Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(84)
IBUK Libra
(15)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje dydaktyczne
(30)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(89)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(9)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(70)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(4)
Autor
Gierszewska Grażyna
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krupski Rafał
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pringle Hamish
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allaire Yvan
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Breś Witold
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cieśliński Wojciech
(1)
Covey Sean
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle David P. (1952- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Firsirotu Mihaela E. (1946- )
(1)
Fraś Piotr
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk (ekonomia)
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Huling Jim
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jaksa Michael
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Magdalena
(1)
Kozik Renata
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Lareau William
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Menedżerowie
(3)
Inwestorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(75)
Przedsiębiorstwo
(22)
Planowanie strategiczne
(12)
Zarządzanie
(8)
Firma (nazwa)
(6)
Marketing
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Controlling
(4)
Globalizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Znaki towarowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przywództwo
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling personalny
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Jakość produktu
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Model biznesowy
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie rozwojem
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Unia Europejska
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations . [ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Filozofia jakości i sukcesu. Zwiększ zyski, zmniejszając koszty. Zdobądź przewagę nad rywalami. Zaplanuj swój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 310, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm + Analiza finansowa podmiotów gospodarczych / Ryżewska S., 48 s. ; 20 cm + dyskietka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści część I. Informacja gospodarcza w zarządzaniu Maria Romanowska Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny 1. Zarządzanie wartością firmy a strategia 2. Informacja jako zasób strategiczny przedsiębiorstwa 3. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie 3.1. Zarządzanie zasobami informacyjnymi 3.2. Zarządzanie procesami uczenia się w organizacji Mariusz Bratnicki Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości 1. Czym jest przedsiębiorczość i dlaczego informacja jest dla niej ważna? 2. Zorganizowany spryt w przestrzeni informacyjnej 3. Informacje kołem zamachowym wprawności organizacji 4. Przedsiębiorczość jako nadawanie sensu Ryszard Borowiecki Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych 1. Przedsiębiorstwo w strukturze podmiotowej gospodarki 2. Przymus restrukturyzacji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw 3. Efekty restrukturyzacji przedsiębiorstw 4. Bariery systemowe restrukturyzacji przedsiębiorstw 5. Pragmatyka działań restrukturyzacyjnych w przedsiębiorstwie Agnieszka Sopińska Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego 1. Procesowe ujęcie zarządzania strategicznego 2. Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego Mirosław Kwieciński Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw 1. Determinanty wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw 2. Wywiad gospodarczy narzędziem wzrostu konkurencyjności 3. Podstawowe obszary i metody penetracji wywiadowczych Łukasz Wacławik Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego 1. Pojęcie strategii czuwania 2. Rodzaje monitoringu strategii czuwania 3. Metodyka strategii czuwania 4. Przykład zastosowania strategii czuwania Bernard Ziębicki Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach 1. Geneza i istota benchmarkingu 2. Metodyczne aspekty benchmarkingu 3. Informacyjne wspomaganie benchmarkingu część II. Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej Agieszka Sopińska Model Systemu Informacji Strategicznej w przedsiębiorstwie 1. Pojęcie i funkcje Systemu Informacji Strategicznej 2. Budowa SIS-u 2.1. Pozyskiwanie informacji strategicznych 2.2. Przetwarzanie informacji strategicznych 2.3. Przechowywanie informacji strategicznych 2.4. Przekazywanie informacji strategicznych 2.5. Ochrona informacji strategicznych 3. Zasady tworzenia SIS-u w przedsiębiorstwie 4. Rola informatyzacji w tworzeniu i funkcjonowaniu SIS-u 5. Wyznaczniki efektywności SIS-u Michał Jaworski Cykl wywiadu ekonomicznego 1. Ustalenie potrzeb informacyjnych i planowanie działań 2. Zbieranie danych 3. Przetwarzanie i przechowywanie informacji 4. Analiza informacji 5. Dostarczenie wyników analizy i otrzymanie informacji zwrotnej Sylwester Gregorczyk Potrzeby informacyjne związanie z portfelem działalności przedsiębiorstwa 1. Definicja portfela działalności przedsiębiorstwa 2. Parametry kształtujące portfel działalności przedsiębiorstwa 3. Podstawa informacyjna decyzji powtarzalnych podejmowanych w obrębie aktualnego portfela działalności przedsiębiorstwa Piotr Wachowiak Określenie potrzeb informacyjnych związanych z kształtowaniem łańcucha wartości przedsiębiorstwa 1. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa 2. Decyzje strategiczne dotyczące funkcji przedsiębiorstwa 2.1. Badanie i rozwój 2.2. Zaopatrzenie 2.3. Produkcja 2.4. Marketing, sprzedaż i usługi posprzedażne . 2.5. Planowanie i organizacja działalności 2.6. Finanse 2.7. Zasoby ludzkie 3. Potrzeby informacyjne dotyczące podejmowania decyzji o kształtowaniu funkcji przedsiębiorstwa 3.1. Badanie i rozwój 3.2. Zaopatrzenie 3.3. Produkcja 3.4. Marketing, sprzedaż i usługi posprzedażne 3.5. Planowanie i organizacja działalności 3.6. Finanse 3.7. Zasoby ludzkie Eugeniusz Cilecki Penetracja rynku a metody uzyskiwania informacji gospodarczych ze źródeł zagranicznych 1. Pojęcie penetracji rynku 2. Strategia penetracji rynku a wywiad gospodarczy 3. Uzyskiwanie informacji gospodarczych ze źródeł zagranicznych Tomasz Aleksandrowicz Informacje w biznesie i administracji 1. Cel analizy informacji 2. Opracowania analityczne w biznesie i w administracji część III. Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu Andrzej Żebrowski Walka informacyjna u progu XXI wieku 1. Obszar walki informacyjnej 2. Pozamilitarny obszar walki informacyjnej 3. Przykłady walki informacyjnej Krzysztof Jerzy Kosiński Problemy prawne ochrony informacji w działalności przedsiębiorstwa 1. Państwowe jednostki organizacyjne 2. Przedsiębiorcy 3. Realizacja umów związanych z dostępem do informacji niejawnych 4. Dodatkowe zalecenia służb ochrony państwa 5. Instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego 6. Wady ustawy o ochronie informacji niejawnych Krzysztof Tor Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa 1. Zasady zbierania, opracowywania i udostępniania danych przez przedsiębiorstwo 1.1. Zgoda osoby na przetwarzanie jej danych osobowych przez przedsiębiorstwo 1.2. Przepisy szczególne zezwalające na przetwarzanie danych osobowych 1.3. Możliwości przetwarzania danych osobowych ze względu na realizację zadań publicznych 1.4. Niezbędność danych osobowych przetwarzanych przez przedsiębiorstwo dla innego podmiotu, jednakże bez naruszenia praw i wolności osób, które te dane dotyczą 2. Próba oceny przedstawionych regulacji prawnych Paweł Lula, Jacek Wołoszyn Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa 1. Bezpieczeństwo systemów informacyjnych przedsiębiorstwa 2. Polityka bezpieczeństwa 3. Informatyczne metody ochrony systemów komputerowych 4. Bezpieczeństwo usług internetowych 5. Ochrona zasobów informacyjnych w Polsce w świetle badań empirycznych Adam Peszko System informacji strategicznej i wywiad gospodarczy w praktyce zarządzania średnim przedsiębiorstwem 1. Zakres i metodologia badań 2. Prezentacja wyników badań Jerzy Wojciech Wójcik Kryminologiczne i kryminalistyczne problemy funkcjonowania wywiadu gospodarczego 1. Pojęcie i zakres wywiadu gospodarczego 2. Nieuczciwa konkurencja i wywiad gospodarczy jako zagrożenia o charakterze ponadnarodowym 3. Wybrane osiągnięcia wywiadów gospodarczych w różnych krajach 4. Rozpoznane zagrożenia 5. "Biały wywiad" jako podstawowa metoda zbierania informacji 6. Metody Dalekiego Wschodu 7. Gra operacyjna, dezinformacja i inne metody 8. Szpiegostwo komputerowe i podsłuch komputerowy jako formy wywiadu gospodarczego 9. Formy i metody podsłuchu komputerowego 10. Sabotaż komputerowy - realne zagrożenia 11. Wszystkie metody prowadzą do celu 12. Przepisy prawne przeciwko szpiegostwu gospodarczemu 13. Tajemnica przedsiębiorstwa a nieuczciwa konkurencja 14. Wybrane kryminologiczne i kryminalistyczne formy zapobiegania Grzegorz Zając Bariery i dylematy wdrażania wywiadu gospodarczego w polskich spółkach (na przykładzie ,,Stomil Sanok SA") 1. Definicja potrzeb informacyjnych 2. Rozstrzygnięcia organizacyjne 3. Bariery wdrażania wywiadu gospodarczego Zbigniew Wysokiński Ochrona informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w Telekomunikacji Polskiej SA 1. Wprowadzenie instytucji tajemnicy przedsiębiorstwa w Telekomunikacji Polskiej SA 2. Podstawowe zasady i procedury obowiązujące w Telekomunikacji Polskiej SA 3. Odpowiedzialność za ochronę informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 3.1. Odpowiedzialność za ochronę informacji na podstawie kodeksu pracy 3.2 Odpowiedzialność za nieuczciwą konkurencję 3.3. Odpowiedzialność karna za ochronę informacji na podstawie kodeksu karnego Konrad Kolegowicz Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego 1. Zastosowanie benchmarkingu w zestawie narzędzi wywiadu gospodarczego 2. Etyka postępowania benchmarkingu w wywiadzie gospodarczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
SPIS TREŚCI Słowo wstępne Podziękowania WPROWADZENIE 1. Strategia - użycie i nadużycie 2. Krótka historia strategii 3. Przypływy i odpływy w myśli strategicznej: sześć faz 4. W stronę syntezy 5. Progresywna aproksymacja przy opracowywaniu strategii Część I STRATEGIA JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ - äZRÓB TO SAM 1. Zagadnienia ogólne 2. Jaka jest nasza rzeczywista działalność? 3. Skąd się biorą nasze pieniądze? 4. Jaką wartość mają nasze pozycje strategiczne? 5. Czy warto działać w tej branży? 6. Co myślą klienci? 7. A co z konkurencją? 8. W jaki sposób można szybko zwiększyć zyski? 9. W jaki sposób budujemy długoterminową wartość? 0. Wnioski Część II STRATEGIA CENTRALI 1. Mit strategii centrali 2. Sześć uprawnionych ról centrali 3. Strategia ratunkowa 4. Strategia olimpijska 5. Strategia nabywania przedsiębiorstw 6. Strategia ekspansji rynkowej 7. Strategia kształtowania kompetencji i kultury 8. Strategia kontroli wyników 9. Która strategia centrali jest dla nas odpowiednia? Część III SŁOWNIK TEORETYKÓW STRATEGII, NARZĘDZI I TECHNIK ORAZ POJĘĆ I DEFINICJI A. Teoretycy strategii B. Narzędzia i techniki strategii C. Pojęcia i definicje strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1. Problemy zarządzania strategicznego w samorządzie lokalnym (Identyfikacja lokalnego samorządu terytorialnego, Zarządzanie strategiczne w samorządzie terytorialnym, Rozwód koncepcji zarządzania publicznego. Implementacje dla samorządu terytorialnego, Sieciowy paradygmat strategicznego zarządzania rozwojem lokalnym, Rola urzędu w zarządzaniu strategicznym jednostką samorządu terytorialnego, Dysfunkcje lokalnego zarządzania strategicznego); 2. Instrumenty zarządzania strategicznego w samorządzie lokalnym (Instrumenty finansowe, Programy operacyjne i finansowe, Planowanie zagospodarowania przestrzennego i system informacji przestrzennej, Marketing terytorialny, Koncepcje realizacji usług publicznych, Partnerstwo publiczno-prywatne, Strategiczna współpraca samorządów lokalnych, Przywództwo lokalne w zarządzaniu strategicznym, Partycypacja i konsultacje społeczne, Strategiczna karta wynik? w lokalnym zarządzaniu strategicznym); 3. Analiza lokalnego zarządzania strategicznego (Metody diagnozy strategicznej samorządów lokalnych, Metody i proces planowania strategicznego w samorządach lokalnych, Identyfikacja i analiza strategii rozwoju badanych jednostek, Elementy strategii rozwoju lokalnego, Ewaluacja i kontrola w lokalnym zarządzaniu strategicznym, Różnorodność środowiska naturalnego jako czynnik atrakcyjności lokalizacyjnej, Zróżnicowanie osadnicze i jakość kapitału ludzkiego badanych gmin i powiatów, Analiza budżetowych możliwości realizacji strategii rozwoju lokalnego, Lokalne zarządzanie strategiczne w percepcji społecznej); 4. Koncepcja lokalnego zarządzania strategicznego (Modele lokalnych strategii rozwoju, Zasady tworzenia strategii rozwoju lokalnego, Proces lokalnego zarządzania strategicznego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne ; 338)
Publikacja jest przeznaczona dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu oraz dla osób, które chciałyby rozwijać praktyczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.
Spis treści : Studia przypadków (IKEA, Disneyland, LEGO, OKNOPLAST, Peroni Nastro Azzurro, Netguru, brand24, OTCF) ; Zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie / Grzegorz Michalski. - Wydanie 2 zmienione (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, ja­kim jest pomnażanie bogactwa właścicieli, realizowane dzięki zwiększaniu wartości przedsiębiorstwa. Zastanawiając się nad strategicznym po­dejściem do zarządzania płynnością finansową, warto sobie odpowiedzieć na pytania dotyczące optymalnego poziomu składników kształtujących poziom płynności w przedsiębiorstwie, takich jak: należności, zapasy czy środki pieniężne. Ilość zamrożonego w nich kapitału rzutować będzie na realizację podstawowego celu zarządzania przedsiębiorstwem.[cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej