Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(4)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(34)
Autor
Zastempowski Maciej (1974- )
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Barański Robert
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bera Anna
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Chynał Hanna
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Duda Joanna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hebda Marta (ochrona środowiska)
(1)
Jabłońska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra (1948-2016)
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kordela Dominika
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kozub Roman
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kędzior Dorota (rachunkowość)
(1)
Kędzior Marcin (1977- )
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Majkut Robert
(1)
Marska-Dzioba Natalia
(1)
Martyniuk Olga
(1)
Martyniuk-Pęczek Justyna
(1)
Maruszewska Ewa Wanda
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Parteka Tomasz
(1)
Pauch Dariusz
(1)
Pawlak Marek (1955- )
(1)
Pfaff Józef (1953- )
(1)
Posadzińska Iwona
(1)
Romanowska Ewa (ekonomia)
(1)
Rosłoń Dorota
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Sarna Marcin (prawnik)
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sobolewski Dariusz
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Stolarski Kamil (1987- )
(1)
Szczepkowska Malwina
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Szuszakiewicz-Idziaszek Agnieszka
(1)
Tkocz-Wolny Katarzyna
(1)
Voss Grażyna
(1)
Waniak-Michalak Halina
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Zawiślińska Izabela
(1)
Zduńska-Leseux Edyta
(1)
Zuzek Dagmara
(1)
Świadek Arkadiusz
(1)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(5)
Menedżerowie
(2)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(4868)
Przyjaźń
(2889)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2356)
Tajemnica
(1670)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1650)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1322)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1254)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1056)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(978)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(814)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(708)
Koty
(685)
Relacja romantyczna
(682)
Władcy
(682)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(645)
Matki i córki
(643)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(618)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(550)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(533)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(500)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(463)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(366)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(359)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Polityka
(337)
Wsie
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(256)
Pomaganie
(256)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Polska (część wschodnia)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(12)
Monografia
(10)
Poradnik
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Raport z badań
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Zarządzanie i marketing
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ostatnie dwie dekady w Polsce to okres dynamicznego rozwoju zarówno sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i przeobrażeń przestrzeni wokół miast. Przemieszczanie się ludności i podmiotów gospodarczych z miasta centralnego spowodowało, że w niektórych polskich strefach podmiejskich wytworzyły się struktury terytorialne, które określamy jako gniazda przedsiębiorczości. Może to oznaczać, że aktywność gospodarcza ich mieszkańców może być wyższa niż aktywność mieszkańców miasta centralnego. Dodatkowo, wydaje się to stanowić wyróżnik polskich stref podmiejskich w porównaniu z terenami suburbanizacyjnymi innych krajów Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych.
Spis treści: Istota wsółczesnej suburbanizacji ; Przestrzenne modele suburbanizacji w Polsce ; Charakterystyka i rozwój sektora MSP w Polsce ; Sektor MSP w Polsce w układzie krajowym i metropolitarnym ; Przestrzenne modele gniazd przedsiębiorczości ; Determinaty lokalizacji MSP w gniazdach przedsiębiorczości i strefach podmioejskich ; Podsumowanie. Perspektywa miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Podręcznik jest przede wszystkim adresowany do studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na kierunku Finanse i rachunkowość, posiadających już odpowiedni zasób wiedzy z podstaw rachunkowości i rachunkowości finansowej. Celem podręcznika jest pogłębienie wiedzy z rachunkowości, w tym w szczególności w zakresie praktycznego stosowania zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych i podatkowych. Każdy rozdział podręcznika został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu jego treści do poszczególnych zajęć z rachunkowości małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego obejmuje wiedzę teoretyczną, zadania praktyczne do rozwiązania na ćwiczeniach oraz testy sprawdzające. W końcowej części podręcznika został zamieszczony klucz do rozwiązania pytań testowych, umożliwiający samokontrolę poprawności udzielonych odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 217, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych firm są trudności związane z kierowaniem ludźmi. Każde tego typu przedsiębiorstwo ma wprawdzie własną specyfikę i nie istnieje jeden wzorzec postępowania, którym powinni się kierować właściciele, jednak możliwe i pożądane jest dopasowanie prezentowanych tu modeli działania do konkretnych potrzeb, uwarunkowań i okoliczności. Omawiając zatem specyfikę zarządzania ludźmi w małej firmie (rozumianej tu jako przedsiębiorstwo zatrudniające mniej niż 50 osób), autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania, rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia, motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania, < kształtowanie systemów wynagrodzeń, systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających, rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne.Adresatami książki są przedstawiciele biznesu oraz instytucji z otoczenia przedsiębiorstw, a także analitycy, wykładowcy i studenci kierunków ekonomicznych. Książka może być także źródłem inspiracji dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe, uzyskane rezultaty wskazują bowiem kierunki dalszych badań.[ksiegarnia.beck.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy)
Jeżeli myślisz o indywidualnej działalności gospodarczej lub już ją prowadzisz, to ta książka jest dla ciebie. Czy wiesz, że obecnie w Polsce jest około 1 milion kobiet i 2 miliony mężczyzn pracujących na własny rachunek (samozatrudnienie). Dzięki tej książce dowiesz się o: - istocie samozatrudnienia w warunkach polskiej gospodarki ; - relacjach samoztrudnionego z „pracodawcą” i członkami rodziny ; - obciążeniach podatkowych i parapodatkowych ; - optymalizacji podatkowej ; - niezbędnej dokumentacji jaką musi prowadzić samozatrudniony ; źródłach finansowania własnej działalności gospodarczej ; - możliwościach budżetowania ; - zarządzaniu kosztami w ramach ewidencji podatkowych samoztarudnionego ; - narzędziach informatycznych wspomagających rozliczenia podatkowe samozatrudnionego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest ukazanie roli, jaką Fundusze Europejskie odegrały w finansowaniu MSP. Jego realizacji ma służyć prezentacja dostępnych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw funduszy oraz odniesienie ich do źródeł finansowania dedykowanych dla tego sektora. Zamiarem opracowania jest również uwypuklenie trudności, na które napotykają małe i średnie przedsiębiorstwa, aplikując o środki unijne. [books-box.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krajowy system innowacji w Polsce / Arkadiusz Świadek. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 373 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka jest efektem ponad dziesięciu lat pracy naukowo-badawczej autora, którą rozpoczął w Uniwersytecie Szczecińskim i kontynuował od 2010 roku wraz z zespołem w Uniwersytecie Zielonogórskim. W tym czasie przebadano ankietowo ponad 7000 przedsiębiorstw sekcji przetwórstwo przemysłowe w Polsce w poszukiwaniu systemowych prawidłowości w zakresie realizowanej tam działalności innowacyjnej. Reguł rządzących systemem nie można zrozumieć z perspektywy jednostki (przedsiębiorstwa) i uogólnień, metodą dedukcji, przekładając na pełną zbiorowość podmiotów gospodarczych. Stąd pomysł, aby zbadać możliwie dużą ich grupę i ocenić jakie zasady rządzą krajowym systemem innowacji w Polsce. To oryginalne studium badawcze bazuje na analizach statystycznych przeprowadzonych na grupie 5209 przedsiębiorstw przemysłowych docelowo przyjętych do końcowych obliczeń (warstwowanie regionalne). Próba przebadania blisko 80 000 przedsiębiorstw trwała sześć lat. Poza autorskim systemowym badaniem ankietowym, autor skorzystał z danych skumulowanych udostępnionych przez Główny Urząd Statystyczny i Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce. Dzięki nim dopełniono badanie przemysłu analizami instytucji otoczenia biznesu oraz sfery B+R w Polsce w latach 1994-2014. Dzięki przeprowadzonym bogatym studiom literaturowym i dwóm równoległym badaniom empirycznym, autor sformułował szereg uwag, nierzadko krytycznych, pod adresem prowadzonej w Polsce polityki innowacyjnej, zwracając uwagę na jej częstą nieadekwatność w stosunku do potrzeb gospodarki. Specyfika kraju i poziom jego dojrzałości społeczno-ekonomicznej, to naturalne okoliczności wymagające uwzględnienia w programowaniu jego długofalowego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród głównych przesłanek, które skłoniły autora do podjęcia badań dotyczących innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w czasie kryzysu gospodarczego, były wyniki płynące z badań empirycznych przeprowadzonych wśród tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki w latach 2009-2011, w ramach projektu naukowego, finansowanego przez MNiSzW „Niematerialne wartości źrodłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzow polskiej gospodarki”(Zastempowski, Popławski & Grego-Planer, 2011). Wskazały one jednoznacznie, iż do kluczowych składników budujących konkurencyjność tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki (w grupie których 30% należało do małych i średnich przedsiębiorstw) zaliczyć należy głównie zasoby o charakterze niematerialnym. To wiedza, doświadczenie, zdolności i umiejętności pracowników (zarówno menedżerów, jak i pracowników niższych szczebli) zdecydowanie najsilniej determinowały konkurencyjność. Analiza i ocena uzyskanych w postępowaniu badawczym wyników spowodowała postawienie szeregu nowych pytań. Czy podobne prawidłowości pojawiają się w obszarze innowacyjności? Jak w tym zakresie zachowują się małe i średnie przedsiębiorstwa? Czy również w innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw zasoby niematerialne będą odgrywały kluczową rolę? Czy można badać innowacyjność przedsiębiorstw, odwołując się do osiągnięć zasobowej teorii organizacji? Czy można mówić o dynamicznym potencjale innowacyjnym? Jak skutecznie budować modele działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw i kreować ich przestrzeń innowacji? To jedynie pewien wycinek pytań, które przyczyniły się do podjęcia, opisanych w niniejszej pracy, badań.[wydawnictwo umk].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród głównych przesłanek, które skłoniły autora do podjęcia badań dotyczących innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w czasie kryzysu gospodarczego, były wyniki płynące z badań empirycznych przeprowadzonych wśród tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki w latach 2009-2011, w ramach projektu naukowego, finansowanego przez MNiSzW „Niematerialne wartości źródłem ukrytej przewagi konkurencyjnej tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki”(Zastempowski, Popławski & Grego-Planer, 2011). Wskazały one jednoznacznie, iż do kluczowych składników budujących konkurencyjność tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki (w grupie których 30% należało do małych i średnich przedsiębiorstw) zaliczyć należy głównie zasoby o charakterze niematerialnym. To wiedza, doświadczenie, zdolności i umiejętności pracowników (zarówno menedżerów, jak i pracowników niższych szczebli) zdecydowanie najsilniej determinowały konkurencyjność. Analiza i ocena uzyskanych w postępowaniu badawczym wyników spowodowała postawienie szeregu nowych pytań. Czy podobne prawidłowości pojawiają się w obszarze innowacyjności? Jak w tym zakresie zachowują się małe i średnie przedsiębiorstwa? Czy również w innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw zasoby niematerialne będą odgrywały kluczową rolę? Czy można badać innowacyjność przedsiębiorstw, odwołując się do osiągnięć zasobowej teorii organizacji? Czy można mówić o dynamicznym potencjale innowacyjnym? Jak skutecznie budować modele działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw i kreować ich przestrzeń innowacji? To jedynie pewien wycinek pytań, które przyczyniły się do podjęcia, opisanych w niniejszej pracy, badań. [Fragment wstępu].
Spis treści:Male i srednie przedsiebiorstwo ; Innowacyjność - ramy teoretyczne ; Uwarunkowania innowacyjności ; Aktywnosć innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw ; Uwarunkowania dzialalności innowacyjnej polskich malych i srednich przedsi ebiorstw ; Działalność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw ; Ogólny model działalności innowacyjnej polskich małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu gospodarczego ; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dr Edyta Zduńska-Leseux w przygotowanej monografii podjęła aktualną problematykę dotyczącą innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) oraz wsparcia publicznego, w tym pochodzącego z funduszy Unii Europejskiej, skierowanego na podnoszenie innowacyjności tego rodzaju podmiotów. [...] Dobór podjętej tematyki, aktualny i trafny, wpisuje się w nurt obecnie prowadzonych dyskusji dotyczących kierunków i efektywności wspierania UE na rzecz podnoszenia innowacyjności MŚP, wypracowania efektywnych rozwiązań i instrumentów wspierania innowacyjności tego rodzaju przedsiębiorstw w Polsce.... [fragment recenzji dr ham. Małgorzaty Dziembały]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość we współczesnym społeczeństwie ma ogromne znaczenie nie tylko ekonomiczne, ale również społeczne, gdyż jest istotnym elementem kapitału ludzkiego oraz siłą napędową wszelkich działań, których celem jest wzrost efektywności i uzyskanie przewagi konkurencyjne. Odnosi się to przede wszystkim do sektora małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących swoją działalność na obszarach chronionych (obszary Natura 2000). Do zalet książki należą: - Zwrócenie uwagi na problemy przedsiębiorczości na obszarach Natura 2000; - Przedstawienie systemu obszarów naturowych w Polsce; - Przedstawienie instytucjonalnego wsparcia dla realizacji rozwoju przedsiębiorczości; - Umiejscowienie ochrony środowiska w naukach ekonomicznych; - Wskazanie głównych determinant rozwoju sektora MSP na obszarach chronionych; - Projekcja utworzenia Specjalnych Stref Wsparcia Gospodarczego Obszarów Natura 2000. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej