane] : Jasonhunt Books, 2016. - 238 stron : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik dla osób zaczynających swoją przygodę w social mediach. Dla tych, którzy mają pomysł na siebie, ale jeszcze nie wiedzą, jak przeżyć pierwsze tygodnie. Gdzie znaleźć pierwszych czytelników, widzów, słuchaczy? Gdzie i po co zakładać konta? Jak to wszystko ze sobą powiązać, aby wyglądało profesjonalnie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami relacji, zarówno w kontaktach indywidualnych, jak i w grupach. Można jednak wskazać uniwersalne, spójne podstawy umiejętnej komunikacji, warunkujące skuteczne porozumiewanie się. Tych podstaw można się nauczyć, ale żeby interakcje były naprawdę satysfakcjonujące, konieczna jest praktyka. Oto praktyczny przewodnik po prostych i efektywnych praktykach porozumiewania się bez konieczności przechodzenia do obrony lub ataku. Dzięki tej książce zaczniesz stosować w rozmowach znane od tysięcy lat zasady uważności. Będziesz mówić własnym głosem, wypowiadać się w autentyczny sposób i uważnie słuchać - a taka komunikacja jest satysfakcjonująca i niezawodnie prowadzi do porozumienia. Pozwala również na budowanie szczerych relacji i prawdziwe zrozumienie intencji drugiej osoby. Większość z nas doświadczyła, jak niszczycielską moc mogą mieć słowa. Teraz możesz sprawić, że Twoje słowa będą uspokajać, podnosić na duchu, uszczęśliwiać - a to zaledwie część potencjału właściwej komunikacji![lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W jaki sposób rozmawiać z dziećmi o niepełnosprawności? Jak wytłumaczyć dlaczego inni nie widzą, nie mówią, nie mogą chodzić. Takiego zadania podjęła się Agnieszka Kossowska. Stworzyła książkę, w której o różnorodności świata dookoła nas opowiada z perspektywy dzieci. Czym jest autyzm, jak postrzegają świat dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną. Co jest ważne dla dzieci w przypadku niepełnosprawności intelektualnej; jak wygląda codzienność osób z epilepsją lub niepełnosprawnością ruchową. W książce "Duże sprawy w małych głowach" odpowiedzi na ważne pytania znajdą nie tylko dzieci, ale również dorośli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak mówić by nas słuchano : psychologia pozytywnej komunikacji / Iwona Majewska-Opiełka. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2020]. - 1 CD (3 godz. 30 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Audiobook ten to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - poradniki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne techniki PR / redakcja Anne Gregory ; przekład Liliana Okupniak. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005. - 165 stron : ilustracje ; 21 cm.
Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować z klientami firmy. Co ważniejsze, przedstawiają też mało w Polsce znane narzędzia wewnętrznego PR oraz PR w zakresie finansów. [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla tych wszystkich, którzy pracują za dużo, za mało wolnych chwil spędzają na rozrywce i nigdy nie mają wystarczająco dużo czasu dla ludzi i spraw, które naprawdę ich uszczęśliwiają. [empik].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“ Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. [z noty wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili![lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; tłumaczenie Anna Czerska. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formnie słać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa.
Spis treści: Dziennikarstwo a public relations ; Formy pisarskie w public relations ; Komunikat prasowy ; Streszczenia ; Szlifowanie stylu ; Opis, opowiadanie, reportaż ; Kalki językowe, makaronizmy, i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; Warsztat pracy w RP ; Współpraca z dziennikarzami ; Listy ; Teksty perswazyjne i prestiżowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes! / Joanna Ceplin. - Warszawa : Self Publishing, 2017. - 294,[8] stron : ilustracje ; 20 cm.
Książka dla każdej kobiety, która ma marzenia i cele. Rozwijaj swoją markę online, docieraj do nowych klientów i wykorzystuj siłę mediów społecznościowych do zbudowania biznesu z sukcesem. Uwierz, że media społecznościowe to nie tylko strata czasu. To obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. To na Facebooku, Instagramie lub YouTube ludzie budują relacje, poznają nowe osoby, szukają informacji. Inspirują się, interesują tym co robią ich znajomi. W ten sposób dowiadują się o nowych markach, trafiają na ich strony, zapisują się do newsletterów, odkrywają nowe produkty. Jeżeli jesteś gotowa na budowanie skutecznej komunikacji online dla swojej marki i nie chcesz tracić czasu na chaotyczne działania, poznaj CYKL 7 KROKÓW, który przedstawiam w książce. Wszystkie działania opisałam prostym językiem, tak abyś od razu mogła przystąpić do działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej