Form of Work
Książki
(87)
Publikacje dydaktyczne
(29)
E-booki
(14)
IBUK Libra
(14)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(87)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Planeta 11
(10)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(71)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(4)
Author
zbiorowa Praca
(6)
Gierszewska Grażyna
(4)
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Cyfert Szymon
(3)
Krzakiewicz Kazimierz
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krupski Rafał
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pringle Hamish
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allaire Yvan
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Baugier Jean-Marc
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bratnicki Mariusz (1947-2020)
(1)
Breś Witold
(1)
Bruce Andy
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cieśliński Wojciech
(1)
Covey Sean
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle David P. (1952- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Firsirotu Mihaela E. (1946- )
(1)
Fraś Piotr
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk (ekonomia)
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Huling Jim
(1)
Hutt Michael D
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knapczyk Katarzyna
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Magdalena
(1)
Kozik Renata
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Langdon Ken
(1)
Lareau William
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Anna
(1)
Lipka Michał
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(13)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(101)
Language
Polish
(100)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(30)
Menedżerowie
(2)
Inwestorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Zarządzanie strategiczne
(77)
Przedsiębiorstwo
(24)
Planowanie strategiczne
(13)
Zarządzanie
(9)
Firma (nazwa)
(6)
Marketing
(5)
Controlling
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Globalizacja
(3)
Konkurencja
(3)
Produkcja
(3)
Znaki towarowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przywództwo
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling personalny
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F.
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Unia Europejska
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(43)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
101 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy niniejszej książki chcieliby , przynajmniej w pewnym zakresie, udzielić odpowiedzi na postawione pytania. W sferze metodycznej proponujemy kilka nowych lub przynajmniej zmodyfikowanych ujęć zarządzania strategicznego. Rozmaitość problemów obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa oraz implementacji strategii wychodzi, jak się wydaje, naprzeciw sformułowanym propozycjiom dotyczącym ewolucji nurtu zarządzania strategicznego.[ze wstępu].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to pierwszy podręcznik, który w przystępny, a niekiedy nawet barwny sposób wyjaśnia wszystkie problemy zwiazane z zarządzaniem strategicznym firmą w gospodarce rynkowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.2 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Książka to intensywny kurs pokazujący, jak wyprowadzić w pole każdego konkurenta. Ten fascynujący przewodnik analizuje mnóstwo przykładów wziętych z biznesu, sportu, z filmów, polityki i relacji rodzinnych. Autorzy stosują obrazowe przykłady i analizy przypadków. Przedstawiają podstawowe reguły pomagające opracować skuteczne strategie, a następnie pokazują, jak możesz je stosować z powodzeniem we wszystkich dziedzinach życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Rozdział 1 Wprowadzenie do zarządzania strategicznego 1.1. Pojęcie i istota zarządzania strategicznego 1.2. Ewolucja zarządzania strategicznego Rozdział 2 Model zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem 2.1. Podstawowe typy decyzji w przedsiębiorstwie 2.2. Etapy zarządzania strategicznego 2.3. Pojęcie, rodzaje i poziomy strategii firmy 2.3.1. Pojęcie strategii 2.3.2. Poziomy i rodzaje strategii 2.4. Misja przedsiębiorstwa 2.5. Wizja strategiczna 2.6. Cele przedsiębiorstwa 2.7. Analiza zewnętrzna (otoczenia) przedsiębiorstwa 2.8. Analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa 2.9. Alternatywy strategiczne 2.10. Wybór strategiczny 2.11. Programy strategiczne 2.11.1. Programy działania 2.11.2. Budżety 2.11.3. Czasowe zależności do realizacji zadań 2.11.4. Wybór struktury organizacyjnej 2.12. Kontrola strategiczna Rozdział 3 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa 3.1. Rodzaje strategii przedsiębiorstwa 3.2. Strategie konkurencyjne Portera 3.2.1. Strategia przywództwa kosztowego 3.2.2. Strategia zróżnicowania (dyferencjacji) 3.2.3. Strategia koncentracji (focus) Rozdział 4 Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa 4.1.Strategia integracji poziomej 4.2. Strategia integracji pionowej 4.3. Strategia dywersyfikacji 4.4. Strategia zawężania pola działalności (divestment) 4.5. Strategia likwidacji 4.6. Strategia restrukturyzacji 4.7. Strategia rozwoju rynku 4.8. Strategia rozwoju produktu Rozdział 5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 5.1. Metody analizy strategicznej 5.2. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa 5.3. Metody analizy makrootoczenia 5.3.1. Metody bezscenariuszowe 5.3.2. Metody scenariuszowe 5.3.3. Przykładowa budowa scenariuszy stanów otoczenia 5.4. Metody analizy mikrootoczenia 5.4.1. Mikrootoczenie i jego główne elementy 5.4.2. Model "pięciu sił" Portera 5.4.3. Metoda grup strategicznych 5.4.4. Punktowa ocena atrakcyjności sektora 5.4.5. Analiza luki strategicznej 5.4.6. Benchmarking strategiczny jako metoda oceny pozycji firmy w sektorze. Metoda profilu Rozdział 6 Metody portfelowe jako narzędzie badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa 6.1. Cykl życia 6.1.1. Cykl życia produktu 6.1.2. Cykl życia technologii 6.2. Metoda Boston Consulting Group (BCG) 6.3. Macierz McKinseya 6.4. Macierz ADL 6.5. macierz Hofera i Schendla Rozdział 7 Kompleksowe metody analizy strategicznej 7.1. Metoda SWOT 7.1.1. Założenia metody SWOT 7.1.2. Przykładowa identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa metodą SWOT 7.1.3. Projektowanie strategii firmy za pomocą metody SWOT 7.2. Metoda SPACE 7.2.1. Opis metody SPACE 7.2.2. Zastosowanie metody SPACE do oceny strategii browaru X 7.3. Metoda Credit Commerciale de France (CCF) Rozdział 8 Rola analizy finansowej w kompleksowej diagnozie strategicznej przedsiębiorstwa 8.1. Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu strategicznym 8.2. Mierniki standingu finansowego przedsiębiorstwa 8.2.1. Wskaźniki rentowności 8.2.2. Wskaźniki obrotowości 8.2.3. Wskaźniki płynności i wspomagania finansowego 8.2.4. Analiza zadłużenia przedsiębiorstwa 8.3. Generalna sytuacja strategiczna przedsiębiorstwa Rozdział 9 Przykład diagnozy i wyboru strategii przedsiębiorstwa 9.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 9.1.1. Prezentacja firmy 9.1.2. Struktura organizacyjna firmy 9.1.3. Misja i cele firmy 9.2. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa 9.2.1. Spożycie piwa w Polsce w porównaniu z innymi krajami europejskimi 9.2.2. Charakterystyka branży piwowarskiej w Polsce 9.3. Analiza strategiczna browaru X 9.3.1. Charakterystyka pozycji browaru X na tle branży piwowarskiej 9.3.2. Promocja produktu 9.3.3. Analiza i diagnostyka pozycji rynkowej browaru X metodą portfelową ADL 9.4. Ocena ekonomicznej kondycji browaru X 9.4.1. Wyniki finansowe w latach 1999?2001 9.4.2. Ocena wykorzystania majątku (kapitału) 9.4.3. Ocena płynności finansowej i zadłużenia 9.5. Wybór strategii rozwoju browaru X 9.5.1. Alternatywy strategiczne 9.5.2. Biznesplany na lata 2002?2007 jako podstawa wyboru strategii browaru X 9.5.3. Prognoza sprzedaży na lata 2002-2007 9.5.4. Prognoza kosztów 9.5.5. Program inwestycyjny 9.5.6. Prognoza rachunku wyników 9.5.7. Wybór strategii rozwoju Rozdział 10 Pakiet "Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem" (ZSP) 10.1. Informacje ogólne oraz instalacja pakietu ZSP 10.2. Uruchamianie pakietu ZSP 10.3. Opis menu wyboru 10.3.1. Zintegrowane metody analizy strategicznej 10.3.2. Metody portfelowe 10.3.3. Metody scenariuszowe 10.3.4. Budowa i wybór strategii przedsiębiorstwa 10.3.5. Praca z przykładami z książki 10.3.6. Praca z biznesplanami 10.4. Praca w trybie Przykładowy lub Roboczy 10.4.1. Metoda SWOT 10.4.2. Metoda SPACE 10.4.3. Macierz BCG 10.4.4. Macierz McKinseya 10.4.5. Metody scenariuszowe 10.5. Praca w trybie Kreator Bibliografia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie ľ 1. Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje (Zarządzanie w procesie gospodarowania; Proces zarządzania; Funkcje procesu zarządzania) ľ 2. Zadania, wymagania i kierunki w zarządzaniu (Kreatywna rola zarządzania; Wymagania stawiane zarządzaniu; Model zarządzania europejskiego; Kierunki doskonalenia procesu zarządzania; Wymagania w świetle nowych zadań przedsiębiorstwa) ľ 3. Myślenie strategiczne w działaniu (Istota i konieczność nowego myślenia; Strategiczne myślenie systemowe) ľ 4. Zarządzanie strategiczne i jego komponenty (Koncepcje strategicznego zarządzania; Komponenty zarządzania strategicznego; Rodzaje strategii) ľ 5. Budowa strategii i planu strategicznego (Proces budowy strategii; Opracowanie planu strategicznego; Wybór i implementacja strategii; Nadzór nad firmą a formułowanie i wybór strategii) ľ 6. Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa (Pozyskiwanie potrzebnych informacji; Budowanie scenariuszy przyszłości; Ocena potencjału firmy) ľ 7. Metody diagnozowania otoczenia (Przeprowadzenie analizy strategicznej; Doskonalenie stosunków z otoczeniem) ľ 8. Koncepcja i praktyka marketingu (Orientacja rynkowa firmy; Marketing mix i jego struktura; Zadania nowoczesnego marketingu; Doskonalenie stosowania marketingu) ľ 9. Marketing strategiczny i strategie marketingu (Koncepcje i formułowanie strategii marketingu; Strategie marketingowego rozwoju firmy; Implikacje dla praktyki i formułowanie strategii) ľ 10. Tworzenie i wprowadzanie innowacji (Istota i rodzaje innowacji; Źródła inspirowania i opory wobec innowacji; Strategie i socjotechnika wprowadzania innowacji) ľ 11. Promowanie nowego produktu (Innowacje produktywne i ich przygotowanie; Pozycjonowanie nowego produktu) ľ 12. Działania promocyjne firmy (Zadania i formy promocji; Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia produktu) ľ Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 377 s. : schem., tab., wykr. ; 25 cm.
Spis treści WSTĘP ROZDZIAŁ I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1. Pojęcie zarządzania strategicznego 2. Determinanty systemu zarządzania strategicznego 3. Geneza zarządzania strategicznego 4. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym 5. Zasady zarządzania strategicznego, Przypisy do rozdziału I ; ROZDZIAŁ II. TYPOLOGIA STRATEGII ZARZĄDZANIA 1. Pojęcie strategii zarządzania 2. Cele firmy 2.1 Formuły celu działania 2.2 Zasady projektowania systemu celów 2.3 Klasyfikatory celów 2.4 Cele a funkcje 3. Wizja i misja firmy 4. Podział strategii zarządzania 4.1 Ramowy podział strategii zarządzania 4.2 Strategie podstawowe 4.3 Strategie dziedzin gospodarowania 4.4 Strategie konkurencji a strategie marketingowe 4.5 Strategie funkcjonalne 5. Opcja strategiczna 6. Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP) ; Przypisy do rozdziału II. ROZDZIAŁ III. KIERUNKI WYKORZYSTANIA ANALIZY PREFERENCJI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM 1. Istota analizy preferencji 2. Zasady analizy preferencji 3. Sfera przygotowawcza analizy preferencji 4. Metoda rangowania 4.1 Tok postępowania badawczego w metodzie rangowania 4.2 Badanie zgodności opinii ekspertów 4.3 Metoda rangowania w ocenie bezpieczeństwa strategicznego firmy 5. Metoda punktacji 5.1 Ogólna charakterystyka metody punktacji 5.2 Systemy oceniania przez punktację 5.3 Ocena sprawdzająca 5.4 Agregacja dysjunktywna i bilansująca 5.5 Ranking 5.6 Kategoryzacja firmy 5.7Metoda punktacji w obliczaniu prawdopodobieństwa subiektywnego ; Przypisy do rozdziału III ROZDZIAŁ IV ANALIZA STRATEGICZNA 1. Istota i zakres analizy strategicznej 2. Przegląd metod analizy makrootoczenia 2.1 Prognozy 2.2 Analiza luki strategicznej 2.3 Ocena ekspercka 2.4 Metoda scenariuszowa 3. Przegląd metod analizy sektorowej 3.1 Analiza sektorowej luki strategicznej 3.2 Analiza pięcioczynnikowa M. Portera 3.3 Metoda punktacji ważonej w ocenie atrakcyjności sektora 3.4 Mapa grup strategicznych 3.5 Krzywa doświadczeń 4. Przegląd metod analizy strategicznej firmy 4.2 Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS) 4.3 Model łańcucha wartości 4.3 Model cyklu życia produktu i technologii 4.4 Metody portfelowe 4.5 Analiza SWOT 4.6 Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 5. Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy 5.1 Analiza strategiczna w praktyce zarządzania firmą 5.2 Analiza strategiczna typu ASTRA ; Przypisy do rozdziału IV ROZDZIAŁ V. PLANOWANIE STRATEGICZNE 1. Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy 2. Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego 2.1 Planowanie rozwoju w warunkach szerokiego otwarcia rynku 2.2 Specyfika planowania strategicznego w wymiarze międzynarodowym 2.3 Statystyka najlepszych i największych firm 3. Analiza zdolności rozwojowej firmy 3.1 Problem zmiany i rozwoju w działalności praktycznej 3.2 Zarządzanie rozwojem firmy 3.3 Zdolność rozwojowa 4. Restrukturyzacja firmy 4.1 Strategie restrukturyzacji 4.2 Wskaźniki efektywności czynników wytwórczych firmy 4.3 Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstw i banków w świetle przepisów prawnych 4.4 Sprawozdanie z przebiegu restrukturyzacji 5. Programowanie strategiczne 5.1 Programowanie zmian w firmie 5.2 Project Management jako narzędzie programowania strategicznego 5.3 Uniwersalne modele programowania strategicznego 6. Plan biznesowy firmy 6.1 Struktura planów biznesowych 6.2 Zagregowany plan biznesowy 6.3 Organizacja planowania w firmie ; Przypisy do rozdziału V. ROZDZIAŁ VI. IMPLEMENTACJA STRATEGII I KONTROLA STRATEGICZNA 1. Charakterystyka procesu implementacji 2. Kontrola strategiczna w praktyce firmy 2.1 Nadzór a kontrola 2.2 Organizacja systemu kontroli 2.3 Controlling menedżerski 3. Analiza produktywności 3.1 Produktywność standardowa, a produktywność strukturalna 3.2 Założenia koncepcji produktywności strukturalnej 3.3 Systematyka kosztów zbędnych 3.4 Procedura obliczeniowa w rachunku produktywności 3.5 Źródła informacji dla badań empirycznych 3.6 Strategia poprawy produktywności 4. Instrumenty analizy działalności operacyjnej 4.1 Podstawowe kierunki badań dla potrzeb kontroli strategicznej 4.2 Rachunek kosztów docelowych działalności firmy 4.3 Zarządzenie kosztami w cyklu życia produktu 4.4 Doskonalenie struktury łańcucha wartości 4.5 Metoda produktywności progowej 4.6 Rachunek dyskontowy w programowaniu działalności operacyjnej 4.7 Controlling jakości w działalności operacyjnej 5. Analiza dziedziny zasobów ludzkich 5.1 Kierunki doskonalenia systemu motywacyjnego 5.2 Podstawy badań analitycznych 5.3 Analiza potencjału pracy 6. Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 6.1 Agregatowa ocena kondycji finansowej firmy 6.2 Ocena ogólnej zdolności rozwojowej firmy ; Przypisy do rozdziału VI. Zakończenie, Bibliografia
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 954/659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
Wstęp 1. Przedmiot zarządzania strategicznego 1.1. Swoistość zarządzania strategicznego 1.2. Postawa systemowa 1.3. Sprawność działalności 1.4. Przedsiębiorstwo w strukturze społeczno-gospodarczej 1.5. Otoczenie i przedsiębiorstwo 1.6. Sytuacja strategiczna 1.7. Pozycja strategiczna 2. Podstawy zarządzania strategicznego 2.1. Wprowadzenie do zagadnienia 2.2. Geneza koncepcji i praktyki zarządzania strategicznego 2.3. Kontrowersje wokół interpretacji zarządzania strategicznego 2.4. Istota zarządzania strategicznego 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa 3.1. Aspekty metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa 3.2. Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa 3.3. Konkurenci 3.4. Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa 3.5. Zdolność do konkurowania 4. Formułowanie strategii 4.1. Istota projekcji strategicznej 4.2. Cele strategiczne przedsiębiorstwa 4.3. Formułowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strategiczną (wielkie strategie rozwoju) 4.4. Formułowanie strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa 4.5. Formułowanie strategii konkurowania 4.6. Formułowanie strategii funkcjonalnych 4.7. Inkrementalny proces strategiczny 5. Implementacja strategii 5.1. Istota i zadania implementacji 5.2. Operacjonalizacja celów i alokacja zasobów 5.3. Organizacja 5.4. Budżety 5.5. System zarządzania wspierający implementację 5.6. Kultura organizacji a implementacja strategii 5.7. System motywacji 5.8. Strategiczne przywództwo 5.9. Kontrola strategiczna i ciągłość zarządzania strategicznego 6. Kontrola strategiczna 6.1. Istota i funkcje kontroli strategicznej 6.2. Źródła i sposoby pozyskiwania informacji na potrzeby kontroli strategicznej 6.3. Metody i techniki kontroli strategicznej 6.4. System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego Literatura Skorowidz
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena ; 2)
Książka omawia ważne instrumenty operatyne i strategiczne, jakie należy zastosować w przedsiębiorstwie dla zwiększenia jego zdolności konkurencyjnej w przyszłości. Dzięki wprowadzeniu instrumentów conrtolingu przedsiębiorstwo staje się bardziej przejrzyste.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.6 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 654/659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again