Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(66)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(2)
Placówka
Planeta 11
(14)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(45)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(6)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Zimny Rafał
(2)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pincas Stephane
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Roman Kenneth
(1)
Russell Thomas J. (1941- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stolarska Małgorzata
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Underhill Paco
(1)
White Gordon E
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Zawierucha Lucyna
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Studenci
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(4908)
Przyjaźń
(2923)
Rodzina
(2814)
Relacje międzyludzkie
(2372)
Tajemnica
(1693)
Reklama
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1660)
Miłość
(1653)
Dzieci
(1435)
Zwierzęta
(1382)
Zabójstwo
(1344)
Rodzeństwo
(1283)
Śledztwo i dochodzenie
(1263)
Literatura polska
(1216)
Nastolatki
(1105)
Dziewczęta
(1079)
Magia
(1067)
Uczucia
(995)
Życie codzienne
(982)
Uczniowie
(942)
Małżeństwo
(875)
Psy
(871)
Policjanci
(833)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(745)
Trudne sytuacje życiowe
(722)
Władcy
(693)
Relacja romantyczna
(687)
Koty
(680)
Osoby zaginione
(675)
Boże Narodzenie
(658)
Sekrety rodzinne
(653)
Matki i córki
(651)
Przedsiębiorstwo
(644)
Żydzi
(634)
Dziennikarze
(622)
Budownictwo
(590)
Wychowanie w rodzinie
(590)
Piosenka
(589)
Chłopcy
(582)
Uprowadzenie
(576)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(563)
Przestępczość zorganizowana
(559)
Pisarze polscy
(535)
Podróże
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(529)
Poszukiwania zaginionych
(505)
Arystokracja
(503)
Wybory życiowe
(472)
Seryjni zabójcy
(455)
Wakacje
(454)
Zemsta
(448)
Dziadkowie i wnuki
(440)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(419)
Ojcowie i córki
(414)
Samorealizacja
(414)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(382)
Zabójstwo seryjne
(381)
Pisarze
(374)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(365)
Lekarze
(364)
Zakochanie
(363)
Dojrzewanie
(362)
Historia
(349)
Wsie
(345)
Polityka
(340)
Wojna
(334)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Spisek
(312)
Prefabrykaty
(311)
Sieroty
(303)
Dinozaury
(300)
Matematyka
(298)
Samotność
(296)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(290)
Czarownice i czarownicy
(288)
Życie seksualne
(288)
Wojsko
(282)
Młodzież
(281)
Szlachta
(278)
Matura
(277)
Samopoznanie
(276)
Holokaust
(273)
Odżywianie
(272)
Kradzież
(269)
Zjawiska paranormalne
(269)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Duchy
(259)
Pomaganie
(258)
Prowincja
(258)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Felieton
(2)
Monografia
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi. Fascynujace spojrzenie na to jak media manipulują Twoim umysłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka reklamy / Jan Goślicki. - Kraków : Fundusz Gospodarczy Region Małopolska, 1994. - 180, [8] s. tabl. ; 30 cm + zał. : 8 s. ; 20x29 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Treść : Rozdział I. Prawo a etyka (Definicje prawa, Definicje etyki, Proporcje w komunikacie reklamowym) ; Rozdział II. Reklama w ustawodawstwie polskim (Konstytucja RP, Znak towarowy w reklamie - ustawa Prawo własności przemysłowej, Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji) ; Rozdział III. Unormowania reklamy wynikające z ustawodawstwa europejskiego (Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, Przestrzeganie przez reklamę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej) ; Rozdział IV. Reklama towarów i usług w ustawach szczegółowych (Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych) ; Rozdział V. Kodeksy etyczne dotyczące reklamy ; Rozdział VI. Granice norm prawnych i etycznych reklamy (Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, Dobra osobiste w reklamie, Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, Formy i zakazy reklamy uciążliwej, Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, Prawa człowieka a wolność reklamy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2, stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 228, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Seria Akademicka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
(Książki do Słuchania)
W tej części poznasz poronione pomysły firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niz ich klienci, co im jest potrzebne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej