Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(34)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(18)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(9)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 18
(5)
Autor
Malcherek Monika
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Adamkiewicz Alicja
(1)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bliuj-Stodulska Patricija
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błaż Agata
(1)
Carroll Henry
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Diamond Stuart
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Fanning Patrick
(1)
Gabor Don
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Goldstein Joseph (1939- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hamlin Sonya
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jay Ros
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kloza-Rozwadowska Anna
(1)
Knichnicka Ewa
(1)
Knight Sarah
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kosek Marta (grafik)
(1)
Kossowska Agnieszka
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kubiak Michał
(1)
Kłobukowski Michał (1951- )
(1)
Leigh Andrew
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mac Amber
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maynard Michael
(1)
McKay Matthew
(1)
Moltzan-Małkowska Magdalena (1975- )
(1)
Moore Christopher W. (1947- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Murdoch Anna
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oziewicz Tina (1971- )
(1)
Parnham Elizabeth
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Paul Caroline (1963- )
(1)
Pietroń Katarzyna
(1)
Płóciennik Paweł (1987- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosenberg Marshall B
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shapiro Daniel B. (1948- )
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sofer Oren Jay
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Tamaki Lauren
(1)
Thomson Peter
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wietrzykowska Anna (1988- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Załazińska Aneta (1976- )
(1)
Zieliński Marcin (tłumacz)
(1)
Łobocka-Oleksowicz Anna
(1)
Żuczkowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Rodzice
(5)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(32)
Relacje międzyludzkie
(13)
Media społecznościowe
(6)
Internet
(5)
Retoryka
(5)
Instagram
(4)
Public relations
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dzieci
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Rodzina
(3)
Rozmowa
(3)
Sukces
(3)
Blog
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Narracja
(2)
Negocjacje
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywizm społeczny
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blogerzy
(1)
Bunt
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Fotografia kolorowa
(1)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Język angielski
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Netykieta
(1)
Niepłodność
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Protest społeczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki artystyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Typografia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wychowanie
(1)
Występy gościnne
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(42)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dyskusja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(18)
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“ Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. [z noty wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili![lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; tłumaczenie Anna Czerska. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formnie słać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa.
Spis treści: Dziennikarstwo a public relations ; Formy pisarskie w public relations ; Komunikat prasowy ; Streszczenia ; Szlifowanie stylu ; Opis, opowiadanie, reportaż ; Kalki językowe, makaronizmy, i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; Warsztat pracy w RP ; Współpraca z dziennikarzami ; Listy ; Teksty perswazyjne i prestiżowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes! / Joanna Ceplin. - Warszawa : Self Publishing, 2017. - 294,[8] stron : ilustracje ; 20 cm.
Książka dla każdej kobiety, która ma marzenia i cele. Rozwijaj swoją markę online, docieraj do nowych klientów i wykorzystuj siłę mediów społecznościowych do zbudowania biznesu z sukcesem. Uwierz, że media społecznościowe to nie tylko strata czasu. To obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. To na Facebooku, Instagramie lub YouTube ludzie budują relacje, poznają nowe osoby, szukają informacji. Inspirują się, interesują tym co robią ich znajomi. W ten sposób dowiadują się o nowych markach, trafiają na ich strony, zapisują się do newsletterów, odkrywają nowe produkty. Jeżeli jesteś gotowa na budowanie skutecznej komunikacji online dla swojej marki i nie chcesz tracić czasu na chaotyczne działania, poznaj CYKL 7 KROKÓW, który przedstawiam w książce. Wszystkie działania opisałam prostym językiem, tak abyś od razu mogła przystąpić do działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
"Zdobądź więcej" to atrakcyjny poradnik dla tych, którzy w życiu chcieliby osiągnąć więcej: więcej zarabiać, odnosić większe sukcesy w pracy, mieć większy wpływ na swoje decyzje i z większym skutkiem dogadywać się z najbliższymi. Diamond pokazuje, że wszystko, co mogliśmy do tej pory przeczytać w poradnikach na temat negocjowania, nie do końca sprawdza się w codziennym życiu. Przedstawia dwanaście prostych strategii negocjacyjnych i uczy definiować cele. Pisze też, co powinniśmy zmienić w nastawieniu wobec ludzi, jak radzić sobie z emocjami i jak negocjować w atmosferze braku zaufania. Co ciekawe, zdaniem Diamonda czasem podczas negocjacji warto z czegoś zrezygnować, a nawet nic nie zyskać, po to, aby zbudować dobre relacje z naszym partnerem, co pozytywnie zaowocuje w przyszłości. W każdym rozdziale podaje przykłady (ponad 400 prawdziwych historyjek i anegdot!) prowadzonych właściwie i niewłaściwie pertraktacji na arenie międzynarodowej, w kręgu rodzinnym i w firmie. W ten sposób pokazuje, jak ważna jest sztuka negocjacji w codziennym życiu. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do szerokiego grona czytelników, nie tylko medio- czy językoznawców. Sięgnie po nią każdy, komu zależy na poprawności, jakości i skuteczności jego internetowych wypowiedzi. Adresatem książki jest więc każdy, kto chce, aby jego wypowiedzi pełniły planowane przez niego funkcje, budowały obraz nadawcy jako osoby kompetentnej i znającej zasady komunikacji językowej w internecie oraz były dopasowane do wybranego gatunku/kanału przekazu i docelowych odbiorców. Książka może również stanowić uzupełnienie listy lektur ćwiczeń i wykładów poświęconych komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kierunkach takich, jak: filologia polska, dziennikarstwo, medioznawstwo, kulturoznawstwo.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Język polski (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialni rodzice : jak rozmawiać o niepłodności / Anna Wietrzykowska. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2023. - 264, [7] stron ; 21 cm.
(Filia na Faktach)
Jedna na pięć polskich par doświadcza problemu z poczęciem dziecka. A jednak niepłodność to wciąż temat tabu. Często osoby, których dotyczy, czują się wykluczone, a ich bliscy nie wiedzą jak rozmawiać. Osoby, których niepłodność dotyka, to nie tylko pary, które po prostu nie mają dzieci. To pary, dla których dzieci są całym światem, ale w ich świecie są one nieobecne. To książka nie tylko dla tych, którzy niepłodności doświadczają bezpośrednio, ale i tych którzy spotykają ją wśród bliskich i przyjaciół, bo dla nich może być lekcją wrażliwości i zrozumienia. Niepłodność to choroba cywilizacyjna i zostanie z nami na długo. Czas zrobić jej miejsce przy wspólnym stole. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z nosem w ekranie, Szklana pułapka czy szansa na rozwój twojego dziecka? - opis produktu: Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wychowanie w rodzinie/mag., Wychowanie w rodzinie (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. 'ksiaznica.ocm.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Jeśli czujesz się czasami jak agent wywiadu, który próbuje pogadać z dzieckiem odpowiadającym półsłówkami, to ten poradnik jest dla ciebie. Dowiesz się z niego, że nie trzeba być idealnym, dysponować fachową wiedzą ani nawet zadawać właściwych pytań, by tworzyć okazje do wartościowych rozmów. Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów - poradnik dla rodziców o wychowaniu dziecka Znacznie ważniejsza jest postawa świadomego wyczekiwania – wykorzystanie wymiany zdań, by otworzyć furtkę i podążać za dzieckiem. Wystarczy kilka zmian i nowych nawyków, aby ważne rozmowy stały się naturalną i ciekawą dla wszystkich domowników częścią życia. Z tej książki dowiesz się, jak: budować bliską relację z dzieckiem: od malucha do nastolatka, łagodzić spory i słuchać się nawzajem bez ocen i obwiniania, rozmawiać tak, by wzmacniać wzajemne zaufanie i rozwijać u dziecka kompetencje związane z: uczeniem się, empatią, pewnością siebie, relacjami, zabawą, otwartością na inność i panowaniem nad temperamentem. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Książka
W koszyku
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dialog zamiast kar / Zofia Aleksandra Żuczkowska. - Podkowa Leśna : Wydawnictwo MiND, copyright 2013. - 254, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Ta książka to podsumowanie wieloletniej pracy z dorosłymi i dziećmi doświadczonej pedagożki i trenerki Porozumienia bez Przemocy. Zofia Aleksandra Żuczkowska od lat doradza nauczycielom i rodzicom, jak budować zdrowe relacje z dziećmi i młodzieżą oraz jak rozwiązywać rozmaite konflikty. Korzysta przy tym ze współczesnej myśli pedagogicznej, w szczególności idei Jespera Juula, oraz zasad Nonviolent Communication (NVC) Marshalla B. Rosenberga. Bogaty materiał ćwiczeniowy i liczne przykłady czynią z tej książki cenne wsparcie w rozwijaniu bliskości i kontaktu z dziećmi poza wszelkimi sztywnymi metodami wychowawczymi. Autorka prezentuje bowiem przekonanie, że najważniejsze, co możemy dać dzieciom, to chwile bliskiego kontaktu, które przynoszą obu stronom głębokie poczucie porozumienia. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowokujące spojrzenie na nowy zdigitalizowany krajobraz dzieciństwa ze wskazówkami, jak się w nim poruszać. Opierając się na przełomowych badaniach w dziedzinie ekonomii, psychologii, filozofii oraz edukacji, Jordan Shapiro w „Nowym dzieciństwie” pokazuje, jak technologia prowadzi ludzkość w kierunku świetlanej przyszłości, w której nasze dzieci będą mogły tworzyć nowe, lepsze modele globalnego zaangażowania obywatelskiego, łączności i społeczności. Shapiro oferuje konkretne, praktyczne rady, jak efektywnie wychowywać i edukować dzieci w zglobalizowanym nowym świecie oraz zapewnia narzędzia i techniki wykorzystywania technologii do komunikowania się z dziećmi i pomagania im w nauce i rozwoju. Porównuje on obecny okres do innych wielkich technologicznych rewolucji w historii ludzkości i przedstawia zabawne mikro-historie elementów kultury takich jak piaskownica, malowanie palcami, rodzinny obiad i inne. „Nowe dzieciństwo” prezentuje dający nadzieję kontrapunkt dla bojaźliwego załamywania rąk, które charakteryzuje współczesną narrację dotyczącą dzieci i technologii i przedstawia aktualny, inspirujący i pozytywny obraz dzisiejszych dzieci, które będą gotowe stworzyć świat postępowy, różnorodny, znaczący i połączony na wiele różnych sposobów, świat, którego dzisiejsi dorośli nie są w stanie sobie wyobrazić. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej