Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(22)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(7)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(7)
Matlak Andrzej (1965-)
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Adamczak-Retecka Monika
(1)
Adamczyk Natalia
(1)
Bagieńska-Masiota Aleksandra
(1)
Banasiuk Joanna
(1)
Bednarek Wincenty
(1)
Brodecki Zdzisław (1941- )
(1)
Cisek Rafał
(1)
Flisak Damian
(1)
Flisek Aneta
(1)
Gerecka-Żołyńska Anna (1969- )
(1)
Gienas Krzysztof
(1)
Golat Rafał
(1)
Hetman Joanna
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Lidzbarski Marcin
(1)
Michniewicz Grzegorz
(1)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(1)
Nowak Tadeusz (prawnik)
(1)
Nowicki Henryk (1954- )
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Wiebe Andreas
(1)
Zawadzka Zofia
(1)
Załucki Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Prawo autorskie
(26)
Multimedia
(2)
Orzecznictwo cywilne
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Blog
(1)
Budownictwo
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Inwestycje publiczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Merchandising
(1)
Oprogramowanie open source
(1)
Piractwo audiowizualne
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo budowlane
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prawo zamówień publicznych
(1)
Projekt budowlany
(1)
Projektowanie
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sponsoring
(1)
Timesharing
(1)
Umowa
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. 'ksiaznica.ocm.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Czasopismo z zakresu nauk prawnych. Wydawane od 1974 roku. Autorami tekstów są nie tylko wybitni naukowcy, ale również praktycy polscy i zagraniczni. Opisują i wyjaśniają problemy pojawiające się w prawie polskim i innych krajów, a także w prawie międzynarodowym. W czasopiśmie publikowane są artykuły w językach polskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej