Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(76)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje dydaktyczne
(16)
E-booki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(66)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(2)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ozimek Irena
(2)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Adamczak-Retecka Monika
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Brodecki Zdzisław (1941- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Christopher Martin
(1)
Chybalski Filip
(1)
Cybula Piotr
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frank Robert H
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gallagher Bill
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gnela Bogusława (1953- )
(1)
Goerger Harlan H
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gradoń Witold
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Harris Vincent
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jordan J
(1)
Justyński Janusz (1941- )
(1)
Kamiński Ireneusz C
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosiorowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziejczyk Magdalena
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kruk Henryk
(1)
Kucewicz Katarzyna
(1)
Kłaczyńska Małgorzata Danuta
(1)
Lambkin Mary
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Litwińska Zuzanna Saba
(1)
Makówka Małgorzata
(1)
Marcinkowska-Wełna Zofia
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Myślicki Rafał
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Osajda Konrad
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pająk Agnieszka (dietetyk)
(1)
Peck Helen
(1)
Pigłowski Marcin
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sapała Marta
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Skory Maciej
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Streżyńska Anna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szustak Grażyna
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Sławomirska Agnieszka
(1)
Ucherek Marzena (1967-2012)
(1)
Underhill Paco
(1)
Walden-Kozłowska Adalberta
(1)
Wełna Jerzy
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(76)
Marketing
(14)
Reklama
(7)
Techniki sprzedaży
(5)
Decyzje
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Konkurencja
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Opakowania
(3)
Spożycie
(3)
Umowa
(3)
Usługi
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Zachowanie
(3)
Banki
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Kredyt konsumpcyjny
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Negocjacje
(2)
Popyt
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Swobodny przepływ osób
(2)
Timesharing
(2)
Umowa sprzedaży
(2)
Unia Europejska
(2)
Wspólna Polityka Rolna UE
(2)
Żywność
(2)
Bank centralny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dane osobowe
(1)
Dumping
(1)
Ekonomia
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Magazyn
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Neuropsychologia
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Orzecznictwo cywilne
(1)
Otwarte fundusze emerytalne
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Płaca
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Socjotechnika
(1)
Solidarność (prawo)
(1)
Spam
(1)
Subsydiarność
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa (1991)
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Wspólna Polityka Rybołówstwa UE
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Ładunki
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Temat: czas
1989-
(8)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(7)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Joanna Dutkiewicz [et al.]. - Warszawa : "Difin", 2000. - 271 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Książka opowiada o nowej metodzie badań rynku - neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Autor dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Europejskie prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XXXV, 413 s. + CD-ROM ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Spis treści : Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (E-konsument i jego zachowania nabywcze, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta) ; Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (Źródła informacji o e-konsumencie, Metody i techniki badania e-konsumenta, Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta ) ; Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta, Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta, Czas wolny polskiego e-konsumenta, Internet w życiu polskiego e-konsumenta) ; Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta, Motywy dokonywania zakupów w sieci , Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci, Determinanty wyboru produktów, Miejsca i warunki zakupów w sieci) ; Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (Typy polskiego e-konsumenta, Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie IBRKK.)
Treść : Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej i w Polsce (Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego, Dostęp do Internetu w krajach Unii Europejskiej, Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce według cech socjodemograficznych, Obawy Polaków dotyczące bezpieczeństwa w sieci) ; Rozdział 2. Konsument na rynku e-handlu (Charakterystyka e-handlu, Prokonsumenckie zmiany w e-handlu, Zachowania e-konsumentów na rynku e-handlu, Prawa konsumenta na rynku e-handlu, Perspektywy rozwoju e-handlu) ; Rozdział 3. E-bankowość z perspektywy konsumentów (Historia e-bankowości, Rozwój e-bankowości w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Liderzy rynku w Polsce, Produkty bankowości internetowej. Innowacyjne produkty bankowości internetowej, Skłonność Polaków do korzystania z usług e-bankowości, Bariery rozwoju e-bankowości w Polsce, Korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania przez konsumentów z usług bankowości internetowej, Perspektywy rozwoju e-bankowości w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Platinium)
Treść: Część I Bezpieczeństwo finansowe - 1. Determinanty i struktura bezpieczeństwa finansowego (Bezpieczeństwo jako cecha stabilności finansowej, Wielowymiarowość bezpieczeństwa finansowego i jego determinanty , Struktura sieci bezpieczeństwa finansowego, Determinanty bezpieczeństwa finansowego rynku bankowego i rynku ubezpieczeniowego, Współpraca między instytucjami sieci bezpieczeństwa finansowego) ; 2. Nadzór zintegrowany nad rynkiem finansowym (Modele nadzoru nad rynkiem finansowym, Koncepcje nadzoru finansowego w Unii Europejskiej, Nadzór sektorowy versus nadzór zintegrowany, Komisja Nadzoru Finansowego jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, Przedsięwzięcia Komisji Nadzoru Finansowego jako instytucji nadzorczej w sieci bezpieczeństwa finansowego) ; 3. Bank centralny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego (Rola i funkcje banku centralnego jako ogniwa sieci bezpieczeństwa finansowego, Bank centralny jako pożyczkodawca ostatniej instancji, Działania banku centralnego na rzecz bezpieczeństwa systemu płatniczego i systemów rozrachunku papierów wartościowych, Polityka informacyjna banku centralnego) ; Część II - Ochrona klienta rynku finansowego : 4. Ochrona klienta rynku bankowego i klienta skok-u , Systemy gwarantowania depozytów na rynku finansowym Unii Europejskiej, Bankowy Fundusz Gwarancyjny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, System ochrony oszczędności w SKOK-ach, Arbitraż konsumencki i sąd polubowny, Tajemnica chroniona prawnie) ; 5. Ochrona klienta rynku kapitałowego (Międzynarodowa Organizacja Komisji Papierów Wartościowych, System rekompensat jako element sieci bezpieczeństwa finansowego, Rozstrzyganie sporów w obrocie giełdowym) ; 6 Ochrona klienta rynku ubezpieczeniowego (Cele, funkcje i klasyfikacja funduszy gwarancyjnych w sektorze ubezpieczeniowym, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny jako ogniwo sieci bezpieczeństwa finansowego, Rzecznik Ubezpieczonych w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1.1. Internet we współczesnym świecie (Przemiany cywilizacyjne, Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej, Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej) ; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni (Charakterystyka e-konsumenta, Prosument w sieci, Konsument w dobie kryzysu) ; 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja) (E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem, E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu, E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy) ; 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura) ; 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia) ; 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów (Prawa dotyczące korzystania z e-usług, Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu, Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się ─ na jakiś czas ─ radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie ─ uwiera? Czy ┬mniej├ w jednej dziedzinie oznacza ┬więcej├ w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić? [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej