Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(76)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(66)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ozimek Irena
(2)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Adamczak-Retecka Monika
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Brodecki Zdzisław (1941- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Christopher Martin
(1)
Chybalski Filip
(1)
Cybula Piotr
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frank Robert H
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gallagher Bill
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gnela Bogusława (1953- )
(1)
Goerger Harlan H
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gradoń Witold
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Harris Vincent
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jordan J
(1)
Justyński Janusz (1941- )
(1)
Kamiński Ireneusz C
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosiorowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziejczyk Magdalena
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kruk Henryk
(1)
Kucewicz Katarzyna
(1)
Kłaczyńska Małgorzata Danuta
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Litwińska Zuzanna Saba
(1)
Makówka Małgorzata
(1)
Marcinkowska-Wełna Zofia
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Myślicki Rafał
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Osajda Konrad
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pająk Agnieszka (dietetyk)
(1)
Peck Helen
(1)
Pigłowski Marcin
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sapała Marta
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Skory Maciej
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Streżyńska Anna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szustak Grażyna
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Sławomirska Agnieszka
(1)
Ucherek Marzena (1967-2012)
(1)
Underhill Paco
(1)
Walden-Kozłowska Adalberta
(1)
Wełna Jerzy
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(76)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4878)
Przyjaźń
(2897)
Rodzina
(2789)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1673)
Konsumenci (ekon.)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1651)
Miłość
(1649)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1062)
Magia
(1052)
Uczucia
(988)
Życie codzienne
(979)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(865)
Policjanci
(818)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Koty
(685)
Władcy
(684)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(647)
Matki i córki
(645)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(534)
Podróże
(530)
Poszukiwania zaginionych
(502)
Arystokracja
(499)
Wybory życiowe
(465)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(415)
Ojcowie i córki
(412)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(376)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(368)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(358)
Historia
(349)
Polityka
(338)
Wsie
(338)
Wojna
(330)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(301)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(289)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
1989-
(8)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(7)
Materiały konferencyjne
(2)
Felieton polski
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
76 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać ┬Nie├ klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Spis treści : Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (E-konsument i jego zachowania nabywcze, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta) ; Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (Źródła informacji o e-konsumencie, Metody i techniki badania e-konsumenta, Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta ) ; Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta, Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta, Czas wolny polskiego e-konsumenta, Internet w życiu polskiego e-konsumenta) ; Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta, Motywy dokonywania zakupów w sieci , Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci, Determinanty wyboru produktów, Miejsca i warunki zakupów w sieci) ; Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (Typy polskiego e-konsumenta, Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ważne rozmowy Krysi o świecie / Małgorzata Danuta Kłaczyńska ; t. 2)
Po rozważaniach na temat tolerancji nadszedł czas, by Krysia zmierzyła się z problemem konsumpcjonizmu. Zarówno ją, jak i jej przyjaciół czeka wiele trudnych pytań i poważnych wyborów. Na szczęście zawsze mogą liczyć na tatę i dziadka Krysi, dzięki pomocy których ─ krok po kroku ─ rozwiążą tajemnicę, jaka łączy kupowanie nowych gadżetów, zabawek, słodyczy czy zbędnych ubrań z wolnością myśli, miłością do natury i odpowiedzialnością za własny rozwój oraz całą naszą planetę. Przyłącz się do nich i zobacz, jak codzienne, małe decyzje wpływają na to, kim jesteś i jak ─ rozprzestrzeniając się niczym kręgi na wodzie ─ mogą zmieniać świat: uleczyć go lub dalej niszczyć. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/Duże problemy (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Zakupy są dla ciebie lekarstwem na stres? Zdarza ci się kupować rzeczy, których nie potrzebujesz lub na które cię nie stać? Często masz wyrzuty sumienia z powodu zrobionych zakupów? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś zakupoholiczką/zakupoholikiem. Jednak od nałogu kupowania można się uwolnić! W Polsce z uzależnieniem od zakupów boryka się ok. 2 mln ludzi. Nałóg kompulsywnego kupowania dotyczy zarówno kobiet (80%), jak i mężczyzn. Częściej mieszkańców dużych miast, osób z wyższym wykształceniem i zamożnych. Zakupoholizm to pierwsza na polskim rynku książka dotycząca kompulsywnych zakupów, która zawiera autorski program pracy z własnymi przekonaniami oraz szczegółowy test pozwalający ocenić stopień uzależnienia od zakupów. Poradnik skonstruowany jest tak, jak przebiegałby warsztat samokontroli podczas indywidualnej terapii z psychologiem. W drodze ku wolności od przymusu kupowania towarzyszy Katarzyna Kucewicz, doświadczona psycholożka i psychoterapeutka, która wskazuje, jak poradzić sobie z głodem zakupowym, i pomaga w podjęciu dobrej decyzji: kupić czy nie kupić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Uzależnienia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Książka opowiada o nowej metodzie badań rynku - neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Autor dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. + CD-ROM ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej