Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Kalinowski Grzegorz (1966- )
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Polański Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Pokolenie X
(4)
Pokolenie Y
(3)
Baby boomers
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
PRL
(1)
Pokolenie Z
(1)
Psychologia biegu życia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Recenzowana praca [Pokolenia X i Y. Kompetencje społeczne. Mediatyzacja codzienności autorstwa Grzegorza Polańskiego nie tylko stanowi pewnego rodzaju kompendium wiedzy medioznawczej o pedagogicznych aspektach, lecz przede wszystkim ujawnia relacje, jakie zachodzą pomiędzy jakością funkcjonowania społecznego różnych pokoleń a mediatyzacją rzeczywistości. Czyni to podjętą problematykę szczególnie interesującą dla pedagogów, studentów, nauczycieli, rodziców i wszystkich ludzi żyjących w kulturze współczesnej noszącej znamiona kultury stechnicyzowanej i globalnej, a zwłaszcza tych, którzy zajmują się wychowaniem młodszych pokoleń. Oni mają być głównymi odbiorcami książki. Praca stanowić może także przyczynek do szerszej dyskusji w gronie medioznawców i pedagogów na temat pełnego i integralnego wychowania osoby funkcjonującej w cyfrowym (medialnym) społeczeństwie. Z recenzji dra hab. Sławomira Kozieja, prof. Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.[z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy.
Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo. [wydawca]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
rzy imprezy, które stają się pretekstem do spotkania trójki starych znajomych. Szansa na dokończenie rozpoczętych przed laty spraw, na zrobienie życiowego remanentu, zaczęcie od nowa… Luke, Lidka i Amadeusz są rówieśnikami, „między wiekiem chrystusowym a dziadowskim”, ale bliżej im do lat 44 niż 33. Mieszkają w Warszawie, są wykształceni, na studiach byli w jednej paczce, ale różnie potoczyły się ich losy. Więcej niż 20 lat później, ale bez Trzech Muszkieterów i D’Artagnana, za to w realiach Polski drugiej dekady XXI wieku i z powrotami do roku 1996 kiedy to telefon komórkowy przestawał być symbolem bogactwa, a złotówka była jeszcze przed denominacją. Szybkie kariery i jescze szybsze upadki, zaprzepaszczone szanse i czas który można cofnąć oraz błędy, które można naprawić pod warunkiem, że dokona się właściwego wyboru.[nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej