Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(68)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(63)
Proza
(45)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Filmy i seriale
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(25)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(11)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(11)
Filia nr 10
(7)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(6)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(2)
Autor
Machanienko Wasilij (1981- )
(9)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(6)
Kazuhiro Hara
(5)
Touno Mamare (1973- )
(5)
Tuczapska Paulina
(5)
Warda Małgorzata (1978- )
(5)
Cline Ernest (1972- )
(3)
Darda-Gramatyka Joanna
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Sitkiewicz Gabriela
(3)
Bargiel Nina G
(2)
Bednarek Józef
(2)
Bębas Sylwester (1981- )
(2)
Chojnowska Ilona (1982- )
(2)
Cieślik Marek
(2)
Cooke Olivia (1993- )
(2)
Dashner James (1972- )
(2)
De la Motte Anders (1971- )
(2)
Kamiński Janusz (1959- )
(2)
Mendelsohn Ben (1969- )
(2)
Penn Zak (1968- )
(2)
Sheridan Tye (1996- )
(2)
Silvestri Alan (1950- )
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Spielberg Steven (1946- )
(2)
Urbanik Paweł (1984- )
(2)
Ziembińska Ewa
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bober Wojciech Jerzy
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Dashner James
(1)
Datello Rachael
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Ferris Joshua (1974- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Fronia Marcin
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Helten Conrad
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jemisin N. K. (1972- )
(1)
Kalaga Wojciech
(1)
Kamińska-Nawrot Aneta
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Latham Roy
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Leksy Karina
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Maciejewski Robert (1969- )
(1)
Macios Karolina
(1)
Malinowski Jerzy (tłumacz)
(1)
Mather Matthew (1969- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Norton Zeke (1970- )
(1)
Nowikowska Katarzyna
(1)
Opiat-Bojarska Joanna
(1)
Pawlak Maciej (tłumacz)
(1)
Pelosi Giuseppe (1965- )
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Plis Jerzy
(1)
Pol Eric
(1)
Polak Jędrzej (1958-2020)
(1)
Reedy Trent
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Serata Sarah
(1)
Siwicki Maciej (prawo)
(1)
Skalski Dariusz
(1)
Sobczak Jacek
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Sweterlitsch Thomas
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Tidhar Lavie (1976- )
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Whitty Monica T. (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(68)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(14)
Młodzież
(14)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
0-5 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Informatycy
(1)
Prawnicy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(15)
Literatura polska
(11)
Literatura rosyjska
(9)
Literatura japońska
(5)
Film amerykański
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura izraelska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(64)
Gry komputerowe
(14)
Internet
(12)
Gry fabularne
(9)
Nastolatki
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Cyberprzestępczość
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Przyjaźń
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Licea
(3)
Młodzież
(3)
Rodzina
(3)
Zakochanie
(3)
Barbie (lalka)
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Biurowce
(2)
Dzieci
(2)
Graficy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Minecraft
(2)
Policja
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Programiści
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sekrety rodzinne
(2)
Sieroty
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Terroryzm
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Adopcja
(1)
Archiwiści
(1)
Autoprezentacja
(1)
Awatary (rzeczywistość wirtualna)
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(1)
Chłopcy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberseks
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dobra informacyjne
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Fryzjerzy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencerzy
(1)
Infrastruktura krytyczna
(1)
Instagram
(1)
Jurysdykcja
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura minojska
(1)
Loty kosmiczne
(1)
Magia
(1)
Mitologia
(1)
Miłość
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niewidomi
(1)
Nieśmiałość
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Oszustwo
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Pisarze
(1)
Pismo
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podróże
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo karne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Polska
(2)
Szwecja
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Izrael
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Pittsburgh (Stany Zjednoczone, stan Pensylwania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(35)
Fantastyka
(16)
Opracowanie
(7)
Science fiction
(7)
Fantasy
(6)
Powieść obyczajowa
(6)
Dystopia
(4)
Film fabularny
(2)
Film przygodowy
(2)
Kryminał
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Romans
(2)
Thriller
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Film 3D
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze!
Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Stax Kamieniarz jest sierotą i jedynym dziedzicem fortuny, zbudowanej przez ojca i babkę – właścicieli sieci kopalni w Górnym Świecie. Mieszka w ogromnej willi, a od przygód woli samotną pracę w ogrodzie i zabawy z kotami. Pewnego dnia w jego domu pojawia się tajemniczy mężczyzna, który okazuje się groźnym złoczyńcą. Wraz z bandą piratów rabuje posiadłość i porywa Staxa. Po długiej koszmarnej podróży przez pełne niebezpieczeństw morza bandyci porzucają chłopaka na pustynnym wybrzeżu. Stax nigdy nie musiał walczyć o przetrwanie i jest pewien, że nie przeżyje nocy, ale ku własnemu zdumieniu odnajduje w sobie siłę, która pozwala mu pokonywać przeciwności losu. Stax postanawia odzyskać rodzinny majątek i zemścić się na bandytach. Buduje więc łódź i wyrusza na długą, pełną przygód wyprawę, która na zawsze odmieni jego życie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Film
Blu-ray
W koszyku
Player One / reżyseria Steven Spielberg ; scenariusz Ernest Cline, Zak Penn. - Wydanie na Blu-ray. - Warszawa : Galapagos, 2018. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) (140 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Rzeczywistość 2045 roku nie nastraja optymistycznie. Świat znajduje się na skraju upadku i pogrążenia w chaosie. Wade Watts (Tye Sheridan) czuje, że żyje, tylko gdy ucieka do OASIS - wirtualnego uniwersum, w którym większość ludzi spędza całe dnie. W OASIS można podróżować, przeżywać przygody i być kimkolwiek się zapragnie. Jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Ekscentryczny geniusz James Halliday (Mark Rylance), który stworzył OASIS, szuka godnego następcy. Organizuje trzyetapowy konkurs, w którym nagrodą jest olbrzymia fortuna i całkowita kontrola nad uniwersum. Wade i jego przyjaciele z "Wielkiej Piątki" podejmują wyzwanie polegające na szukaniu skarbów w zakrzywionej rzeczywistości. W fantastycznym świecie - pełnym niespodzianek, ale i niebezpieczeństw - czeka ich zadanie ważniejsze niż sam konkurs. Muszą ocalić OASIS. [filmweb.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Blu-ray 3D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stacja centralna / Lavie Tidhar ; przełożył Michał Jakuszewski. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2017. - 319, [1] strona : ilustracja ; 22 cm.
U podstawy kosmoportu "Stacji Centralnej", powstałego w przyszłościowym mieście na pograniczu między izraelskim Tel Awiwem a arabską Jaffą, zamieszkało ćwierć miliona ludzi. Rozmaite kultury zderzają się tu ze sobą, w świecie realnym i wirtualnym. Ludzi, maszyny i Innych łączy ze sobą strumień cyfrowej świadomości. Życie może być tanie, ale dane są tańsze… Gdy Boris Chong z oporami wraca do Tel Awiwu z Marsa, zastaje tu całkowity chaos. Jego była kochanka wychowuje dziwnie znajome dziecko, które potrafi jednym dotknięciem palca podłączyć się do strumienia danych umysłu. Jego ojciec dał początek wielopokoleniowej zarazie umysłowej i choruje na przeciążenie pamięci. Jego podróżująca po kosmosie kuzynka zakochała się w robotniku, żołnierzu-cyborgu. A nieobliczalna kobieta będąca wampirem danych podążyła za nim do domu... Nad tym wszystkim góruje Stacja Centralna, stanowiąca połączenie między nieustannie się zmieniającym Tel Awiwem, ogromnym światem wirtualnym oraz koloniami kosmicznymi, do których przenieśli się ludzie uciekający przed nędzą i wojną. A wszystko to łączą ze sobą Inni, obce jestestwa, których nieustannie zmieniający się strumień świadomości stanął na progu fundamentalnej zmiany.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 337, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Ludzkość od wielu tysięcy lat przekształca i zmienia otaczającą ją przestrzeń. Jednak nawet XIX-wieczna rewolucja przemysłowa nie przyczyniła się w tak dużym stopniu do zmiany codziennego życia, ewolucji struktur społecznych czy uwarunkowań psychologicznych, jak współczesny cybernetyczno-internetowy postęp. Nowoczesna technologia już dawno przekroczyła granice wieku użytkownika, a teraz mierzy się z granicą czasu. Zaledwie 2 procent ludzi na świecie, którzy mają dostęp do komputera, smartfonu czy internetu, deklaruje, że mogłoby bez nich żyć. W której grupie jesteś Ty? Dobrodziejstwa technologiczne otoczyły życie człowieka jak pajęczyna, z której już dziś wydostać się jest niezwykle ciężko, a za kilka lat może to być już całkiem niemożliwe. Rozwój nowoczesnych technologii niesie ze sobą wiele korzyści, ale i jeszcze więcej zagrożeń. Rodzi również pytania o kondycję ludzkości, o wszechobecną możliwość manipulacji. Polityka, bezpieczeństwo, nasza własna prywatność i anonimowość - to wszystko są zagadnienia, które Krzysztof Gawkowski porusza w swojej książce. Przeczytaj i dowiedz się, gdzie czają się niebezpieczeństwa i jak się przed nimi chronić. Naucz się, jak nie dać się pochłonąć i oszukać w cyfrowym świecie. Cyberkolonializm to książka o bliskiej przyszłości, która na pewno zmieni Twoje życie. Może sam zostaniesz cyfrowym rewolucjonistą? [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fajstos : opowieść o przyszłości / Erick Pol ; [ilustracje Wacław Wysocki]. - Warszawa : Uroboros - Grupa Wydawnicza Foksal, 2018. - 572, [1] strona : ilustracje ; 20 cm.
(Immersja / Erick Pol ; 1)
Stanowi początek cyklu.
Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach… [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - Wydanie 2. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 343, [1] strona ; 21 cm.
Akcja nowej powieści znanej i cenionej pisarki Małgorzaty Wardy toczy się na dwóch planach ─ w realnym życiu i w grze, do której wchodzi szesnastoletnia bohaterka. W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry? Jakie zagrożenia płyną z maratonów gier, jak niebezpieczna jest anonimowość w Internecie? Z jakimi problemami borykają się dzieci mieszkające w rodzinach zastępczych, pogotowiach opiekuńczych i domach dziecka? Wartka akcja, ciekawe postaci, dająca do myślenia lektura dla nastolatków. "5 sekund do Io" została wybrana Książką Roku 2015 w kategorii literackiej. Nagroda jest przyznawana przez polską sekcję IBBY. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2019]. - 1 płyta audio (CD) (10 godz. 14 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Akcja nowej powieści znanej i cenionej pisarki Małgorzaty Wardy toczy się na dwóch planach ─ w realnym życiu i w grze, do której wchodzi szesnastoletnia bohaterka. W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry? Jakie zagrożenia płyną z maratonów gier, jak niebezpieczna jest anonimowość w Internecie? Z jakimi problemami borykają się dzieci mieszkające w rodzinach zastępczych, pogotowiach opiekuńczych i domach dziecka? Wartka akcja, ciekawe postaci, dająca do myślenia lektura dla nastolatków. "5 sekund do Io" została wybrana Książką Roku 2015 w kategorii literackiej. Nagroda jest przyznawana przez polską sekcję IBBY. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM/Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io : rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego "5 sekund do IO". Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie – zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Rebeliantka / Małgorzata Warda. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2019]. - 1 płyta audio (CD) (10 godz.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(5 sekund do Io ; t. 2)
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego 5 sekund do Io. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie – zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM/Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edda / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 418, [3] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 3)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Wszyscy mieszkańcy Eddy składają się z pikseli – z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar biega samopas i może zrobić dosłownie wszystko… łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna, lorda Scanthaxa. Gdy ostatni władca Eddy decyduje się na inwazję innych wirtualnych światów, Erik-Cindella z „Epica” i Zjawa z „Sagi” stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej, wielkiej wojnie między wszechświatami. Czy jest szansa na pokojowe rozwiązanie? Czy jednak wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą mieczy i pistoletów? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Epic / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2011. - 356, [4] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 1)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Historia rozgrywa się w odległej przyszłości na planecie Nowa Ziemia skolonizowanej przez uciekinierów z Ziemi. Ponieważ dawny świat stanął na krawędzi zniszczenia z powodu wojny, w nowym świecie panuje nienaruszalne prawo: nigdy więcej przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są więc za pomocą gry komputerowej EPIC - to jedyna legalna forma walki, dlatego każdy mieszkaniec dba o swoją komputerową postać, za pomocą której w razie potrzeby może rozprawić się z wrogiem. Zwłaszcza że na najlepszych graczy czekają lukratywne stanowiska w rządzie... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Saga / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 355, [2] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 2)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
W wirtualnym świecie "Sagi" szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa - członkini anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? I jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyspa / Max Brooks ; przekład Ewa Ziembińska. - Wydanie I. - Warszawa : Muza Warszawskie Wydawnictwo Literackie, 2018. - 348, [4] strony ; 21 cm.
(Minecraft)
Pierwsza oficjalna powieść Minecrafta! Bohater, który niespodziewanie znalazł się w świecie Minecrafta, musi poznać reguły panujące na tajemniczej wyspie, żeby przetrwać. Wyrzucony na plażę rozbitek rozgląda się po okolicy. „Co to za dziwne miejsce? Kim jestem? Dlaczego wszystko wokół jest zrobione z sześciennych bloków?” Nie ma czasu, żeby się nad tym zastanawiać. Zapada zmrok, trzeba znaleźć schronienie i coś do jedzenia! A jednocześnie uważać, żeby samemu nie stać się pożywieniem dla groźnych zombi, które pojawiają się nocą na wyspie. Ucieczka przed uzbrojonymi szkieletami i falą rozżarzonej lawy? Jedynie prawdziwy śmiałek wyjdzie z takich przygód bez szwanku, gdy do dyspozycji ma tylko prymitywne narzędzia! W świecie Minecrafta liczą się odwaga i kreatywność. Tylko dzięki nim da się poznać liczne sekrety, które kryje wyspa. Można eksplorować lasy i pozyskiwać z nich różne surowce, w podziemnych tunelach czekają skarby. Czasem zjawiają się moby, które trzeba pokonać… Nowy niezwykły świat cały stworzony z bloków czeka na odkrycie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Mł (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/Minecraft (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
"Gry sieciowe nie są nowotworem kulturowym, wprost przeciwnie: stanowią logiczny wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Mamy do czynienia z książką o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Mniej ważna staje się odpowiedź na pytanie: grasz czy nie grasz. Szeregi niegrających, nie takie znowu liczne, topnieją bardzo szybko. Ale co więcej: gry stają się kontekstem dla wielu innych mediów i kontekstów rozmaitych kulturowych aktywności. Tak więc dylemat polega na tym, że nasze oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec wcielania się w postać gry. Ani lepszą, ani gorszą - po prostu równoważną". [z wstępu prof. dr hab. Wiesław Godzic]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bolek i Lolek znowu wpadli w tarapaty! Zuch, pies chłopców, zjada wszystko - od szynki poprzez kąpielówki aż po klapki. Nowa koleżanka - Zuza - wprowadza Bolka i Lolka w świat Minecrafta i w trójkę muszą zmierzyć się z pułapkami wirtualnej rzeczywistości. Na dodatek sąsiad okazuje się wampirem, a w tajemniczych okolicznościach znika Święty Mikołaj (ostatnie widziały go renifery w sklepie na stacji benzynowej)… Będzie się działo! Dobra zabawa gwarantowana.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Bolek i Lolek (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chodź za mną / Joanna Opiat-Bojarska. - Warszawa : Burda Książki, 2020. - 387, [1] strona ; 21 cm.
Pozory potrafią zastąpić prawdę. Zwłaszcza, gdy tak mocno starasz się, by twoje życie było idealne. Rzeczywistość zawsze upomni się o swoje, nieproszona. I wybierze najokrutniejszy sposób... To Ewa. Jej idealny profil na insta. Idealny facet. Idealny weekend. Żadna idylla nie trwa jednak wiecznie. Jedna sekunda burzy cały jej świat. Sekunda to dla niego wieczność. Zwłaszcza gdy stoi przy ruchliwym skrzyżowaniu. Artur nie cierpi białej laski i cudzej litości. Wzrok zastępują mu dotyk, słuch i węch. Ale widzi więcej niż inni. Czy znasz to uczucie, gdy w jednej chwili zmienia się całe życie? Ewa jest śmiertelnie przerażona. Artur chciałby jej pomóc, tak przynajmniej twierdzi. Ale zaufanie to luksus, na który nie zawsze można sobie pozwolić. Zwłaszcza gdy nie wiadomo, kto jest ofiarą… Idealne życie jest jak sen. Z czasem potrafi zamienić się w koszmar. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kp (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze dzieci wykazują swobodę i niestety często brak rozwagi w surfowaniu po Internecie. My, rodzice, urodzeni w późnej epoce rozwoju prasy, jesteśmy ciągle na obrzeżach tej wiedzy. Martwi nas fakt, że nie nadążamy za postępem informatyki. Ale zrzucanie za to winy na Internet, to jak obwinianie lasu z baśni o Czerwonym Kapturku. Wrogiem jest wilk, a nie las. Zawsze istnieje jakieś ryzyko, godzące jednak tylko w tego, kto nie zdaje sobie z niego sprawy. Ta książka jest dobrze napisanym poradnikiem przeznaczonym dla rodziców, zawsze trochę spóźnionych w obsłudze narzędzi informatycznych nowej generacji. Pragną jednak uzupełnić swą wiedzę na temat nowych technologii i pomóc dzieciom bezpiecznie żeglować po tej podstępnej i zarazem cudownej "sieci". [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Ten Film)
Wejdź do świata gry komputerowej razem z Barbie! Emotkowy Wirus atakuje kolejne poziomy i niszczy wszystko, co napotyka na swojej drodze. Ktoś musi go pokonać! To zadanie dla Barbie i jej przyjaciół. Przeczytaj tę niezwykłą historię i przekonaj się, kto zwycięży w tej grze![egmont].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Księżniczki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Fabryka Sensacji)
Choć minęło dziesięć lat od kiedy Pittsburgh obrócił się w popiół i na zawsze odeszło wielu jego mieszkańców, John Dominic Blaxton wciąż nie może pogodzić się ze stratą żony i ich nienarodzonego dziecka. By zagłuszyć ból, pogrąża się w Archiwum - cyfrowej rekonstrukcji zniszczonego miasta - gdzie prowadzi śledztwa w sprawie morderstw sprzed lat. Pewnego dnia, gdy analizuje miejsce zbrodni: błotnisty park, w którym porzucono ciało młodej kobiety; odkrywa manipulację w kodzie tworzącym ponurą scenerię miejsca. Podążając za tropem, Blaxton przenosi się z mrocznych zakątków Archiwum do ruin miasta, co prowadzi go w samo serce najgorszego koszmaru, jaki mógłby sobie wyobrazić… [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej