Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(18)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 16
(1)
Autor
Bangs David H
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Sokół Aneta
(2)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Barański Robert
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bessaraba Ryszard
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Chynał Hanna
(1)
Czauderna Iwona
(1)
Dickey Terry
(1)
Długosz Stanisław (1925-2019)
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Godin Seth
(1)
Gruszka Anna
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hebda Marta (ochrona środowiska)
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Keefe Janice
(1)
Kozub Roman
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Laszuk Grażyna
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Perek Marzena
(1)
Pytlik Marcin
(1)
Romanowska Ewa (ekonomia)
(1)
Rosłoń Dorota
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sandler Corey
(1)
Sarna Marcin (prawnik)
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stolarski Kamil (1987- )
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Szwoch Wojciech
(1)
Wietecha Andrzej Jan
(1)
Zaborowska Iwona
(1)
Ziaja Sebastian
(1)
Świerczewska-Opłocka Agnieszka
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Certyfikacja zgodności
(3)
Jakość produktu
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Marketing
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Zarządzanie
(2)
Dotacja
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kredyt
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Microsoft Office
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Organizacje
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(23)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
Treść : 1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Paneuropjeskie formy przedsiębiorstw ( Spółdzielnia Europejska, Europejska Spółka Akcyjna, Europejska Spółka Prywatna, Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych), 4. Procedura zakładania firmy, 5. Ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej, 6. Stan i kierunki rozwoju wybranych elektronicznych ułatwień zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, 7. Formy opodatkowania małej firmy w Polsce, 8. Ewidencje podatkowe polskich małych przedsiębiorstw, 9. Zatrudnienie pracowników ? prawne formy zatrudnienia, 10. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 11. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej (Kredyt, Leasing, Factoring, Franchising, Fundusze europejskie 2007-2013, Unijne wsparcie na inwestycje i innowacje dla sektora MSP, Wsparcie dla sektora MSP z funduszy Unii Europejskiej na szkolenia, doradztwo i zatrudnienie), 12. Biznesplan ? jak go przygotować, 13. Procedura zakładania działalności gospodarczej w wybranych krajach europejskich ( Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Niemczech).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Działalność każdej firmy wpływa w określony sposób na stan środowiska naturalnego, dlatego przedsiębiorcy powinni zdawać sobie z tego sprawę i posiadać stosowną wiedzę na temat obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska. Specjalista ds. ochrony środowiska jest odpowiedzialny za organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska. Do jego obowiązków należy przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, sporządzanie raportów i sprawozdań, kontrolowanie przestrzegania przepisów prawnych, w tym weryfikowanie i składanie wniosków o uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń czy zgłoszeń. O tym, w jaki sposób prawidłowo wywiązywać się z powierzanych obowiązków przeczytasz w tej publikacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie III. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 217, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych firm są trudności związane z kierowaniem ludźmi. Każde tego typu przedsiębiorstwo ma wprawdzie własną specyfikę i nie istnieje jeden wzorzec postępowania, którym powinni się kierować właściciele, jednak możliwe i pożądane jest dopasowanie prezentowanych tu modeli działania do konkretnych potrzeb, uwarunkowań i okoliczności. Omawiając zatem specyfikę zarządzania ludźmi w małej firmie (rozumianej tu jako przedsiębiorstwo zatrudniające mniej niż 50 osób), autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania, rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia, motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania, < kształtowanie systemów wynagrodzeń, systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających, rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego. [onepress.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku / Marcin Pytlik. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 152 strony : ilustracje ; 21 cm.
Biuro w chmurze. Office 365 to pakiet usług oferowanych w ramach Microsoft Cloud, czyli w chmurze. Dostępna w 181 krajach na całym świecie Microsoft Cloud w czerwcu 2019 roku obsługiwała miliard użytkowników, w tym dwadzieścia milionów firm. Skąd taka popularność pakietu Office 365? Zapewne wynika ona z kompleksowości oferowanych usług i wygody korzystania. Umieszczenie zasobów w chmurze pozwala nie martwić się o moc i stan własnych serwerów. Wszystko, co najistotniejsze, jak Exchange Server, SharePoint Server czy Lync Server, jest dostarczane i osiągalne przez internet. W skład Office 365 wchodzi oczywiście pakiet Microsoft Office. Słowem, korzystający z tego produktu mają dostęp do wszelkich programów i usług umożliwiających sprawną pracę firmy w XXI wieku. Co najważniejsze, Office 365 można dostosowywać do swoich potrzeb. Oznacza to, że nie trzeba wykupywać abonamentu na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie dostarcza producent. Z szerokiego pakietu usług klient wybiera te, które sprawdzą się w jego firmie, i tylko za dostęp do nich płaci. Skąd jednak początkujący użytkownik ma wiedzieć, która usługa Office 365 sprawdzi się w jego firmie, a która okaże się zbędnym wydatkiem? Firma Microsoft umożliwia skonfigurowanie wersji próbnej Office 365 i testowanie jej przez maksymalnie miesiąc bez opłat. Dzięki temu poszczególni pracownicy będą w stanie wybrać z pakietu to, co najbardziej przyda się w ich pracy, a administrator sieci firmowej zdąży przyzwyczaić się do zarządzania dzierżawą usług dostępnych w Microsoft Cloud. Z tego poradnika, będącego swego rodzaju instrukcją obsługi Office 365, dowiesz się między innymi: Jak skonfigurować dzierżawę Office 365 W jaki sposób zarządzać użytkownikami pakietu Jak planować i konfigurować poszczególne usługi w pakiecie oraz nimi administrować Jak wygląda zarządzanie Office 365 za pomocą PowerShell [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Programy
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej