Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(75)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(7)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(63)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(4)
Autor
Gierszewska Grażyna
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krupski Rafał
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pringle Hamish
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Breś Witold
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cieśliński Wojciech
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle David P. (1952- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Firsirotu Mihaela E. (1946- )
(1)
Fraś Piotr
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk (ekonomia)
(1)
Gierusz Anna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Jaksa Michael
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Magdalena
(1)
Kozik Renata
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Lareau William
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Michał
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mauborgne Renée
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Michalski Grzegorz (1972- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nalebuff Barry J
(1)
Niemczynowicz Benedykt
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Olko Sławomir
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Porter Michael E
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Ratajczak-Mrozek Milena
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(28)
Menedżerowie
(3)
Inwestorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4882)
Przyjaźń
(2904)
Rodzina
(2792)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Tajemnica
(1677)
Zarządzanie strategiczne
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1656)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1434)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1328)
Rodzeństwo
(1278)
Śledztwo i dochodzenie
(1255)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1072)
Magia
(1060)
Uczucia
(988)
Życie codzienne
(980)
Uczniowie
(939)
Psy
(884)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(821)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(713)
Władcy
(690)
Relacja romantyczna
(686)
Koty
(684)
Osoby zaginione
(672)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(649)
Matki i córki
(648)
Przedsiębiorstwo
(644)
Żydzi
(632)
Dziennikarze
(619)
Budownictwo
(590)
Wychowanie w rodzinie
(590)
Piosenka
(589)
Chłopcy
(580)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(562)
Przestępczość zorganizowana
(556)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(531)
Mężczyzna
(529)
Poszukiwania zaginionych
(501)
Arystokracja
(500)
Wybory życiowe
(468)
Wakacje
(449)
Seryjni zabójcy
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(437)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(413)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(377)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(370)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Dojrzewanie
(361)
Zakochanie
(361)
Historia
(349)
Wsie
(342)
Polityka
(339)
Wojna
(331)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(311)
Spisek
(308)
Sieroty
(303)
Dinozaury
(299)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(288)
Czarownice i czarownicy
(287)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Holokaust
(272)
Odżywianie
(271)
Kradzież
(268)
Zjawiska paranormalne
(268)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Unia Europejska
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(39)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej książki chcieliby , przynajmniej w pewnym zakresie, udzielić odpowiedzi na postawione pytania. W sferze metodycznej proponujemy kilka nowych lub przynajmniej zmodyfikowanych ujęć zarządzania strategicznego. Rozmaitość problemów obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa oraz implementacji strategii wychodzi, jak się wydaje, naprzeciw sformułowanym propozycjiom dotyczącym ewolucji nurtu zarządzania strategicznego.[ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Filozofia jakości i sukcesu. Zwiększ zyski, zmniejszając koszty. Zdobądź przewagę nad rywalami. Zaplanuj swój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie / Grzegorz Michalski. - Wydanie 2 zmienione (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, ja­kim jest pomnażanie bogactwa właścicieli, realizowane dzięki zwiększaniu wartości przedsiębiorstwa. Zastanawiając się nad strategicznym po­dejściem do zarządzania płynnością finansową, warto sobie odpowiedzieć na pytania dotyczące optymalnego poziomu składników kształtujących poziom płynności w przedsiębiorstwie, takich jak: należności, zapasy czy środki pieniężne. Ilość zamrożonego w nich kapitału rzutować będzie na realizację podstawowego celu zarządzania przedsiębiorstwem.[cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą w klastrach i sieciach w przemysłach kreatywnych / Sławomir Olko. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 246 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Współpraca pomiędzy organizacjami w ramach sieci i klastrów obejmuje wiele obszarów, w tym obszar kreatywności, a więc umiejętności tworzenia nowych, niespotykanych do tej pory rozwiązań. Zjawisko to zostało przebadane w klastrach kreatywnych, czyli klastrach działających w sektorach kreatywnych i kultury. W monografii przedstawiono wyniki badań dotyczących tworzenia i przekazywania wiedzy, prowadzonych w sieciach i klastrach w Polsce oraz krajach UE. Wyjaśnienie teoretyczne współpracy sieciowej w klastrach kreatywnych odnosi się do teorii sieci działań, która wpisuje się w nurt podejścia sieciowego w naukach organizacji i zarządzania. Autor proponuje zastosowanie koncepcji sieci działań tworzących wartości emocjonalne, która pozwala na opis działań sieci międzyorganizacyjnej, wykorzystując do tego celu: • analizę relacji między członkami sieci z zastosowaniem oprogramowania SNA (Social Network Analysis), • mapę kompetencji członków sieci, • diagram sieci działań obrazujący powiązania pomiędzy działaniami a zasobami i efektami, bazujący na standardzie EPC (Event Process Chain). Wartości emocjonalne, które są efektem oraz unikalnym zasobem sieci i klastrów, mają coraz większy udział w modelach biznesowych w przemysłach kreatywnych oraz pozostałych sektorach gospodarki. Mają również ogromne znaczenie społeczne związane z umacnianiem tożsamości regionów, miast i społeczności lokalnych. Publikację można polecić naukowcom, doktorantom, studentom, jak również praktykom zajmującym się zarządzaniem w sieciach i klastrach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie ľ 1. Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje (Zarządzanie w procesie gospodarowania; Proces zarządzania; Funkcje procesu zarządzania) ľ 2. Zadania, wymagania i kierunki w zarządzaniu (Kreatywna rola zarządzania; Wymagania stawiane zarządzaniu; Model zarządzania europejskiego; Kierunki doskonalenia procesu zarządzania; Wymagania w świetle nowych zadań przedsiębiorstwa) ľ 3. Myślenie strategiczne w działaniu (Istota i konieczność nowego myślenia; Strategiczne myślenie systemowe) ľ 4. Zarządzanie strategiczne i jego komponenty (Koncepcje strategicznego zarządzania; Komponenty zarządzania strategicznego; Rodzaje strategii) ľ 5. Budowa strategii i planu strategicznego (Proces budowy strategii; Opracowanie planu strategicznego; Wybór i implementacja strategii; Nadzór nad firmą a formułowanie i wybór strategii) ľ 6. Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa (Pozyskiwanie potrzebnych informacji; Budowanie scenariuszy przyszłości; Ocena potencjału firmy) ľ 7. Metody diagnozowania otoczenia (Przeprowadzenie analizy strategicznej; Doskonalenie stosunków z otoczeniem) ľ 8. Koncepcja i praktyka marketingu (Orientacja rynkowa firmy; Marketing mix i jego struktura; Zadania nowoczesnego marketingu; Doskonalenie stosowania marketingu) ľ 9. Marketing strategiczny i strategie marketingu (Koncepcje i formułowanie strategii marketingu; Strategie marketingowego rozwoju firmy; Implikacje dla praktyki i formułowanie strategii) ľ 10. Tworzenie i wprowadzanie innowacji (Istota i rodzaje innowacji; Źródła inspirowania i opory wobec innowacji; Strategie i socjotechnika wprowadzania innowacji) ľ 11. Promowanie nowego produktu (Innowacje produktywne i ich przygotowanie; Pozycjonowanie nowego produktu) ľ 12. Działania promocyjne firmy (Zadania i formy promocji; Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia produktu) ľ Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp 1. Determinanty strategii przedsiębiorstw Miejsce strategii w działaniach przedsiębiorstw Pojęcie strategii Podstawowe poziomy zarządzania w działaniu przedsiębiorstw Wrażliwość przedsiębiorstw na zmiany jako kryterium wyodrębnienia strategii Ogólna charakterystyka strategii zmian Strategie rozwoju Strategie stabilizacji Strategie wycofania się Strategia marketingowa jako przykład zintegrowanej strategii zmian 2. Miejsce dywersyfikacji w strategiach przedsiębiorstw Charakterystyka strategii dywersyfikacji Modele rozwoju przedsiębiorstwa i wynikające z nich alternatywne strategie rozwojowe Strategia koncentracji Definicja i rodzaje strategii dywersyfikacji Źródła finansowania strategii dywersyfikacji Dywersyfikacja opierająca się na zasobach wewnętrznych Dywersyfikacja opierająca się na fuzjach i akwizycjach 3. Metody portfelowe jako narzędzia alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Systematyka narzędzi alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Metody portfelowe jako uniwersalne narzędzia alokacji na różnych poziomach zarządzania Modele opierające się na cyklu życia produktu lub przemysłu Modele opierające się na pozycji konkurencyjnej Modele mieszane Kształtowanie równowagi portfela w strategii dywersyfikacji Wykorzystanie narzędzi finansowych w decyzjach alokacyjnych przedsiębiorstw Uwarunkowania wykorzystania metod finansowych w decyzjach alokacyjnych Metody alokacji zwiększające wartość księgową przedsiębiorstw Metody alokacji zwiększające wartość rynkową przedsiębiorstw 4. Aspekty finansowe strategii dywersyfikacji Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa Miary opierające się na kodach statystycznych przemysłu Miary opierające się na subiektywnej ocenie stopnia zależności Porównanie miar dywersyfikacji opierających się na kodach SIC i metodzie subiektywnej Rumelta Inne narzędzia umożliwiające dywersyfikację Ryzyko towarzyszące decyzjom kształtowania portfela Ryzyko w wyborze strategii działania Podstawowe rodzaje ryzyka Finansowe teorie budowy portfela inwestycyjnego Możliwości adaptacji modeli finansowych w tworzeniu portfela SJB Ogólny model budowy portfela produktowego z uwzględnieniem ryzyka Pozostałe wybrane aspekty finansowe i rynkowe strategii dywersyfikacji Tempo wzrostu sprzedaży w strategii dywersyfikacji Wpływ struktury kosztów na wybór strategii dywersyfikacji Udział w rynku i rentowność działalności a strategia dywersyfikacji Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej