Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(8)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(13)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(4)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(7)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 18
(4)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(7)
Dziuban Anna
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Jamrożek Bożena
(2)
Sobczak Jolanta
(2)
Adams Katherine L
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Czarnawska Mira Montana (1953- )
(1)
Derks Lucas
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Gellert Manfred
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Januszek Henryk (1946- )
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Kälin Karl
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mink Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Müri Peter
(1)
Nowak Claus (1938- )
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Spitzberg B. H
(1)
Stankiewicz Janina (1948- )
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Winkler Renata
(1)
Węglowska Magdalena
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Temat
Relacje międzyludzkie
(32)
Komunikacja społeczna
(10)
Socjotechnika
(10)
Zarządzanie
(8)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Grupy społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Perswazja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
(Sensus)
Książka to współczesny podręcznik psychologii kariery. Mozna jej używać do osiągnięcia korzyści własnych lub zespołu. Czytelnik dowie się z niej, jak: wzbudzać w innych zapał do realizacji własnych pomysłów, stwierdzić, które umiejętności rozwijać, aby stać się wpływową osobowością, zadbać o osobistą przewagę konkurencyjną w kontaktach zawodowych, podnieść swoją odporność psychiczną w środowisku pracy, kontrolować gniew i budować pewność siebie, sprawdzić, czy robi się to, do czego ma się talent, ocenić, czy da się szybko nadrobić zaległości w zakresie miękkich kompetencji. Książka zawiera DVD z fragmentami szkolenia oraz sesji coachingu prowadzonej przez autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład: Bogdan Wojciszke. - Wyd. 6. w języku polskim (nowe, poszerzone wydanie). - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. - 326 s. : ilustracje ; 24 cm.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy negocjacji i komunikacji / Mira Montana Czarnawska. - Pułtusk : WSH, 2003. - 294 s. : il. ; 21 cm.
(Podręczniki Wydziału Administracji / Wyższa Szkoła Humanistyczna imienia Aleksandra Gieysztora w Pułtusku)
Podręcznik przeznaczony jest dla doradców i wszystkich tych, którzy z natury swojej praktyki zawodowej są zainteresowani twórczym, otwartym podejściem do partnera rozmów. Nastawiony jest głównie na pracę warsztatową w zakresie komunikacji interpersonalnej i dotyczy kształcenia tych umiejętności, które zostały ustalone jako ważne w danej praktyce negocjacyjnej. Podręcznik ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera elementy wiedzy z logiki, semiotyki logicznej, logiki języka, psychologii i programowania neurolingwistycznego. [ze Wstępu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Książkę, która podpowie Ci, jak efektywnie korzystać z technik budowania sympatii, dobrego nastroju, radości i innych pozytywnych uczuć u ludzi w Twoim otoczeniu. Przekonasz się, że ich stosowanie da także i Tobie wiele radości i satysfakcji. Wraz z tym podręcznikiem otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wywoływać uśmiech na twarzach swoich rozmówców. Sprawisz, że poczują się potrzebni, lepsi i bardziej zmotywowani. Czy nie jest to kusząca perspektywa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komunikacja (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.1. Przyczyny i mozliwości rozszerzania wiedzy o człowieku 1.2. Istota zachowania organizacyjnego 1.3. Źródła wiedzy o zachowaniu organizacyjnym 1.4. Komponenty i zakres przedmiotu 1.5.Klasyczne podejs ┤cia do zachowania człowieka w środowisku pracy 1.6. Zasady oddziaływania na pracownika i test badania przyczyn wykonywania pracy według trzech koncepcji zarządzania Rozdział 2. Czynniki wpływające na osobowości jej wpływ na człowieka w środowisku pracy 2.1. Podejścia do osobowos ┤ci 2.2. Definicje osobowości i jej implikacje dla menedzera 2.3. Zmienne przyczyniające się do kształtowania sie osobowoś┤ci 2.4. Wpływ niektórych charakterystyk osobowości na zachowanie 2.5. Pomiar miejsca kontroli człowieka nad jego zachowaniem 2.6. Typy osobowości ze względu na preferencje człowieka Rozdział 3. Percepcja człowieka rozumieniu środowiska pracy 3.1. Istota,definicje i warunki percepcji 3.2. Etapy procesu percepcyjnego 3.3. Rodzaje i zasady percepcji wizualnej 3.4. Cechy bodz ┤co ┤w otoczenia i cechy człowieka oddziałujące na jego percepcje 3.5. Cechy człowieka wpływające na percepcje 3.6. Stereotypizacja jako skłonność człowieka do zniekształcania percepcji 3.7. Test percepcji stereotypów o kobiecie 3.8. Błędy halo-efektu w rozmowie kwalifikacyjnej 3.9. Stosowanie projekcji przez nowo zatrudnionego kierownika 3.10. Atrybucja w wyjaśnianiu wyników pracy Rozdział 4. Wartości zachowaniach pracowników i ich diagnoza 4.1. Istota i źródła wartości 4.2. Kryteria wyodrębniania i rodzaje wartości 4.3. Zarządzanie wartościami pracowników firmy 4.4. Diagnoza wartości człowieka Rozdział 5. Motywacja firmie 5.1. Istota motywacji 5.2. Teoria motywacji A. Maslowa i interpretacja potrzeb 5.3. Komponenty i rezultaty teorii motywacji F.Herzberga 5.4. Trychotomia potrzeb D. McClellanda,ich diagnoza i tendencje Rozdział 6.Istota,przyczyny i etapy istnienia grupy 6.1. Istota grupy,cechy i przyczyny powstania 6.2. Role w grupie i test rodzaju uczestnika 6.3. Etapy istnienia grupy Rozdział 7. Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy 7.1. Rodzaje i komponenty postawy 7.2. Sposoby wpływania na postawę człowieka 7.3. Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy 7.4. Pomiar poziomu satysfakcji pracownika Rozdział 8. Podejmowanie decyzji 8.1. Istota podejmowania decyzji 8.2. Struktury procesu podejmowania decyzji 8.3. Indywidualna i grupowa twórczośc w podejmowaniu decyzji 8.4. Racjonalność i ograniczona racjonalność decyzji 8.5. Rodzaje decyzji Rozdział 9. Porozumiewanie się organizacji i jego ulepszanie 9.1. Istota i składniki interpersonalnego porozumiewania się 9.2. Cechy elementarnych i złozonych składników porozumiewania się 9.3. Typy i charakterystyki sieci informacyjnych 9.4. Test umiejętności porozumiewania sie 9.5. Techniki aktywnego słuchania, pomagające w osiągnięciu celu przekazu 9.6. Istota i funkcje niewerbalnej komunikacji 9.7. Typy języka niewerbalnego 9.8. Atmosfera informacyjna wpływająca na skuteczność kontaktu informacyjnego Rozdział 10. Koncepcje i działania kierownika i przywódcy 10.1. Istota i zakres działań kierownika 10.2. Koncepcja władzy i jej społecznych i organizacyjnych żródeł 10.3. Koncepcja i składniki przywództwa 10.4. Zasady postępowania lidera i test charyzmy 10.5. Lider w globalnej firmie 10.6. Modele cech i zachowań kierownika i lidera 10.7. Sytuacje konfliktowe w firmie i jej rezultaty 10.8. Style zarządzania konfliktem destrukcyjnym ; Bibliografia ; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - [Wyd. 2 popr.]. - Wrocław : "Astrum", 1999. - 195, [1] s. : rys., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej