Gros Urszula (1940- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Gros Urszula (1940- )
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(279)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(271)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(225)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Willis Helena (1964- )
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Supeł Barbara
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Praca
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.1. Przyczyny i mozliwości rozszerzania wiedzy o człowieku 1.2. Istota zachowania organizacyjnego 1.3. Źródła wiedzy o zachowaniu organizacyjnym 1.4. Komponenty i zakres przedmiotu 1.5.Klasyczne podejs ┤cia do zachowania człowieka w środowisku pracy 1.6. Zasady oddziaływania na pracownika i test badania przyczyn wykonywania pracy według trzech koncepcji zarządzania Rozdział 2. Czynniki wpływające na osobowości jej wpływ na człowieka w środowisku pracy 2.1. Podejścia do osobowos ┤ci 2.2. Definicje osobowości i jej implikacje dla menedzera 2.3. Zmienne przyczyniające się do kształtowania sie osobowoś┤ci 2.4. Wpływ niektórych charakterystyk osobowości na zachowanie 2.5. Pomiar miejsca kontroli człowieka nad jego zachowaniem 2.6. Typy osobowości ze względu na preferencje człowieka Rozdział 3. Percepcja człowieka rozumieniu środowiska pracy 3.1. Istota,definicje i warunki percepcji 3.2. Etapy procesu percepcyjnego 3.3. Rodzaje i zasady percepcji wizualnej 3.4. Cechy bodz ┤co ┤w otoczenia i cechy człowieka oddziałujące na jego percepcje 3.5. Cechy człowieka wpływające na percepcje 3.6. Stereotypizacja jako skłonność człowieka do zniekształcania percepcji 3.7. Test percepcji stereotypów o kobiecie 3.8. Błędy halo-efektu w rozmowie kwalifikacyjnej 3.9. Stosowanie projekcji przez nowo zatrudnionego kierownika 3.10. Atrybucja w wyjaśnianiu wyników pracy Rozdział 4. Wartości zachowaniach pracowników i ich diagnoza 4.1. Istota i źródła wartości 4.2. Kryteria wyodrębniania i rodzaje wartości 4.3. Zarządzanie wartościami pracowników firmy 4.4. Diagnoza wartości człowieka Rozdział 5. Motywacja firmie 5.1. Istota motywacji 5.2. Teoria motywacji A. Maslowa i interpretacja potrzeb 5.3. Komponenty i rezultaty teorii motywacji F.Herzberga 5.4. Trychotomia potrzeb D. McClellanda,ich diagnoza i tendencje Rozdział 6.Istota,przyczyny i etapy istnienia grupy 6.1. Istota grupy,cechy i przyczyny powstania 6.2. Role w grupie i test rodzaju uczestnika 6.3. Etapy istnienia grupy Rozdział 7. Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy 7.1. Rodzaje i komponenty postawy 7.2. Sposoby wpływania na postawę człowieka 7.3. Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy 7.4. Pomiar poziomu satysfakcji pracownika Rozdział 8. Podejmowanie decyzji 8.1. Istota podejmowania decyzji 8.2. Struktury procesu podejmowania decyzji 8.3. Indywidualna i grupowa twórczośc w podejmowaniu decyzji 8.4. Racjonalność i ograniczona racjonalność decyzji 8.5. Rodzaje decyzji Rozdział 9. Porozumiewanie się organizacji i jego ulepszanie 9.1. Istota i składniki interpersonalnego porozumiewania się 9.2. Cechy elementarnych i złozonych składników porozumiewania się 9.3. Typy i charakterystyki sieci informacyjnych 9.4. Test umiejętności porozumiewania sie 9.5. Techniki aktywnego słuchania, pomagające w osiągnięciu celu przekazu 9.6. Istota i funkcje niewerbalnej komunikacji 9.7. Typy języka niewerbalnego 9.8. Atmosfera informacyjna wpływająca na skuteczność kontaktu informacyjnego Rozdział 10. Koncepcje i działania kierownika i przywódcy 10.1. Istota i zakres działań kierownika 10.2. Koncepcja władzy i jej społecznych i organizacyjnych żródeł 10.3. Koncepcja i składniki przywództwa 10.4. Zasady postępowania lidera i test charyzmy 10.5. Lider w globalnej firmie 10.6. Modele cech i zachowań kierownika i lidera 10.7. Sytuacje konfliktowe w firmie i jej rezultaty 10.8. Style zarządzania konfliktem destrukcyjnym ; Bibliografia ; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej