Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(34)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(18)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(9)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 18
(5)
Autor
Malcherek Monika
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Adamkiewicz Alicja
(1)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bliuj-Stodulska Patricija
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błaż Agata
(1)
Carroll Henry
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Diamond Stuart
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Fanning Patrick
(1)
Gabor Don
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Goldstein Joseph (1939- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hamlin Sonya
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jay Ros
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kloza-Rozwadowska Anna
(1)
Knichnicka Ewa
(1)
Knight Sarah
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kosek Marta (grafik)
(1)
Kossowska Agnieszka
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Kubiak Michał
(1)
Kłobukowski Michał (1951- )
(1)
Leigh Andrew
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mac Amber
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maynard Michael
(1)
McKay Matthew
(1)
Moltzan-Małkowska Magdalena (1975- )
(1)
Moore Christopher W. (1947- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Murdoch Anna
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oziewicz Tina (1971- )
(1)
Parnham Elizabeth
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Paul Caroline (1963- )
(1)
Pietroń Katarzyna
(1)
Płóciennik Paweł (1987- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosenberg Marshall B
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shapiro Daniel B. (1948- )
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sofer Oren Jay
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Tamaki Lauren
(1)
Thomson Peter
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wietrzykowska Anna (1988- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Załazińska Aneta (1976- )
(1)
Zieliński Marcin (tłumacz)
(1)
Łobocka-Oleksowicz Anna
(1)
Żuczkowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Rodzice
(5)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(32)
Relacje międzyludzkie
(13)
Media społecznościowe
(6)
Internet
(5)
Retoryka
(5)
Instagram
(4)
Public relations
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dzieci
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Rodzina
(3)
Rozmowa
(3)
Sukces
(3)
Blog
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Narracja
(2)
Negocjacje
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywizm społeczny
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blogerzy
(1)
Bunt
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Fotografia kolorowa
(1)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Język angielski
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Netykieta
(1)
Niepłodność
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Protest społeczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Psychologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki artystyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Typografia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wychowanie
(1)
Występy gościnne
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(42)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dyskusja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(18)
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
Praktyczny przewodnik pomoże ci dążyć do doskonałości w sztuce komunikacji. Zawiera mnóstwo wskazówek omawianych na licznych przykładach i modelach, dowiesz się z niego jak skutecznie prowadzić rozmowy służbowe i prywatne, zadawać właściwe pytania i udzielać dobrych odpowiedzi, wywierać wpływ na innych, przedstawiać prezentacje, zarządzać informacją, redagować e-meile, listy i raporty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komunikacja społeczna (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ja (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do każdego, kto pragnie poprawić swoją komunikację z innymi. Polecana jest nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób skutecznie porozumiewać się w pracy, w rodzinie, z przyjaciółmi. Doskonała lektura dla trenerów biznesu, doradców personalnych i menadżerów. Dzięki niej staną się bardziej efektywni w pracy. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Christophera W. Moore'a to praktyczny poradnik dla osób zaangażowanych w rozwiązywanie konfliktów. Autor szczegółowo relacjonuje proces mediacji i krok po kroku omawia działania podejmowane przez interwenta. Moore opisuje różne rodzaje podejść do rozwiązywania sytuacji konfliktowych i wskazuje, kiedy mediacja może być zastosowana i kiedy daje szanse powodzenia. Dzięki lekturze tej kiążki dowiesz się jak prowadzić negocjacje, jakie taktyki mediacyjne wybrać, jak zbierać informacje o stronach konfliktu, w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody, jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi. Publikacja przeznaczona jest dla mediatorów praktyków, osób bezpośrednio związanych z negocjacjami oraz tych, które na co dzień stają przed problemem rozwiązywania konfliktów: prawników, menedżerów, terapeutów, nauczycieli, pracowników socjalnych. Pomocna będzie także studentom kierunków społecznych i ekonomicznych. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami: dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy i zmienić sposób komunikowania się dla tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie, a w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych. Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
(Sensus)
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi - istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie. Takie słowa są jak zaklęcia. Mogą odebrać głos, bo "dzieci i ryby głosu nie mają". Mogą zamrozić emocje, bo "chłopaki nie płaczą". Mogą zasłonić potrzeby - "nie rób kłopotu". Mogą zabrać odwagę wyrażania siebie, gdy wciąż słychać "nie wydziwiaj". Mogą uśpić w nas życie na długie lata. Na szczęście wobec tych słów-zaklęć nie jesteśmy bezbronni. Uświadomiwszy sobie, które fatalne sformułowanie steruje akurat nami, możemy je z siebie zrzucić, odwołując się do innych, uzdrawiających słów; możemy stworzyć dla siebie nową rzeczywistość i stać się w pełni sobą. Bo słowa mają moc. Niszczącą lub uzdrawiającą. I tylko od nas ostatecznie zależy, do których się odwołamy. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 12.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego pewnych ludzi słuchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po pięciu minutach? Może ci pierwsi mówią mądrzej? Ciekawiej? A może: ładniej, płynniej, dynamiczniej? Tak, to właśnie to - po prostu mówią lepiej! Zdają sobie sprawę z tego, że głos, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie się i opadanie tonu to ich najsilniejsza broń osobista. Używają jej, by zjednać sobie ludzi. Myślisz, że umiejętność czarowania głosem opanowali ot tak, bez wysiłku? Mylisz się! Przemawianie to sztuka, którą należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansę na sukces na miarę Cycerona. Oczywiście pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki działania.
Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia... (Ze wstępu do pierwszego wydania książki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie I - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie I - 9 dodruk. - Warszawa : PWN, 2020. - 159, [1] strona ; 24 cm.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadciąga nowa książka autorki "GIRL POWER. Opowieści, które chcą zdobyć świat". "MASZ MOC!" to poradnik-opowieść dla tych, którzy mają silne poczucie sprawiedliwości, empatię, poczucie humoru i wielkie serce. Znajdziesz tu mnóstwo porad, jak zmienić świat, proste zadania DIY, inspirujące historie o słynnych dzieciach aktywistach, takich jak Malala Yousafzai czy Claudette Colvin, a także o Twoich rówieśnikach, którzy swoimi codziennymi działaniami, krok po kroku, sprawiają, że świat staje się lepszy i lepszy. Zrób transparent, napisz list, zostań wolontariuszem, strajkuj lub maszeruj w pochodzie. Nie bądź obojętny. Jest mnóstwo sposobów na to, by zmieniać świat – na to nigdy nie jesteś za młody.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wiedza o społeczeństwie (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej