Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(34)
IBUK Libra
(18)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(9)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(26)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(2)
Autor
Błaszczyk Wanda
(2)
Felis Paweł (1969- )
(2)
Jamroży Marcin
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Szlęzak-Matusewicz Joanna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bober Tomasz
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Broniewska Grażyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Ciepielewska Anna
(1)
Cieślak Adrianna
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Eicher James (1954- )
(1)
Fisher Max
(1)
Friedman Barry A
(1)
Frier Sarah
(1)
Gola Jan
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Ickiewicz Janina
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Januszek Henryk (1946- )
(1)
Kaczmarczyk Michał
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Klinowski Marcin
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowerski Mieczysław
(1)
Koźlak Aleksandra
(1)
Kromer Oktawia
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Meyer Erin
(1)
Mikołajczak Paweł
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nawrocki Rafał
(1)
Patora Tomasz (1973- )
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Podstawka Marian (1954- )
(1)
Poszwa Michał
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Sahinidis Alexandros
(1)
Sikora Jan (zarządzanie)
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stalmaszczyk Piotr (1959- )
(1)
Stavroulakis Dimitris
(1)
Taylor Brian
(1)
Thierry Dominique
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Warner Tony
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Winkler Renata
(1)
Witwicki Piotr (1982- )
(1)
Wyrzykowski Wojciech
(1)
Łakomiak Aleksandra
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(49)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie
(6)
Relacje międzyludzkie
(4)
Ubezpieczenia społeczne
(4)
Innowacje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwo społeczne
(3)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Model biznesowy
(2)
Patologia społeczna
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Public relations
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Cło
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia
(1)
Elektronika
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Influencerzy
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Kapitalizm
(1)
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS)
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Krzykała, Franciszek (1927- )
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Media strumieniowe
(1)
Miasta
(1)
Nanotechnologia
(1)
Netflix
(1)
Obszary metropolitalne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odzież
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatki
(1)
Pogotowie ratunkowe
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Potrzeba aprobaty społecznej
(1)
Praca
(1)
Problemy społeczne
(1)
Procesy sądowe
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo pogrzebowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Rachunkowość
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rewitalizacja
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samotność
(1)
Siła robocza
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Start-up
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Usługi prozdrowotne
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Reportaż
(4)
Publicystyka
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rachunkowość fundacji i stowarzyszeń : (z suplementem elektronicznym) / Rafał Nawrocki. - Stan prawny: kwiecień 2018 - Gdańsk : ODDK, 2018. - 415 stron ; 24 cm.
Spis treści: Polityka rachunkowości w organizacji pozarządowej Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości - wersja skrócona Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości - wersja rozbudowana Polityka rachunkowości w organizacji pozarządowej prowadzącej działalność gospodarczą Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości Polityka rachunkowości w spółdzielni socjalnej Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy finansów : teoria i praktyka / Marian Podstawka. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 363, [1] s. : il. ; 23 cm.
Treść : Rozdział I. Finanse w teorii (Ujęcie historyczne, Klasyfikacja zjawisk finansowych, Funkcje finansów, Makroekonomiczna formuła gospodarki rynkowej) ; Rozdział II. Publiczny system finansowy (Zadania państwa, Zadania samorządu terytorialnego, Charakterystyka publicznego systemu finansowego, Budżet państwa - aspekty teoretyczne, System finansowy jednostek samorządu terytorialnego, Uchwała budżetowa i budżet jednostki samorządu terytorialnego) ; Rozdział III. Pieniądz i system bankowy (Pieniądz treścią zjawisk finansowych, Funkcje pieniądza, Kreacja pieniądza w ujęciu sformalizowanym, Wartość pieniądza w czasie, System bankowy, Instrumenty polityki pieniężnej w Polsce, Międzybankowy rynek pieniężny) ; Rozdział IV. System podatkowy i charakterystyka niektórych podatków ; Rozdział V. Ubezpieczenia społeczne i gospodarcze (Ubezpieczenie społeczne rolników, Ubezpieczenia społeczne pracowników, Ocena systemu ubezpieczenia społecznego KRUS i ZUS, Ubezpieczenia gospodarcze) ; Rozdział VI. Podstawy finansów przedsiębiorstw (Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Uwarunkowania zewnętrzne funkcjonowania przedsiębiorstw, Analiza finansowa i jej miejsce w systemie analiz, Elementy planowania finansowego, Wpływ struktury kapitałów na zyskowność przedsiębiorstwa, Ekonomiczna efektywność inwestycji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obciążenia podatkowe oraz parapodatkowe immanentnie wiążą się z prowadzeniem działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy z jednej strony jako podatnicy są zobowiązani do rozliczenia zobowiązań na rzecz podmiotów publicznych (Skarbu Państwa, województwa, powiatu oraz gminy), z drugiej zaś jako płatnicy do obliczenia, pobrania i rozliczenia podatków i parapodatków w imieniu zatrudnionych pracowników. Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie podstawowych obciążeń podatkowych i składkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w szczególności wyeksponowano kwestie obowiązków przedsiębiorców w zakresie ich rozliczeń i prowadzonej w związku z tym ewidencji. W nowym wydaniu uwzględniono zmiany prawne obowiązujące zasadniczo od 1 stycznia 2024 r. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Ogólne zagadnienia podatków i parapodatków ; Podatki dochodowe ; Podatki od obrotu ; Podatki majątkowe ; Składki w działalności przedsiębiorców.
W publikacji przedstawiono podstawowe obciążenia podatkowe i składkowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, w szczególności wyeksponowano kwestie obowiązków przedsiębiorców w zakresie ich rozliczeń i prowadzonej w związku z tym ewidencji. Wśród podatków wyróżniono: podatki obciążające dochód powstający z działalności gospodarczej (podatek dochodowy od osób fizycznych i podatek dochodowy od osób prawnych), zryczałtowane formy opodatkowania działalności gospodarczej (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, karta podatkowa), podatki pośrednie (podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy), podatki obciążające majątek przedsiębiorcy (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych), a także podatki związane z obrotem cywilnoprawnym (podatek od czynności cywilnoprawnych).[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od wielu lat toczy się dyskusja nad określeniem cech, przedmiotu, a także podmiotów działalności gospodarczej. Stanowi ona niezwykle ważną formę aktywności człowieka oraz powołanych przez niego instytucji i organizacji. Na działalność tę składają się różnego rodzaju czynności, te zaś realizowane są przez podmioty mające różny status i postaci swego występowania. Działalność gospodarcza postrzegana może być w co najmniej trzech aspektach. Pierwszy - aspekt prawny, to spojrzenie na działalność gospodarczą z perspektywy norm obowiązującego prawa i ustalenie wyznaczonych przez pracodawcę znamion tej działalności. Aspekt drugi - to charakterystyka działalności gospodarczej jako zmaterializowanej formy aktywności ekonomicznej, która jest jedną z najstarszych znanych cywilizacji form działania człowieka. Składają się na nią działania zmierzające do zapewnienia racjonalnego i najbardziej efektywnego wykorzystania zasobów gospodarczych przedsiębiorstwa. Wreszcie - działalność gospodarcza występuje zawsze w kontekście społecznym, który jest od lat przedmiotem wnikliwej analizy socjologicznej. Stąd też część niniejszego opracowania poświęcona jest działalności gospodarczej ujmowanej z tej właśnie, społecznej perspektywy.
Spis treści:Aspekty prawne działalności gospodarczej ; Działalność gospodarcza - aspekt ekonomiczny ; Predsiębiorczość z perspektywy socjologicznej ; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest podsumowaniem dwudziestopięcioletniego doświadczenia autora z pracy w ośrodkach akademickich, które poprzedzone było kilkuletnią praktyką na stanowiskach menedżerskich w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Przedstawiony materiał obejmuje zasadniczą część dotychczasowego dorobku naukowego autora, który koncentruje się na metodach wielopłaszczyznowej oceny działalności przedsiębiorstwa w ujęciu biznesowym. Celem książki jest analityczne potraktowanie modeli biznesowych i zachodzących w nich procesów, które powinno uwzględniać takie obszary działalności, jak: przedsiębiorczość, innowacyjność, restrukturyzacja, społeczna odpowiedzialność biznesu, postęp naukowo-techniczny, a także dynamiczna analiza dostarczanych informacji ekonomicznych, finansowych, organizacyjnych i innych. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów, dotyczących: modeli biznesowych w ujęciu teoretycznym i praktycznym; ekonomicznych podstaw modeli biznesowych (podejście autorskie); przedsiębiorczości w procesach biznesowych; innowacji w procesach biznesowych; restrukturyzacji w modelach biznesowych; społecznej odpowiedzialności biznesu jako podstawie budowy modeli biznesowych.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Stworzyliśmy machinę do wywoływania oburzenia, zachęcającą do propagowania bulwersujących treści. [...] Zwyczajni ludzie zaczęli się czuć jak żołnierze cyfrowej armii walczący o wspólną sprawę” – zauważyła Renée DiResta, research manager w Stanford Internet Observatory. Przejście od słów do czynów było tylko kwestią czasu. Mjanma – wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka – rozruchy na tle religijnym. USA – chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rozwój obszarów metropolitalnych w świetle wybranych koncepcji i teorii naukowych 2.Znaczenie partycypacji społecznej dla efektywności wydatków inwestycyjnych gmin 3.Współpraca dewelopera z wykonawcą nieruchomości-perspektywa przedsiębiorstwa budowlanego 4.Rynkowe mierniki wartości i ich wykorzystanie w ocenie efektywności kreowania wartości spółek sektora budowlanego 5.Rewitalizacja z perspektywy rynku nieruchomości na przykładzie poznańskiej Śródki i wrocławskiego Nadodrza. Analiza ekonomiczno-społeczna 6.Energooszczędne budynki inwentarskie w koncepcji zrównoważonego rozwoju 7.Zróżnicowanie kosztów utrzymania i wyposażenia mieszkań w zależności od typu zasobu mieszkaniowego w Polsce .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znikająca Polska / Piotr Witwicki. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2021. - 219, [4] strony : fotografie ; 20 cm.
Znikająca Polska to historia transformacji opowiedziana z perspektywy miasta średniej wielkości. Włocławek to polskie Detroit, przemysłowy ośrodek, który wbija gwóźdź do własnej trumny. Zamiast wielkiej polityki mamy tu historie ludzi: od tych, którzy zbierali złom po tych, którzy flirtowali z rodzącym się kapitalizmem. W tle: zrujnowane fabryki, rodząca się drobna przedsiębiorczość i brutalna reforma administracyjna. Miasta upada, ale w nim pozostają ludzie. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługa czysto platoniczna : jak z samotności robi się biznes / Oktawia Kromer. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 240, [7] stron : ilustracje ; 23cm.
(Reportaż)
Co biznes ma wspólnego z miłością? Gdy spojrzeć na to na chłodno, można stwierdzić, że niewiele. Ale chłodne spojrzenie to ostatnia rzecz, na której zależy temu, kto pragnie coś sprzedać. Bohaterami tej książki są ludzie gotowi zapłacić za erzac bliskości. Emeryci zadłużający się na produkty mające dać im „ciepło macierzyńskiej miłości”, studentka psychologii, która za zaskórniaki kupuje w pakietach „przyjacielski dotyk”, „akceptację” i „obecność”, nieśmiały uczeń „trenera podrywu” gotowy na polecenie swojego guru rzucić się w centrum handlowym z pocałunkami na przypadkową dziewczynę. Oktawia Kromer podąża szlakiem firm, które oferują klientom takie i inne zadziwiające towary i usługi. Rozmawia też z samymi przedsiębiorcami: przytulaczami, sprzedawcami ze sklepu wysyłkowego dla więźniów, swatkami, agentkami biur matrymonialnych, pocieszycielką w żałobie... Wiele z tych biznesów wzbudza niesmak. Czuć w nich cynizm, żerowanie na samotności klientów. Część przedsiębiorców ma jednak dobre intencje. A niektórzy sami są samotni. Szewc bez butów chodzi? Tak bywa i ze sprzedawcami „usługi czysto platonicznej”. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Instagram bez filtra Sarah Frier Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZAS NA ZMIANY Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Media (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Pionierska monografia z zakresu teorii finansowania przedsiębiorstw społecznych, zawierająca również wnioski praktyczne i zalecenia dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw społecznych. Łączy perspektywę polską z europejską i globalną. Publikacja ma na celu identyfikację dotychczasowych i przewidywanych źródeł oraz instrumentów zasilania kapitałowego przedsiębiorstw społecznych stanowiących podstawową determinantę rozwoju ich potencjału ekonomiczno-społecznego. Autor rozważa typologię przedsiębiorstw społecznych, bogactwo form ich działalności, różnorodności zasad i instrumentów finansowania. Przedstawia też doświadczenia innych krajów w zakresie wspierania przedsiębiorstw społecznych. Wypracowuje własną koncepcję struktury organizacyjnej procesu emisji obligacji wpływu społecznego (SIB) i model cyklu obiegu kapitału na rynku obligacji wpływu społecznego. Podstawą są tu przeprowadzone przez autora badania empiryczne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej