Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(21)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Chwałek Jacek (1953- )
(2)
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Baraniecka Anna
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bobrowicz Maciej (1954- )
(1)
Brott Armin
(1)
Brown Stanley A. (1946- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gasper Dorota
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gordman Robert
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Jaracz Beata
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kempny Danuta
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Marshal Colin
(1)
Martin William B
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schauz Ewa
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Taylor Brian
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Wilson Jerry R
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zdunek Ewa (prawnik)
(1)
Zielińska Halina
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(4875)
Przyjaźń
(2897)
Rodzina
(2789)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Tajemnica
(1673)
Obsługa klienta
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1651)
Miłość
(1649)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1102)
Dziewczęta
(1062)
Magia
(1053)
Uczucia
(987)
Życie codzienne
(979)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(818)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Koty
(685)
Władcy
(684)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(647)
Matki i córki
(645)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(532)
Podróże
(530)
Poszukiwania zaginionych
(502)
Arystokracja
(499)
Wybory życiowe
(465)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(415)
Ojcowie i córki
(412)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(376)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(368)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(358)
Historia
(349)
Wsie
(339)
Polityka
(338)
Wojna
(330)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(301)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(289)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Holokaust
(272)
Odżywianie
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(8)
Wydawnictwa popularne
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieści pokładowe : prawdziwe życie na wysokościach / Teresa Grzywocz. - Warszawa : Zona Zero, copyright 2018. - 319, [1] strona ; 21 cm.
Przygoda. Wielki świat u stóp. Leonardo DiCaprio w stroju kapitana linii lotniczych otoczony wianuszkiem pięknych stewardes. Codziennie w innym zakątku globu. Hollywoodzkie uśmiechy. I pensje wzbijające się w przestworza jak dreamlinery. To wszystko przychodzi nam do głowy, kiedy pada słowo „stewardesa”. Poznajmy codzienną rzeczywistość tego zawodu - zajrzyjmy za zasłonkę z napisem „Staff only”. Teresa Grzywocz pracowała w największych liniach lotniczych, miała okazję poznać również trasy czarterowe i linie lowcostowe. Po latach - przesiadła się na menedżerskie jety. Pracę stewardesy poznała więc od podszewki. Piloci, pasażerowie, koledzy z personelu pokładowego - galeria postaci latających wysoko, choć nie zawsze z anielskimi skrzydłami u ramion. Niecodzienne sytuacje, celebryci, zwierzęta na pokładzie i różnice kulturowe, które w sytuacji stresowej nie zawsze dadzą się zamieść pod samolotowy dywanik. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC sprzedawcy / Beata Jaracz. - Stan prawny 28.02.2011 r. - Krosno : Wydawnictwo i Handel Książkami "KaBe", 2011. - 140 s. : il. ; 21 cm.
Treść : 1. Zasady obsługi klientów (Kultura obsługi, Typologia klientów, Rozmowa sprzedażowa) ; 2. Metody sprzedaży ; 3. Uwarunkowania sprzedaży towarów (Umowa sprzedaży konsumenckiej, Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, Gwarancja, Postępowanie reklamacyjne, Ochrona prawa konsumentów, Zwrot i wymiana zakupionego towaru) ; 4. Ceny towarów ; 5. Zapłata za towar ; 6. Wyposażenie punktów sprzedaży ; 7. Organizacja sprzedaży (Dokumentacja związana z dostawą towarów, Rozmieszczenie towarów, Inwentaryzacja) ; 8. Oznakowanie towarów ; 9. Odpowiedzialność pracownika ; 10. Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie sprzedawca (Bezpieczeństwo i higiena pracy, Ochrona przeciwpożarowa, System HACCP) ; 11. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów nieżywnościowych (Wyroby skórzane, Obuwie, Szkło i wyroby ze szkła, Wyroby ceramiczne, Papier i wyroby papiernicze, Wyroby kosmetyczno-perfumeryjne, Artykuły chemii gospodarczej, Zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, Wyroby odzieżowe) ; 12. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów żywnościowych (Metody konserwacji żywności, Mleko i jego przetwory, Jaja, Ryby i owoce morza, Warzywa i owoce, Cukier i wyroby cukiernicze, Miód, Używki, Przetwory zbożowe, Tłuszcze roślinne i zwierzęce, Mięso i przetwory mięsne, Drób i przetwory drobiowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ksiażka polecana studentom kierunków zarządzania, marketingu i logistyki w uczelniach różnych typów, menadżerom-praktykom wdrażającym różne strategie obsługi klientów w firmach oraz tym, którzy są zainteresowani tworzeniem informacyjnych organizacji sieciowych na polskim rynku. [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1187) 1113)
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się "twarzą w twarz" z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi. Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.[ksiegarniaekonomiczna].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Celem monografii jest przedstawienie problematyki dynamicznego zarządzania procesowego w organizacjach zarówno w wymiarze teoretycznym jak i empirycznym". / z Przedmowy/
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
(Twój Osobisty Regulamin Pracy : 151 błyskotliwych rozwiązań)
Twój osobisty regulamin pracy! Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem. I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu Reguły -- strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów. Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania! Metody działania w sytuacji, gdy: *masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi *chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu *potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania *działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu *czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Infolinia złudzeń / Ewa Zdunek. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Warszawa] : Lira Publishing, copyright 2021. - 1 CD (5 godz. 15 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Historia Weroniki P. / Ewa Zdunek ; 1)
Weronika Ptak podejmuje zatrudnienie w banku. Etat w dużej, stabilnej firmie jest dla młodej dziewczyny jak wygrany los na loterii. Weronika pracuje na infolinii, ale naiwnie ma nadzieję, że jeśli będzie osiągała cele wyznaczane przez przełożonych, z czasem otrzyma wymarzony awans. Mógłby to być dla niej start do prawdziwej kariery i początek nowego, lepszego życia...
Tymczasem kierownictwo banku stosuje coraz bardziej wyrafinowane sztuczki psychologiczne, aby manipulować pracownikami. Trwa typowy wyścig szczurów. Słabsi muszą z niego odpaść, wrażliwsi podporządkować się sprytniejszym. Na jaw wychodzą informacje, które zmuszą bohaterkę do zmiany planów...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej