Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(52)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(4)
Placówka
Planeta 11
(10)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(38)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(4)
Filia nr 9
(5)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(4)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(4)
Murdoch Anna
(4)
Davis Anthony
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Rozwadowska Barbara
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Arfin Ferne
(1)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Sylwia
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956-)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna (1964- )
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lupa Iwona
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Stuart Cristina
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szyszka Michał
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(1)
Williams Whitney Gracia (1988- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Studenci
(2)
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura peruwiańska
(1)
Temat
Public relations
(48)
Reklama
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CIA
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Grupy nacisku
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matki i córki
(1)
Merchandising
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nastolatki
(1)
Nowy produkt
(1)
Opieka społeczna
(1)
Politycy
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Reforma rolna
(1)
Romans w pracy
(1)
Samotne matki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Turystyka
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zamach stanu
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gwatemala
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Poradnik
(12)
Materiały konferencyjne
(3)
Powieść
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR" zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisując charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65/69
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 248, [7] s. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media.Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 czyt. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach / Michał Szyszka. - Warszawa : Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, 2013. - 155 s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Koordynacja na Rzecz Aktywnej Integracji)
Publikacja poświęcona jest relacjom instytucji pomocy społecznej z mediami i opinią publiczną. Obejmuje zagadnienia komunikowania, współpracy, promocji, informowania, ma dostarczyć wskazówek, jak prowadzić skutecznie public relations: budować autorytet i pozytywny wizerunek organizacji branży pomocowej. Publikacja niniejsze może być traktowana jako kompendium dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej, organizacji pozarządowych oraz studentów. W podręczniku zawarty został szereg podpowiedzi i sugestii dotyczących skutecznej promocji, autor starał się także usystematyzować podstawowe informacje, skupiając się na aspektach praktycznych. [z wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treci : 1. Konceptualizacja pojęcia public relations (Geneza public relations, Stymulanty rozwoju public relations, Istota i pojęcie public relations, Public relations versus marketing i reklama) ; 2. Internal relations (Istota i pojęcie internal relations, Otoczenie społeczne internal relations, Cele i funkcje internal relations, Kierunki, formy i narzędzia komunikacji, Etapy działań internal relations) ; 3. Media relations (Podstawowe narzędzia media relations) ; 4. Investor relations (Adresaci działań investor relations, Instrumenty investor relations) ; 5. Personal public relations (Istota i przesłanki human relations, Bariery urzeczywistniania human relations, Werbalizacja a język ciała, Współpraca z radiem i telewizją) ; 6. Sponsoring (Geneza, pojęcie i cele sponsoringu, Sponsoring a mecenat, darowizna, dotacja, product placement, patronat prasowy, Rodzaje i formy sponsoringu, Strategie i narzędzia sponsoringu) ; 7. Lobbing jako narzędzie relations (Konceptualizacja pojęcia lobbingu, Modele i rodzaje lobbingu, Polski model lobbingu, Regulacje prawne działalności lobbingowej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej